Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ramirez de cameraman :cool:

long armsss

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer genoeg members gezien :) Helaas niet iedereen ontmoet die ik wilde ontmoeten of tegenkomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:42 
 

Rawbin schreef:
Weer genoeg members gezien :) Helaas niet iedereen ontmoet die ik wilde ontmoeten of tegenkomen :(

Jou niet gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja Rik, ik kom jou werkelijk NOOIT tegen, zelfs nog even linksvooraan lopen zoeken :P .

Vet feestje gehad! Veel mensen van HT tegen het lijf gelopen, voornamelijk bij toeval. Zo was ik bij een ruzie tussen Nando en Iris zonder te weten dat zij het waren xd. Hoop dat dat nog wel goed is gekomen :thumbup: .

De twee oostzaners gesproken, snapte er destijds helemaal geen kut van haha. Jurheinen topgozer! Ook Pete en Janus en Pommer nog even gezien.

Laatste anderhalf uur helaas een dip en wilde absoluut niet meer bijpakken, dus die laatste twee geniale sets zijn helaas niet helemaal binnen gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:06 
 

Ik heb nog met Thijs even staan zoeken.. Maar ik ben maar ff linksvoor geweest maar dat was mij te druk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jurheinen topgozer! .


Vond het ook zeker tof om jou even te meeten! :thumbsup: Kon inderdaad wel zien aan je dat je in een dip was beland op het einde :P... Had ik zelf gelukkig geen last van, heb echt non-stop staan gassen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand zei nog tegen me, dat we rechtsachter bij de trap een meetingfoto zouden hebben rond 2uur.. maar wie dat was :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
iemand zei nog tegen me, dat we rechtsachter bij de trap een meetingfoto zouden hebben rond 2uur.. maar wie dat was :huh:


Linksachter bedoel je? Die is er geweest, was met oa Rawbin, daar is zelfs een foto van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Jurheinen topgozer! .


Vond het ook zeker tof om jou even te meeten! :thumbsup: Kon inderdaad wel zien aan je dat je in een dip was beland op het einde :P... Had ik zelf gelukkig geen last van, heb echt non-stop staan gassen! :yay:


Ik had de laatste 2 uur ook een dip, alleen maar staan staren :oh:
Voor die tijd ging ik wel vol gasss, jammer maar helaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Jurheinen topgozer! .


Vond het ook zeker tof om jou even te meeten! :thumbsup: Kon inderdaad wel zien aan je dat je in een dip was beland op het einde :P... Had ik zelf gelukkig geen last van, heb echt non-stop staan gassen! :yay:


Ik had de laatste 2 uur ook een dip, alleen maar staan staren :oh:
Voor die tijd ging ik wel vol gasss, jammer maar helaas ;)


Ik haat dat zo he :P als ik een dip heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Zo was ik bij een ruzie tussen Nando en Iris zonder te weten dat zij het waren xd. Hoop dat dat nog wel goed is gekomen :thumbup: .

Echt jammer dat dit gebeurd is, zeker op een feest als dit. Ik weet niet precies hoe het is afgelopen, maar het is in ieder geval niet leuk als je feest door zoiets verneukt wordt. Ik vind het echt kloten, voor hun beiden overigens. Succes ermee!

Verder extreem veel Harde Traxxers gezien.

  • Olijfboompje
  • Dawasiknie
  • Banaanslak
  • Iris91
  • Firetrap
  • Almighty
  • Ruubje
  • Rawbin
  • Wesley
  • M-arijn
  • Ritsurt
  • flevoboys
  • MovingMadness
  • Thera
  • b-ram
  • Falkon92
  • Rampestamper
  • J9_
  • Jurheinen
  • Geck-O
  • G1ll
  • Oostzaner
  • echte_oostzaner
  • MrLellebel
  • Nando
  • El Mare
  • Henk-Jan
  • mandy
  • Jamz
  • Jeff3r
  • Mike-O
  • Mr. Vertigo
  • Oxygene
  • pepepe
  • Pommer
  • Rode Doffer
  • Roel
  • Sainen
  • Sjaan
  • Sjuul
  • TheHardstyleHolland
  • Vik
  • Tommetjuh
  • Wessel

En dan nog een stuk of 60 mensen van buiten Hardtraxx en Partyflock xd En heb zo'n beetje wel met iedereen een stamppasje gemaakt volgens mij. Elke keer als ik ergens heen wou lopen kwam ik om de 5 meter weer een groepje HT'ers tegen en ben ik ff een paar nummers mee gaan rammen. Geweldig! :D

Sorry als ik je vergeten ben, nieuwe mensen moeten hun naam nog ff goed zeggen haha, want die ben ik zoals gewoonlijk weer kwijt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik haat dat zo he :P als ik een dip heb


Jaa gebruik nog niet zo lang maar dit was de 1e keer dat het me overkwam!

echt vaag, je bent totaal jezelf niet meer en loop maar een beetje doelloos te staren overal naar
was ook wel leuk daar niet van mjaa liever lekker losjes ;)

eerdere keren stond ik volgas tot het eind te rossen! dit keer niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Citaat:
Ik haat dat zo he :P als ik een dip heb


Jaa gebruik nog niet zo lang maar dit was de 1e keer dat het me overkwam!

echt vaag, je bent totaal jezelf niet meer en loop maar een beetje doelloos te staren overal naar
was ook wel leuk daar niet van mjaa liever lekker losjes ;)

eerdere keren stond ik volgas tot het eind te rossen! dit keer niet :(


Ja ik gebruik niet meer zo vaak (eens in de 4/5 maanden), dus dan de keren als je het doet komt het gewoon lekker binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
F-alko92 schreef:
Citaat:
Ik haat dat zo he :P als ik een dip heb


Jaa gebruik nog niet zo lang maar dit was de 1e keer dat het me overkwam!

echt vaag, je bent totaal jezelf niet meer en loop maar een beetje doelloos te staren overal naar
was ook wel leuk daar niet van mjaa liever lekker losjes ;)

eerdere keren stond ik volgas tot het eind te rossen! dit keer niet :(


Ja ik gebruik niet meer zo vaak (eens in de 4/5 maanden), dus dan de keren als je het doet komt het gewoon lekker binnen :)


Jaa ik 3x alweer in nog geen 2 maanden, na hardbass maar eens een lange pauze inlassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Verder extreem veel Harde Traxxers gezien.
Rampestamper
Mike-O


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit ook rond de eens in de 4 maanden, maar wilde niet met grote doppen thuiskomen dus heb het een beetje gepland zodat het uitgewerkt is als ik de Matrixx verlaat. Dan kan je er natuurlijk op wachten dat je dan nergens zin meer in hebt, maar toch vervelend als het moment dan toch daar is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Verder extreem veel Harde Traxxers gezien.
Rampestamper
Mike-O


:x

Sorry dat ik je dubbel heb geplaatst. Maar dat geeft aan dat ik jou meer herinner dan de rest :D

Rawbin trouwens ook geniaal. Zegt ie om 2 uur tegen mij: "Ik volg nooit meer jouw advies op. Apfelkorn is veel te zwaar op de maag." Geniaal, heeft zich klemgezopen aan dat spul. Was wel grappig om te zien. Liep ik er ook zo bij op Loudness of Bass Academy? xd Was in ieder geval super gezellig met iedereen ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry to say Chris, jij was erger. Robbin was op zich nog wel redelijk tot alles in staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het idee dat ik ook een veel mensen van HT gezien heb, waar ik de naam niet bij kon plaatsen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Verder extreem veel Harde Traxxers gezien.
Rampestamper
Mike-O


:x

Sorry dat ik je dubbel heb geplaatst. Maar dat geeft aan dat ik jou meer herinner dan de rest :D

Rawbin trouwens ook geniaal. Zegt ie om 2 uur tegen mij: "Ik volg nooit meer jouw advies op. Apfelkorn is veel te zwaar op de maag." Geniaal, heeft zich klemgezopen aan dat spul. Was wel grappig om te zien. Liep ik er ook zo bij op Loudness of Bass Academy? xd Was in ieder geval super gezellig met iedereen ook!

Op Loudness dacht je dat een rietje een sigaret was en die probeerde je ook aan te steken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Nee hij had zijn sigaret voor in dat rietje gedrukt en deze aangestoken :lol: En dan via het rietje hijsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Chukkels schreef:
Rawbin trouwens ook geniaal. Zegt ie om 2 uur tegen mij: "Ik volg nooit meer jouw advies op. Apfelkorn is veel te zwaar op de maag." Geniaal, heeft zich klemgezopen aan dat spul. Was wel grappig om te zien. Liep ik er ook zo bij op Loudness of Bass Academy? xd Was in ieder geval super gezellig met iedereen ook!

Op Loudness dacht je dat een rietje een sigaret was en die probeerde je ook aan te steken xd

Zullen we het daar niet meer over hebben? Het scheelt in ieder geval dat ik niet zo ontoerekeningsvatbaar was als op Bass Academy 2. Toen heb ik me misdragen en was ik irritant dronken en schaamde ik me best voor m'n acties die ik de volgende dag te horen kreeg, maar ik me helemaal niks meer van kan herinneren. Maar ja, hadden ze me maar geen alcoholverbod moeten geven. Op Loudness was ik gezellig dronken, en weet ik nog een aantal dingen. :P

De befaamde foto met rietje en peuk:

Afbeelding

Andere staat op mijn Facebook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja Rik, ik kom jou werkelijk NOOIT tegen, zelfs nog even linksvooraan lopen zoeken :P .

Vet feestje gehad! Veel mensen van HT tegen het lijf gelopen, voornamelijk bij toeval. Zo was ik bij een ruzie tussen Nando en Iris zonder te weten dat zij het waren xd. Hoop dat dat nog wel goed is gekomen :thumbup: .

De twee oostzaners gesproken, snapte er destijds helemaal geen kut van haha. Jurheinen topgozer! Ook Pete en Janus en Pommer nog even gezien.

Laatste anderhalf uur helaas een dip en wilde absoluut niet meer bijpakken, dus die laatste twee geniale sets zijn helaas niet helemaal binnen gekomen.

Nee niet bepaald..
Hij is met zn vrienden naar amsterdam gegaan en heeft me alleen van nijmegen naar kampen laten reizen. Maakt ie me na 3,5 uur slapen huilend wakker in kampen om zn spullen op te halen, troost ik m nog. En nu ben ik ineens weer lucht.. ik ben er klaar mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Nee hij had zijn sigaret voor in dat rietje gedrukt en deze aangestoken :lol: En dan via het rietje hijsen

Oh haha had ik niet eens gezien, dacht dat het alleen een rietje was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict

En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten