Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Frequencerz
Looking forward to our Live-act at Club Matrixx Xxlerator Pirates! This will be a perfect evening to preview our new tracks! Who's coming?


ooeeeeeh ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.

What keeps you from going? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.

GAAN, GAAN, GAAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Pff, moet hier echt wel heen eigenlijk.

What keeps you from going? ^^

Doubts ^^ maar het komt vast wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?


Laatste editie niet, die dervoor op de dag zelf (als ik het me goed herinner) dus zal op z'n hoogst in de laatste week zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 04:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Pommer schreef:
Ga maar gezellig, ik ga denk ik ook. Wacht nog wel ff met mn kaartje kopen trouwens, dit raakte niet uitverkocht toch?


Laatste editie niet, die dervoor op de dag zelf (als ik het me goed herinner) dus zal op z'n hoogst in de laatste week zijn..

Dan wacht ik ook nog even met kaartje kopen tot ik zeker weet dat ik heen kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:49 
 
Hardtraxxer

Net kaartje gekocht !! kan niet wachten!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk haast niet dat dit hem word :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Denk haast niet dat dit hem word :/


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hardcoresjors schreef:
Denk haast niet dat dit hem word :/


:cry:

Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
patrickjeb schreef:
hardcoresjors schreef:
Denk haast niet dat dit hem word :/


:cry:

Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote :/


1 van die 2 overslaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt precies tussen de twee tentamenweken in, maar waarschijnlijk:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de juiste instelling. :D Dit feest valt niet te missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hardcoresjors schreef:
Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote :/


1 van die 2 overslaan :P

Hmm :/
Ik kies HC toch wel boven HS :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bkjn zou ik misschien ook heen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Bkjn zou ik misschien ook heen xd

Van mij mag je overal heen zolang je hier ook maar bij bent. We hebben namelijk wat te vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Valt precies tussen de twee tentamenweken in, maar waarschijnlijk:

Afbeelding

+1 xd
Waar zouden we toch zijn zonder herkansingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
patrickjeb schreef:
hardcoresjors schreef:
Week ervoor BKJN week erna waarsschijnlijk Vendetta
Valt een beetje klote :/


1 van die 2 overslaan :P

Hmm :/
Ik kies HC toch wel boven HS :$


Ook HT boven HC? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet echt ff twijfelen man :$
Ik heb nog een maand om er over na te denken, als het lukt met geld ga ik denk ik wel,
Maar die trein is zo fucked up :/
Als ik dan iemand mee krijg met auto dan ga ik denk ik ook wel! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga :(

Maandag is ook mijn eerste stagedag.. Als je zorgt dat je zondag rond 13:00 wakker wordt slaap je 's avonds makkelijk hoor, spreek uit ervaring! Ik heb die plek niet voor niets voor je vrijgehouden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Lekkere timing ook weer. Dag erna naar Feyenoord - Ajax en maandag mn eerste stage dag. Toch wel twijfelachtig of ik ga :(

Boeiend. Gewoon doorgaan. Ik moet ook naar de kuip, gaat wat worden xd
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten