Dit is zo fucking dik
100% aanwezig
Minstens.wrote:Poh, 3 dagen afteren?wrote: Dan kan ik mooi even bij jou crashen na dit feest
Minstens.wrote:Poh, 3 dagen afteren?wrote: Dan kan ik mooi even bij jou crashen na dit feest
wrote:want geweldige line up.
Wat maakt dit uit als je op die dagen toch aan het werk bent?wrote:Wil hier heel graag heen, maar beide kerstdagen moet ik werken van 12:00 - 21:00. Blijf feesten op kerstdagen kut vinden.
Ja, dat hij niet kan gaan dan he.wrote:Wat maakt dit uit als je op die dagen toch aan het werk bent?wrote:Wil hier heel graag heen, maar beide kerstdagen moet ik werken van 12:00 - 21:00. Blijf feesten op kerstdagen kut vinden.
Omdat ik vrijwel altijd moet werken, en anders zijn er wel familieverplichtingen. Had het dan t liefst op de 2de kerstdag gehad dan kan ik eventueel nog vrij pakken dag er na.wrote:Wat maakt dit uit als je op die dagen toch aan het werk bent?wrote:Wil hier heel graag heen, maar beide kerstdagen moet ik werken van 12:00 - 21:00. Blijf feesten op kerstdagen kut vinden.
Klopt, zou voor mij ook niet de eerste keer zijn, zit hem alleen maar dat kerstdagen dan altijd zo ontiegelijk druk zijn. Het is dan dat waar ik vooral tegen op kijkwrote:Ja, dat hij niet kan gaan dan he.wrote:Wat maakt dit uit als je op die dagen toch aan het werk bent?wrote:Wil hier heel graag heen, maar beide kerstdagen moet ik werken van 12:00 - 21:00. Blijf feesten op kerstdagen kut vinden.
Ik zeg gewoon doen. Heb ooit ook een nachtfeest gedaan die periode en de dag zelf en volgende dag gaan werken. Ben je wel gaar, maar het was de moeite waard voor een keer.
Haha ooit nog eens een B2B set van jou met Alphaverb bijgewoond in de Matrixx waar jullie Xxlerator RAW afsloten.wrote:In het verleden vaak voor Matrixx/XXlerator mogen draaien, geweldige herinneringen aan![]()
Zin om weer terug in te tijd te gaan hier!
Precies dit, ja. Baal er best van.wrote:Eeuwig zonde dat ik hier niet bij kan zijn. Dit moet wel echt een gigantisch vet feest worden.