Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

XXlerator presents Classixx - The Rise of RAW Hardstyle

Time
(Wed)
Price
€TBA
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Hele mooie lineup... maar erg vervelend dat het om 6u eindigt ipv 7.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Niet normaal deze line-up, maar valt wel erg ongelukkig inderdaad :(
Aan XXlerator, ben wel benieuwd waarom jullie voor een datum als deze kiezen voor dit feest. Erg veel mensen die dan dus helaas teleurgesteld worden.
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Jammer dat het met kerst valt, en jammer dat het 's nachts is :whistle: die classic feesten overdag bevallen me prima. Line up is wel heel dik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ai ai ai, wat een line-up. Als je mij een line-up zou laten maken voor een feest als dit komt dit wel redelijk overeen.

Datum is niet erg gelukkig, nee. Maar wie weet... Ik had mezelf voorgenomen om zo min mogelijk / geen nachtfeesten meer te doen maar voor zoiets zou ik wel een uitzondering maken.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
XXlerator presents Classixx - The Rise of RAW Hardstyle (25-12-2018, De Vereeniging , Nijmegen)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Helaas ben ik in deze periode op vakantie want de line-up is echt bloedje geil. :drool:

Aan de zaalindeling te zien neem ik aan er meerdere artiesten 1,5 uur krijgen, mooi om te zien. Dat moedig ik alleen maar aan.
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Gave line-up, maar al kaarten voor PRSPCT. Bovendien zullen dit soort feesten wel vaker gehouden worden de komende tijd. ^^
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Niet aanwezig door datum en nachtfeest! Maar wat een line-up :yay:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
DonnyD wrote:Niet aanwezig door datum en nachtfeest! Maar wat een line-up :yay:
Blij dat deze niet overdag is met deze datum
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Remi wrote: Ik had mezelf voorgenomen om zo min mogelijk / geen nachtfeesten meer te doen maar voor zoiets zou ik wel een uitzondering maken.
Dit.
Ga mijn familieverplichtingen afkopen en dan hier aanwezig zijn. Heel dik dat Matrixx weer fissa's organiseert in "grote" zalen én in Nimma. :cool:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Alm1ghty wrote:
Remi wrote: Ik had mezelf voorgenomen om zo min mogelijk / geen nachtfeesten meer te doen maar voor zoiets zou ik wel een uitzondering maken.
Dit.
Ga mijn familieverplichtingen afkopen en dan hier aanwezig zijn. Heel dik dat Matrixx weer fissa's organiseert in "grote" zalen én in Nimma. :cool:
Ja, wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij deze locatie? Of ook geen ervaring mee zelf?
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Is een concertzaal dus qua akoestiek zou het wel in orde moeten zijn, ben er zelf nog nooit geweest.
XXlerator presents Classixx - The Rise of RAW Hardstyle (25-12-2018, De Vereeniging , Nijmegen)
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Alm1ghty wrote:Is een concertzaal dus qua akoestiek zou het wel in orde moeten zijn, ben er zelf nog nooit geweest.
Hmmm, ik zie daar zo'n houten vloer. Hopelijk geen schaatspiste als die nat is.

Mega dikke line-up :surrender:
Ongelukkige datum maar ik ga hier wel proberen bij te zijn.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Zou hier heel graag heen willen, maar moet beide kerstdagen werken, dus nog even afwachten. KUT horeca :thumbdown:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik zag de vereeniging altijd als een mega chique locatie waar gala's en orkesten plaats vonden. Grappig dat daar nu een hardstyle feest is xd
Oh en btw
Deze zalen waren gebouwd volgens het zogenaamde schoenendoos’-model. De grote zaal van de Vereeniging geldt akoestisch als één van de beste ter wereld
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Concert ... ereeniging
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Vette zaal :surrender:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:
Dit.
Dan kan ik mooi even bij jou crashen na dit feest :cool:
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Voor de geïnteresseerden naar de locatie, Drift (een techno feest) heeft ooit eerder in de Vereeniging een feest gehouden! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 203767c980 Voor fotos van het evenement!

Ben benieuwd of Matrixx hetzelfde gaat doen, want de zaal lijkt best klein en er kwam ook volgens Facebook maar een kleine 800 man naar dat feest van Drift....
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Dit is sowieso al 2 zalen hè ;)
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
THArdstyler wrote:Dit is sowieso al 2 zalen hè ;)
Volgens mij zag ik ook 2 verschillende zalen tussen deze fotos langskomen?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Maximumraver wrote:Vette zaal :surrender:
Zo dan! :woot: Graag overdag feest met vette line-up niet met kerst :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Remi wrote:
Alm1ghty wrote:
Dit.
Dan kan ik mooi even bij jou crashen na dit feest :cool:
Poh, 3 dagen afteren?
Sneerfuljam2948 wrote:techno
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Sneerfuljam2948 wrote:
THArdstyler wrote:Dit is sowieso al 2 zalen hè ;)
Volgens mij zag ik ook 2 verschillende zalen tussen deze fotos langskomen?
Oh excuus, foto's niet bekeken :x
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Origins helaas moeten missen dus hier hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Sneerfuljam2948 wrote:Voor de geïnteresseerden naar de locatie, Drift (een techno feest) heeft ooit eerder in de Vereeniging een feest gehouden! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 203767c980 Voor fotos van het evenement!

Ben benieuwd of Matrixx hetzelfde gaat doen, want de zaal lijkt best klein en er kwam ook volgens Facebook maar een kleine 800 man naar dat feest van Drift....
De zaal biedt plaats aan 1.450 bezoekers bij een zitconcert en maximaal 1.800 bezoekers bij een staconcert.

De Kleine Zaal, qua interieur het pronkstuk van De Vereeniging, leent zich met een maximale capaciteit van 220 stoelen, prima voor de kleinschalige optredens.
https://www.centrumnijmegen.nl/theater- ... ereeniging

Uit nieuwsgierigheid even opgezocht :P