Thanks 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Delt-A, je moet wel The Lavender Town Syndrome mashup draaien.
wrote:Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
wrote:wrote:Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
-
T
Gefeliciteerd Jos! Heel vet
Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:wrote:Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
Volgens mij heeft er ook nog niemand gewonnen... de winnaar mag naar Dreamfields héwrote:Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Super vet, Jos!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Om op xxlerator outdoor te mogen draaien noem ik al winst hoor hahawrote:Volgens mij heeft er ook nog niemand gewonnen... de winnaar mag naar Dreamfields héwrote:Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen
Dankuwel allen
Idd tomac, echt vet dit.
Dreamfields zou leuk zijn, maar ik acht de kans klein met die enorme fanbase die Jason Payne heeft in tegenstelling tot die van mij
Maarja altijd blijven hopen hè, ik ga m'n best doen.
Idd tomac, echt vet dit.
Dreamfields zou leuk zijn, maar ik acht de kans klein met die enorme fanbase die Jason Payne heeft in tegenstelling tot die van mij
Soundcloud bot 4 listens?wrote:Dankuwel allen![]()
Idd tomac, echt vet dit.
Dreamfields zou leuk zijn, maar ik acht de kans klein met die enorme fanbase die Jason Payne heeft in tegenstelling tot die van mijMaarja altijd blijven hopen hè, ik ga m'n best doen.
uhnee, nooit. En bovendien gaat het niet om listens, maar om votes, zal wel een Facebook app komen denk ik.
@Delt-A - Gefeliciteerd! Heb je een linkje naar de mix die je hebt ingestuurd, ben benieuwd wat voor stijltje we van je kunnen verwachten 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Aanwezig!
Moet alleen wel even iemand zien te vinden die mijn decibel kaarten kan bestellen.... onhandig dat de verkoop op 10 mei valt. Decibel zal dur jaar wel weer retesnel uitverkocht gaan
Moet alleen wel even iemand zien te vinden die mijn decibel kaarten kan bestellen.... onhandig dat de verkoop op 10 mei valt. Decibel zal dur jaar wel weer retesnel uitverkocht gaan
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Hopen dat de XXlerator Raw stage gewoon open is en niet in een tent, bij zo'n beetje ieder feest met een raw stage sta je in zo'n grote zweettent, doe mij maar lekker open, zonnetje en een licht briesje 
► LINE-UP UPDATE ◄
Unfortunately, Dj Adaro has to cancel his performance as the closing act of the festival. He will be replaced by Ran-D & Digital Punk. Get ready to be unleashed! Their spot in the XXlerator Raw will be replaced by Phuture Noize.

The timetable of the other stages will follow.
Unfortunately, Dj Adaro has to cancel his performance as the closing act of the festival. He will be replaced by Ran-D & Digital Punk. Get ready to be unleashed! Their spot in the XXlerator Raw will be replaced by Phuture Noize.

The timetable of the other stages will follow.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Kaartjes binnen, zin in!
Anderhalf uur Code Black..?
Snap dat hij het anthem gemaakt heeft, maar geef dan een kwartiertje van zijn tijd aan NC of Ran-D & Digital Punk.
Setjes van Code Black duren altijd al zo lang voor het gevoel vind ik, laat staan als hij anderhalf uur staat
Snap dat hij het anthem gemaakt heeft, maar geef dan een kwartiertje van zijn tijd aan NC of Ran-D & Digital Punk.
Setjes van Code Black duren altijd al zo lang voor het gevoel vind ik, laat staan als hij anderhalf uur staat
Ook raar dat Atmozfears en codeblack niet samen draaien, niet dat me dat iets uitmaakt. (Vanwege dat ze samen anthem maakten)
Wss pas vanaf bfreqz op de main
Wss pas vanaf bfreqz op de main