Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Xxlerator Outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
ik ben bang dat dit sommige momenten wel heel moeilijk kiezen zal worden, ik hoop dat ze t me met de timetable enzo niet echt moeilijk maken
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Syztrax wrote:ik ben bang dat dit sommige momenten wel heel moeilijk kiezen zal worden, ik hoop dat ze t me met de timetable enzo niet echt moeilijk maken
Hij is terug!11!!!!11! :worship:
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Volledige line up

Xxlerator Outdoor (10-05-2014, Recreational Area, Bussloo)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Hier krijg je een harde plasser van zeg godnondetju! (L) :drool:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Twijfel nog steeds.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Vanochtend tickets besteld, van mij mag het 10 mei zijn! :thumbsup:

Gaat overigens wel een sportdag worden met al dat geren van stage naar stage haha
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
De tering wat een line-up :love:

Maarja er zijn zoveel vette festivals dus het wordt keuzes maken. Ben ook bang dat het weer nog niet echt geweldig zal zijn in deze periode.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Pommer wrote:De tering wat een line-up :love:

Maarja er zijn zoveel vette festivals dus het wordt keuzes maken. Ben ook bang dat het weer nog niet echt geweldig zal zijn in deze periode.
Gemiddelde neerslag ligt in mei best laag vergeleken bij juli en augustus. Het is wel iets kouder dan in de zomer maar zolang het 15 graden of meer is en droog ben ik tevreden
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Optie! Prima line-up!
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Dikke line-up :oh:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Had dan toch wel Dark Pact naar de Raw gedaan en Festuca naar de next generation..
Wel echt een mega dikke lineup!
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Delt-A wrote:
Pommer wrote:De tering wat een line-up :love:

Gemiddelde neerslag ligt in mei best laag vergeleken bij juli en augustus. Het is wel iets kouder dan in de zomer maar zolang het 15 graden of meer is en droog ben ik tevreden
fuck t weer, een feest kan ook goed zijn als t regent, zeker met zo'n line up
ramon038 wrote:Had dan toch wel Dark Pact naar de Raw gedaan en Festuca naar de next generation..
Wel echt een mega dikke lineup!
helemaal mee eens
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Vanmorgen kaarten gehaald! ^^
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
De hardcore line up is voor mij helaas niet boeiend genoeg om een kaartje te kopen, misschien volgend jaar.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dag ervoor jarig dus hier m'n verjaardag vieren denk ik :D
A
Zekerheidje. Zoveel namen die ik graag nog een keer wil zien en dan ook nog op een serieus groot festival. Ik vind helemaal mooi
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Volle dag gas erop! Denk dat ik de hele bij Raw en Next Gen te vinden ben ^^
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Vorige week maakte XXlerator de complete line-up bekend van XXlerator Outdoor. De reacties waren overweldigend en niet zonder reden! Tot de absolute headliners behoren onder andere B-Freqz live, Brennan Heart, Minus Militia live en The Masters Elite. Nu maak jij kans om in deze dikke line-up opgenomen te worden!

Stunt Dome
De vijfde area van XXlerator Outdoor ligt aan de rand van een speciaal gebied: de Stunt Dome! Hier vinden enkele keren per dag vette stuntshows plaats, met onder andere waanzinnige motorstunts en monstertrucks! Deze stuntshow wordt begeleid door de beats van 6 nieuwe namen in de hardstyle scene. Vind je dat jij 1 van die 6 moet zijn? Doe dan mee met de XXlerator Outdoor DJ contest.

DJ Contest
Wat moet je doen?
Maak een mix van 30-60 minuten (Euforisch, Raw of Mixed hardstyle)
Tip: gebruik een zelf geproduceerde track of edit!
Upload je set naar een Soundcloud kanaal met als titel:
"[Artiestennaam] @ DJ Contest XXlerator Outdoor 2014"
Voeg het volgende toe aan de beschrijving op Soundcloud:
Complete tracklist
Hoe je het gemixed hebt (live, computer, etc.)
Echte naam
Evt. Social media links (Facebook / Twitter)
Post de link op de Facebookpagina van XXlerator en zorg dat je post op 'openbaar' staat.
Wacht rustig af!

XXlerator kiest uit alle inzendingen die voor 1 april binnen zijn maar liefst 6 finalisten. Zij worden sowieso toegevoegd aan de line-up van XXlerator Outdoor en krijgen de gelegenheid in de speciale Stunt Dome te draaien voor hun fans en bezoekers van XXlerator Outdoor.

Finale
Alle sets die de 6 finalisten op 10 mei ten gehore zullen brengen, worden na afloop van het festival geüpload op het Soundcloud kanaal van XXlerator. Het is dan aan het publiek om de absolute winnaar uit te roepen. De gelukkige winnaar wint dan ook nog een optreden op Dreamfields Festival, op 21 juni!
T
Tering wat een heerlijke line-up is dit zeg, al eerder over dit feest gehad in onze groep maar te weinig animo denk ik..
Anders zeker aanwezig!!
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Aanwezig!
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
gruwelijk! sowieso aanwezig! :)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
XXlerator op facebook:
Mc Villain presents XXlerator - Episode #14 will be a very special edition!

It will be broadcasted at SLAM FM this Saturday during Slam!Harder at midnight and is all about XXlerator Outdoor!

Villain will be joined by none other than mister Code Black, who will present the official XXlerator Outdoor Anthem he created together with Atmozfears.

Curious? Then be sure to tune in this Saturday at midnight for your monthly shot of adrenaline!
Dan nog een berichtje eronder:
Sam Nealson: When will it be on youtube?

XXlerator: Sunday!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Paultheone wrote:XXlerator op facebook:
Mc Villain presents XXlerator - Episode #14 will be a very special edition!

It will be broadcasted at SLAM FM this Saturday during Slam!Harder at midnight and is all about XXlerator Outdoor!

Villain will be joined by none other than mister Code Black, who will present the official XXlerator Outdoor Anthem he created together with Atmozfears.

Curious? Then be sure to tune in this Saturday at midnight for your monthly shot of adrenaline!
Dan nog een berichtje eronder:
Sam Nealson: When will it be on youtube?

XXlerator: Sunday!
Iets als Starting Over zou lekker zijn :D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
RESULTS DJ CONTEST XXlerator Outdoor
It's finally here! After receiving a huge amount of mixes, it took us a bit longer than expected to listen to them all.
We are happy to see there are a lot of very talented DJ's and producers out there, but this made it more difficult for us to narrow it down to 6 finalists.
Therefore we made a top 15 and selected the 6 finalists among them.
► AND THE WINNERS ARE... ◄
The 6 chosen ones to be added to the line-up of XXlerator Outdoor and to perform at the Stunt Dome are (in random order):
○ Inceptum
○ Jason Payne
○ Artifact
○ Shockwave Music
○ DJ Delt-A
○ D'Cepticon
► SPECIAL WINNER ◄
We want to make a special shout-out to Dj Tediz from Chili for his original way of entering the contest: View on YouTube
Tediz: if you can make it over to XXlerator Outdoor, we'll reserve a spot for you in the timetable of the Stunt Dome!
► BEST OF THE REST ◄
We think these artists are worth mentioning as well. We would like to invite you to come party with us and hope you will keep doing what you do! Keep up the good work!
○ Lunatic
○ Legacy
○ The Shade
○ Main Reaktor
○ Secret Unity
○ Ranex
○ Genox
○ Defector
○ Silver Nikan
► CONTACT ◄
All artists mentioned, please send us a message through your Soundcloud account to ours!
► THANK YOU FOR ENTERING ◄
For all other participants: Thank you for entering the contest. We hope to see you party hard at XXlerator Outdoor on the 10th of May.

Xxlerator Outdoor (10-05-2014, Recreational Area, Bussloo)
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Gefeliciteerd Delt-A!