Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 22:49 

Hardtraxx Crew

Feest: XXlerator - Hardstyle Classics
Datum: 19/10/2024
Tijd: 13:00 - 23:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://xxlerator.nl/ (pre-sale begint 11 juli, 19:00)
Prijs: €39,50 (excl. fee)
Citaat:
The first ticket will be available for all XXlerator fans and pre-registrations for €39,50 (ex fee) for a limited amount only!

Line-up:
Main Classics:
Adaro & Digital Punk
Audiotricz
Code Black & Atmozfears 'Accelerate Special'
Frequencerz
Frontliner
Jones 'The Transition'
Josh & Wesz
Low Frequency b2b Consequent
Noisecontrollers & Bass Modulators pres. NCBM
The Pitcher 'This Is My Sound'
Villain
Wasted Penguinz

Raw Classics:
Alpha Twins
Deetox
Degos & Re-Done
Ghost Zero
Jason Payne pres. Goldschool
Prefix & Density
Solutio
Sub Sonik
The Geminizers
Titan

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 08:26 

Hardtraxx Elite

Zelfde datum als Origins en een week later VWAB, niet echt lekker gepland :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 09:10 

Hardtraxxer

Nee dit is niet handig. Had een goeie datum in 2025 gepakt en gebruik 2024 om het even helemaal uit te hypen.. Origins is/zal uitverkopen en week later inderdaad VWAB, allemaal publiek uit dezelfde vijfer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 09:32 

Hardtraxx Veteran

NOG!!! MEER!!! CLASSICS!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 09:33 

Hardtraxxer

Nou vind ik zelf de Autotron helemaal ruk qua geluid en locatie. Na de editie 2023 ook besloten hier nooit meer naar toe te gaan. Dit zou dan een mooi alternatief zijn wanneer zij het geluid, hitte etc wel op orde krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 09:43 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Nou vind ik zelf de Autotron helemaal ruk qua geluid en locatie. Na de editie 2023 ook besloten hier nooit meer naar toe te gaan. Dit zou dan een mooi alternatief zijn wanneer zij het geluid, hitte etc wel op orde krijgen.

Ik verwacht niet dat jij je druk hoeft te maken om de hitte op een weiland in oktober
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 11:06 

Hardtraxx Veteran

Datum, skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 11:12 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Pantermaat schreef:

Ik verwacht niet dat jij je druk hoeft te maken om de hitte op een weiland in oktober

Klimaat verandering jonguh :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 11:28 

Hardtraxxer

Nice nice! Zeker een optie deze, want Matrix XXlerator (L) .

Autotron is zowat om de hoek maar ook heb helemaal niks met die locatie, hitte & geluid :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 16:00 

Hardtraxx Addict

Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd classics festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Raw en Uptempo feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 16:36 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd classics festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Raw en Uptempo feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk.. :/

Ik denk dat jij je hier best in vergist hoeveel classics nog actueel is. Dat zie je wel door de verzadiging alleen al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 16:44 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Zaagkick schreef:

Ik denk dat jij je hier best in vergist hoeveel classics nog actueel is. Dat zie je wel door de verzadiging alleen al.

Lekker visweer hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 17:33 

Hardtraxx Newbie

Dood gegooid met classic feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 18:07 

Hardtraxx Crew

Lineup:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 20:16 

Hardtraxxer

Wel een hele vette lineup! Mooi om te zien dat de Geminizers weer vaker geboekt worden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 20:39 

Organisator

Hey, leeft dit forum ook nog? xd

Voor diegenen die leuke XXlerator herinneringen willen komen ophalen:

Citaat:
1 - Mainstream Classics
Adaro & Digital Punk • Audiotricz • Code Black & Atmozfears "Accelerate Special" • Frequencerz • Frontliner • Jones 'The Transition' • Josh & Wesz • Low Frequency b2b Consequent • NCBM (Noisecontrollers & Bass Modulators) • The Pitcher "This is my Sound" • Villain • Wasted Penguinz

2 - Raw Classics
Alpha Twins • Deetox • Degos & Re-Done • Ghost Zero • Jason Payne pres Goldschool • Prefix & Density • Solutio • Sub Sonik • The Geminizers • Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 20:52 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Wel een hele vette lineup! Mooi om te zien dat de Geminizers weer vaker geboekt worden :bomb:

Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 09:37 

Hardtraxx Veteran

XXlerator schreef:
Hey, leeft dit forum ook nog? xd

Hey hey hey het is wel een doodforum maar het is springlevend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 16:20 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
Zelfde datum als Origins en een week later VWAB, niet echt lekker gepland :/

Alm1ghty schreef:
NOG!!! MEER!!! CLASSICS!!!

Voor mij als Nijmegenaar een thuisfeestje. Maar toch skip ik ivm bezoek Origins. In/om die maand ook nog Powermode en Melodic Madness staan.

Matrixx had veel beter een euforisch Hardstyle feest kunnen organiseren en dan in een maand dat nog niet verzadigd was.

Hoop wel dat het succesvol is. Bij een volgend thuisfeestje waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 02:37 

Hardtraxx Veteran

Voor een organisatie zoals Matrixx die types zoals Lies Zhara boekt, heb je toch wel echt mijn respect verloren. :/ https://vm.tiktok.com/ZIJnTeotX/
En waarom in godsnaam tijdens ADE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 10:07 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Voor een organisatie zoals Matrixx die types zoals Lies Zhara boekt, heb je toch wel echt mijn respect verloren. :/ https://vm.tiktok.com/ZIJnTeotX/

:lol: :lol: :lol: Respect verloren ivm Lies Zhara, lmao. In mijn ogen weer twee pluspunten erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 10:12 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:

Ken dat vrouwtje niet, maar lekker boeie wat ze op andere feesten boeken toch. Ongelofelijke janklip :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 10:57 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:

Hoe treurig ook dat zij geboekt wordt als dj, staat dat voor mij echt compleet los van dit. Sowieso vrij onnodig waarom zo iemand benoemd moet worden op ht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 11:22 

Hardtraxx Veteran

Boeiend. Ik stoor me er gewoon aan dat organisaties types zoals zij boeken, ipv DJ’s die er wel echt keihard voor werken. Is mijn mening, daag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:26 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Boeiend. Ik stoor me er gewoon aan dat organisaties types zoals zij boeken, ipv DJ’s die er wel echt keihard voor werken. Is mijn mening, daag!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten