Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het oog wil ook wat vrienden van het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker oordopjes in met andere muziek en genieten van het uitzicht :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Lekker oordopjes in met andere muziek en genieten van het uitzicht :cool:

Hahahah dat was die dropveter op Hardshore. Beetje hakken in zn eentje op het strand met zn oortjes in, LEGEND.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
corneelwr schreef:
Lekker oordopjes in met andere muziek en genieten van het uitzicht :cool:

Hahahah dat was die dropveter op Hardshore. Beetje hakken in zn eentje op het strand met zn oortjes in, LEGEND.

Denken in oplossingen, ik hou van zulke mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Misschien wel een kijkje nemen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Zin in, deze line up :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2024 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis kaarten gewonnen via Appic. Dus aanwezig. Prima line-up dus vermaak me hier sowieso wel op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2024 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal vast niet goed gaan met de kaartverkoop als je via Appic altijd prijs hebt: 40% korting, 60% korting of gratis tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2024 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Te veel feesten, best veel classic feesten ook EN waarschijnlijk het feest van het jaar op dezelfde dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2024 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
EN waarschijnlijk het feest van het jaar op dezelfde dag.


Indicator wordt feeste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
EN waarschijnlijk het feest van het jaar op dezelfde dag.

wtf, host Noisekick eindelijk weer een Terrordrang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weinig hype voor dit feest maar wel een hypemix :P , kunnen niet meer naar VWAB dus hier maar een kijkje nemen!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 11:10 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad! Prima locatie en opzet! Geluid bij de main was meer dan prima. Bij de raw stond het wat zacht voor mijn gevoel.

+100 voor Audiotricz die Bumpin hard(Tuneboy remix) draaiden. Blijft mijn alltime favoriete classic. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff wezen kijken, want dicht bij huis en kaarten via Appic. In principe best een prima feestje qua geluid, muzikaal imo vrij tam. Kwam binnen lopen en hoorde Solutio New System draaien, maar in de tent was het maar een (verwachtte) hitjes parade. Frontliner begon nog wel leuk met The First Cut, Greenhouse en On The Rise. Volgend jaar zullen ze het waarschijnlijk niet meer organiseren door de 2 vergunningen die ze hebben gekregen (willen met pasen iets doen en het oktoberfest zal ook wel weer worden gehouden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 23:43 
 
Hardtraxxer

Ook geweest, voor het eerst weer in een aantal jaren samen met de vrouw en vrienden op pad geweest omdat het een thuiswedstrijd is. Geluid vond ik op de mainstage heel erg sterk. Bij het tweede podium was dit beduidend minder goed geregeld. Verder, tja, georganiseerd door de Matrixx, prima geregeld dus weer (geen wachttijden bij bier halen!). Fijn sfeertje, leuke mensen! Als 'ie nog een keer komt ben ik weer van de partij (maar volgens mij was het voor 53% uitverkocht...! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poah qua sfeer was dit echt een top feestje. Gezellig gehad. Degos & Re-done en The Geminizers die qua mixwerk en plaatkeuze weer volledig op de brommer zaten. Deetox als afsluiter was ook goud maar laatste 2 platen waar vrij discutabel (Killshot - Beastmode & Myst - Manbearpig).
Ook NCBM was een verademing om weer eens live te zien! Dikke sfeer, toffe platen en genoeg ruimte om los te gaan. Voor de rest ook prima georganiseerd, dus mogen niet klagen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten