Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik herken denk ik ook niemand vanavond of vrijwel niemand.. xd

nog paar uurtjes :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met decoupeerzaag en m'n vriendin gaat ook weer mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 22:46 
 

Veel plezier, mensen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo was weer een geslaagd feestje, iets minder druk dan de vorige keer. Scheelde ook alweer een hoop.
Ff kort verslagje, heb geen zin om hier een boekwerk over te schrijven xd

22.00-23.00 Devon K
Hier heb ik hooguit 10 seconden van meegekregen, want we liepen de zaal in toen was hij net klaar. Dus zal me god niet weten hoe deze set was.

23.00-00.00 Wasted Penguinz (Swe)

We waren niet binnen en toen kwam deze Penguinz op, ik verwahte hier dus totaal niets van. Maar deze rare gozers hebben me toch verast. Ze begonnen met het Q-Base Anthem (A² Remix) Was wel een leuk nummer terwijl we muntjes haalden. Maar hierna begonnen ze me toch te verassen. Eigenlijk schrok ik me dood xd
Want het volgende nummer wat ze draaide was Inner Creativity van B-Front, nou dat had ik dus echt niet gedacht. Maar was wel leuk zo vroeg op de avond, Hierna gooide ze er nog wel een paar leuke beuk nummertjes op, oa de gangster don't dance ofzo. Helaas begonnen ze na een knalende start eigen nummers te draaien. Was toch wel een redelijke domper. Half uurtje was het knallen bij hun en het 2e halfuurtje was er meer break helaas. Maarja keer wat anders, van Hard naar zacht. Maar doe mij toch maar liever andersom.
En moet nog wat over deze heren kwijt, sorry dat ik het zeg. Maar echt ze zien er wel heeeel erg Gay uit xd

00.00-01.00 The Prophet
Hier verwachte ik ook al niet zoveel van, laatste keer dat ik hem zag was 1 grote hitjes parade. En was wel bang dat ie het weer zou doen. Chukkels zij van te voren nog tegen mee; ik denk dat ie met Summer of hardstyle begint. En god o God proppy kwam op en begon inderdaad met summer of Hardstyle. Was toch wel even een lach momentje. Hierna draaide die nog het black anthe, en nog wat shit van wildstylez en Noisecontrollers. Heb niet echt veel van deze set mee gekregen. maar het was wel "leuk" voor deze tijd.

01.00-02.00 Bioweapon (Aus)
Naar deze set keek ik behoorlijk uit. Ze hadden me op Hardbass behoorlijk verrast en ik hoopte dat ze dat nu weer zouden doen. En dat gebeurde ook. Was een heerlijk setje, weinig breaks en lekker door rammen. Toen ze Dead of The Night erin gooide was ook heerlijk, wat is dat toch een gods heerlijk nummer live :drool:
En die kale van Bioweapon, ook wel een grappig figuur probeert even lekker sfeer te maken. Wat hem overigens ook lukte. Leek net of die kale van Deepack er stond, die kn ook altijd zo lekker sfeertje maken.

Deze set was gewoon heerlijk :thumbsup:

02.00-03.00 Chain Reaction
Het was alweer een tijdje geleden dat ik deze man voor het laatst had gehoord, dus was eigenlijk zeer benieuwd want wist niet echt wat ik kon verwachten. had wel een vermoeden kwa muziek keuze, maar kwa mixwerk geen idee xd En aangezien hij ook op Loudness staat, was ik helemaal benieuwd hoe dit zou gaan.

Kwa track keuze vond ik het super, lekkere tracks. Vooral minus = more werk, maar daar hou ik wel van. kwamen aantal eigen tracks voorbij (volgens mij ook een nieuwe maar weet niet zeker) en verder veel van crypsis. Maar dat vond ik niet erg.

Tsja en kwa mixwerk, helaas dit vond ik niet zo super.. mixte iets te langzaam naar mijn idee, hopelijk is dit op Loudness anders

03.00-03.30 Donkey Rollers Live

De set waar ik me het meest op verheugd had. Eindelijk was het weer is tijd voor de Donkey Rollers. Laatste keer dat ik ze had gezien was Thrillogy meende ik, en daar was het echt een heldige set dus verwachte dat nu weer eigenlijk :$ Nou en dat werd waar gemaakt. Het begon al mooi, ze waren ten eerste verkleed xd als frietzak xd moest er best wel om lachen toen ze opkwamen. Na dat ze op waren gekomen begon de set, deze was wat anders dan anders. Want ze begonnen met carnavals liedjes met een dikke kick/bass eronder :drool: Zodat we hier de polognaise op konden doen, geniaal was dit gewoon. Daarna kwam het nummer MotherFuck, ook altijd heerlijk blijft een echte knal plaat. Hier na nog een aantal heerlijke platen, weet de namen niet. Ben ik namelijk nooit zo goed in.
Maar toen ineens tot mijn grote schrik. VIEl De MUZIEK uit :cry: Geen idee wat er gebeurde volgens mij liep er iemand tegen een kabel aan ofzo. Meende iedergeval dat DV8 dat zij. Maar dit was binnen 2 minuten weer gefixd, dus konden we weer verder raggen. De plaat D.O.N.K.E.Y kwam ook nog voorbij, god wat is dat een heerlijke plaat :love: hierna nog ee nnummer en toen was het halfuurtje alweer voorbij helaas. Jammer dat ze niet 2 uren draaide want een halfuurtje is gewoon net wat te kort. :cry:

Maar dit was gewoon weer een heldige set. Alleen jamer dat de muziek even uitviel, maarja dat was heel snel gemaakt dus had er geen erg in.

03.30-04.30 Alphaverb

Na de heldige set van de Donkey Rollers was het tijd voor Alphaverb. Die stond nog best wel voor een lastige opgave, na zo'n harde set van de Donkey Rollers er nog over heen gaan is lastig.
Maar dit ging hem wel goed af, leuke nummers voorbij gekomen. Helaas had ik tijdens het begin van deze set me inkak momentje dus toen Alphaverb 10 min bezig was moest ik even rusten, waardoor ik toch wel een deel van zijn set heb gemist helaas. Na een kwartiertje rust vond ik het ook wel best en was het weer tijd om los te gaan, want als ik zou blijven rusten was ik er ook niet meer weggekomen. Heb toen even een red bull gekocht zodat ik weer wat energie kreeg en dit hielp ook nog xd Kon er weer even tegen aan.
Het setje was gewoon lekker, als 1nelaatste plaat gooide die er nog even Psycho in. Ook altijd leuk ^^ En sloot af met een eigen nummer, maar kan nu 1.2.3 niet op die naam komen.

Dit was gewoon een goed setje, helaas heb ik was moeten missen door mijn kwartiertje durende dip, maar dat hoort erbij.

04.30-05.00 Tha Playah Live

Tsja nu was het tijd voor Hardcore, had hier dus totaal geen zin in. Maarja het moest maar. Want we zouden na the Playah Live naar huis.

Hij begon meteen hard, geen idee welk nummer ben hier dus helemaal niet in thuis. Maar het was wel leuk. Maar nadat ie 10 minuutjes had gedraaid, kreeg ik weer de smaak te pakken. Dat was wel even mooi, want heb nog even heerlijk staan raggen, en me energie tot de laatste druppel opgemaakt.

Tsja over de live set heb ik eigenlijk weinig te zeggen, heb namelijk niet echt verstand van hardcore. Het tempo lag in ieder geval wel hoog, en er waren bijna geen breaks in. Dat was wel fijn.
En hij draaide "Still Nr 1." Enigste nummer wat ik van naam wist, waren nog wel een aantal nummers die me bekent voor kwamen. Volgens mij Walking the line ofzo, kan ook helemaal fout zitten.

05:00 – ?? Devon K

Toen was het weer de beurt aan Devon K, maar helaas deze hebben we weer niet gezien. Want we gingen naar huis toe. Want we moesten ook nog een behoorlijk stukje rijden.



Conclusie over de setjes : Was een avond met leuke setjes en 2 heldige setjes :worship:
Maar als er een winnaar zou moeten zijn. Gaat mijn keus toch naar the Donkey Rollers.


Sfeer:
Dat was gewoon goed, iedereen was vriendelijk(op een paar na) en heb geen opstootjes gezien.


Show:

Het was wel leuk aangekleed, er hing een scherm met aan de beide kanten van dat scherm een doek met de kop er op van die duivelachtige clown. Er waren natuurlijk wat lasers en andere gekleurde lichtjes. Later op de avond rond een uurtje of 1 meende ik, hingen er ook ineens allemaal ballonnen aan het plafond. Geen idee waar die vandaag kwamen, Want ik moest ook is naar de wc, en toen ik terug kwam hing het plafond ineens vol met die krengen, Dus als iemand mij dit nog even kan uitleggen waar ze vandaan kwamen. Alvast bedankt!

De intro's vielen me dit keer wat tegen, steeds nadat een DJ klaar was met ze act, deden ze een kort gedeelde van een bekend carnaval's liedje(Zodat iedereen een polognaise ofzo kon doen), en dan kwam de volgende DJ op. Maarja dat maakt ook niets uit, ik was er tenslotte gekomen voor de muziek.

DRUKTE

De laatste keer dat ik er was, tijdens XXlerator RAW was het echt abnormaal druk. Je kon toen je kont niet keren, maar dat viel gelukkig deze keer wel mee. Het was nog steeds te druk, maar je kon nu wel losgaan mits je op een goede plek stond. Want dat was overal weer anders ^^

De garderobe was deze keer wel heel snel, was er zomaar weg. xd Maar dat kwam omdat we onze jassen in de auto hadden laten liggen :)

overig

Het was gewoon een zeer goed feest, heb me goed vermaakt. Ben nog een aantal mensen van Hardtraxx tegen gekomen. En hebben natuurlijk ook nog even een dansje samen gedaan :yay:

Het was ook wel leuk dat er zoveel mensen verkleed waren, rare pakjes voorbij zien komen. de 1 was als zuster verkleed en de andere weer als een pinquin. Was wel grappig, maar vraag me wel af hoe die lui het overleefd hebben in zo'n pak. Ik zweette me al dood, moet je nagaan als je in een warm pak zit. Moet er niet aan denken.

Pluspunten:

- De setjes
- ++ Donkey Rollers
- + Bioweapon
- Sfeer
- Hardtraxx lui
- Carnaval

+++++++ Chukkels die bob was :worship: :worship:

Minpunten:

- Toch weer wat te druk
- Red bull waar ik ineens 3 muntjes voor moest betalen :/ Meende echt dat die 2 was >.<
- Maatje van mij die niet echt mee wou stampen, en alleen maar boven zat of wat ie daar ook maar deed.

Conclusie feest; Zeer Goed



EDIT:

Had nog een minpuntje, en is toch best wel een belangrijk punt. Het geluid :/ Wat was daar mee, bij raw stond het heerlijk maar nu ... was soms echt een behoorlijke aanslaag op je oren :/
Nou welterusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja was weer een fantastisch avondje :woot: Lekker losgegaan in mijn paterpakje ^^ Nu weer een paar weekjes wachten tot de volgende XXlerator
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 13:30 
 

Ja was een mooi feestje toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest was dit zeg!

1e keer dat ik allemaal mensen van hardtraxx heb ontmoet :P Bedankt voor de leuke avond! :D

Heb van de Matrixx naar centraal gelopen, duurde allemaal want een vriend van mijn was helemaal niet goed, zag der echt bizar uit allemaal gheheh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest! Carnaval vieren op zo'n manier, geniaal gewoon! Fuck Brabant, ge kunne de groeten uit Nijmegen krijgen, KUT!

Ook leuk trouwens dat ik mensen blij heb kunnen maken met m'n oranje hoed, die ze een lange poos op mochten hebben :lol:
Mijn haar zag er niet uit, maar schijt aan, niemand zag er goed uit daar xd Hulde aan alle creaties :worship:

Trouwens... Wat een kut-intro's. Ik weet bijna wel zeker dat ik de eerst komende dagen, zo niet weken het nummer 's Nachts Na Tweeën' in m'n kop heb zitten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ook leuk trouwens dat ik mensen blij heb kunnen maken met m'n oranje hoed, die ze een lange poos op mochten hebben :lol:


Heeuul erg bedankt hiervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jjwous schreef:
Chukkels schreef:
Ook leuk trouwens dat ik mensen blij heb kunnen maken met m'n oranje hoed, die ze een lange poos op mochten hebben :lol:


Heeuul erg bedankt hiervoor :D

Hoedjes dief :evil: en lees en antwoord je pb even xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jjwous schreef:
Chukkels schreef:
Ook leuk trouwens dat ik mensen blij heb kunnen maken met m'n oranje hoed, die ze een lange poos op mochten hebben :lol:


Heeuul erg bedankt hiervoor :D

Hoedjes dief :evil: en lees en antwoord je pb even xd


Ik had em niet gestolen :$ Enne.. hij stond geniaal al zeg ik het zelf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen probleem en hij stond je inderdaad goed. Met die kapotte bril had jij gewoon die kaartjes voor Emproium moeten winnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees dat Chain Reaction dus nog steeds ALLEEN maar minus is more ''shit'' draait? Zoooo eentonig is dat een uur lang, hoop niet dat hij dat op Loudness doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik lees dat Chain Reaction dus nog steeds ALLEEN maar minus is more ''shit'' draait? Zoooo eentonig is dat een uur lang, hoop niet dat hij dat op Loudness doet!


Nee, hij draaide ook nog aardig wat Theracords :)

Alleen zoooooooooo enorm traag ingemixt. Heb alleen maar outro-intro mixes gehoord. Drama gewoon, haalde echt het tempo uit het feest. Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect ^^

Mag ik vragen wat The Prophet deed? Weer dat dramatische start-stop mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect ^^

Mag ik vragen wat The Prophet deed? Weer dat dramatische start-stop mixen?


Volgens mij bij een paar nummertjes wel, maar bij het overgrote deel gewoon climax-intro/break mixen. Gewoon zeer goed tempo, denk dat ik wel 25-30 nummers in een uur heb gehoord. Was gewoon een zeer goede set :)

Black anthem, Hard Bass anthem, Bang The Bass, Stardust, Gimme Love... Was een dikke prima ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geen probleem en hij stond je inderdaad goed. Met die kapotte bril had jij gewoon die kaartjes voor Emproium moeten winnen :lol:


Whahahah dat was dan helemaal een wazige bende geworden zijn! :lol:
Oh, en geniaal dat ze Psycho draaide, heb hem nog nooit eerder gehoord op een feest, en wat een KNALLERRRR :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect ^^

Mag ik vragen wat The Prophet deed? Weer dat dramatische start-stop mixen?


Volgens mij bij een paar nummertjes wel, maar bij het overgrote deel gewoon climax-intro/break mixen. Gewoon zeer goed tempo, denk dat ik wel 25-30 nummers in een uur heb gehoord. Was gewoon een zeer goede set :)

30 nummers in een uur? Klinkt meer als een soort megamix. Zou ik persoonlijk weinig trek in hebben. Ga van de week wel eens even kijken wat hij deed adhv wat filmpjes op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide iets langer dan een uur, uur en 10 minuten denk ik. 30 nummers is wellicht iets te overdreven, maar toch. Hij had het tempo er aardig inzitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij draaide wel veel nummers, weet niet eens meer welke xd Maar hij had sowieso het dubbele van chain reaction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil terug! Heb weer energie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil niet meer terug, laat ze nu echt maar is wat minder kaarten verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik wil niet meer terug, laat ze nu echt maar is wat minder kaarten verkopen..

Voor Matrixx begrippen was het rustig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Ik wil niet meer terug, laat ze nu echt maar is wat minder kaarten verkopen..

Voor Matrixx begrippen was het rustig :P


Ik vond het helemaal niet druk hoor, ik had overal genoeg ruimte, ik vond dit prima zo :P
Geluid deed soms wel pijn aan mn oren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het wel druk, sommige plekken had je wel ruimte maar niet overal.. en je kon niet echt goed los gaan want dan knalde je wel weer tegen iemand aan.

En het geluid tsjaaa TE HARD vooral op het einde, jezus man dat deed gewoon echt pijn
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten