Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En het geluid tsjaaa TE HARD vooral op het einde, jezus man dat deed gewoon echt pijn


Oordoppen aanschaffen? Ja het ging wel te hard, maar soms ook weer niet volgens mijn, kan aan mij liggen maar volgens mijn zaten ze wel eens aan die volume knop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar vooral bij het hardcore, toen playah begon. je hoorde bijna alleen maar bass op een heel hoog tempo xd ging er wel ruig aan toe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect ^^

Mag ik vragen wat The Prophet deed? Weer dat dramatische start-stop mixen?


Ja ;) En niet eens goed. Hij kreeg het voor elkaar om start stop break mixen te verneuken ook nog... Mixte iets in terwijl de (3e) break van Gimme Love nog liep, Discorecord kwam ook een keer uit het niets binnenvallen met de melodie middenin een break ergens. Sloeg echt nergens op, al was de track keuze wel leuk.

Wasted Penguinz vond ik reuze meevallen iig, al was ik niet in de zaal voor de meeste van hun eigen nummers :P Opbouw klopte alleen geen kut van (beginnen met Lost In Dreams, Delay Distortion en Inner Creativity, vervolgens eigen shit :P)

Bioweapon vond ik best wel tegenvallen. Veel te veel van hun eigen melodische nummers, die te veel op elkaar lijken. Gold was wel lekker, evenals het eind van de set (Dead Of The Night, Psychedelic Trip etc.).

Chain Reaction had ik niet zulke hele hoge verwachtingen van, aangezien ik de afgelopen Crypsis sets wat minder vond vergeleken met zijn oudere sets, maar qua track keuze was het echt heerlijk. Veel van z'n eigen EP en veel van de nieuwere nummers die ook wel lekker gingen. Goed vermaakt op Torture, Pattern 1, Pulling The Trigger (alleen jammer van die climax kick - maar wat gaan die Thera kicks in de intro toch heerlijk), Lellebel, Answers, Out With A Bang en nog wel meer :)

Donkey Rollers wordt elke keer beter, aangezien ik het oudere werk steeds beter leer kennen van hun. Ookal miste ik 2012 in deze set, was het een dik half uur raggen met Motherfuck, Chaos, originele (!) Fusion Of Sound en veel andere heerlijke shit :)

Hierna had ik wel een beetje gevoel dat het afgelopen was, beetje moe en dacht dat Alphaverb het allemaal niet zou overtreffen... FOUT! (L) Opende met heerlijke eigen melodische tracks zoals Realization Of A Dream, TGSOE Remix, No Turning Back, Keep It Coming Remix en ging over op beukwerk van z'n eigen album. Fuck The Nice Guys, Over & Over, Stimulate Your Curiosity, Under Attack, Substream, Psycho en On The Go volgens mij achter elkaar = STILL WINNING :thumbsup:

Was wel druk, maar gezellig. Geluid vond ik wel aardig, maar had oordoppen in. Publiek ging goed los, iig vooraan :) Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is de keep it coming remix eigenlijk tegenover het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jjwous schreef:
roberttt schreef:
En het geluid tsjaaa TE HARD vooral op het einde, jezus man dat deed gewoon echt pijn


Oordoppen aanschaffen? Ja het ging wel te hard, maar soms ook weer niet volgens mijn, kan aan mij liggen maar volgens mijn zaten ze wel eens aan die volume knop!

Met alle respect, maar het is toch van de dolle dat je oordoppen nodig hebt omdat het geluid pijn doet op een feest. Dat het hard moet staan ala, maar dit gaat toch nergens over. Zouden ze eens wat op moeten verzinnen.

@PMXRMX: Ik had al zo'n vermoeden toen ik het las. Ver-schrik-e-lijk. Gewoon bah. Snap ook niet waarom hij het doet. Je zou van Dov toch verwachten dat hij weet wat klinkt en wat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super feestje gehad! kwam half12 ongeveer binnen, rondje gelopen en kwam ik Robertt en Chuckels al tegen, PNRMX stond ook al in de buurt dus fftjes bij gestaan. naarmate de avond helemaal links voorin gestaan omdat het daar rustig was en vrij koel, ideaal want ik had het superheet.

Leuke setjes kwamen er langs, maar Wasted Penguiz en Bioweapon konden me niet raken. Dov vond ik ook wat tegenvallen, verwachte er meer van.
Chain reaction erg leuke set, nummers van crypsis, thera en the machine, dus ik was blij. Later nog met hem staan praten, erg aardige kerel. :)
Donkey Rollers natuurlijk weer geniaal, wat een helden blijven het toch.
Alphaverb ook lekker setje, jammer dat het tempo eruit ging na Psycho, hoopte toch nog wat harders om een overstap te kunnen maken naar Hardcore.
Tha playah, volume ging omhoog, bpm met 30 omhoog en toen had ik het wel weer gezien. Ging me veel te hard en te snel en zat er aardig doorheen.
Devon K eventjes aangehoord maar toen maar naar huis gegaan, moesten nog aantal uurtjes rijden :P

Al met al erg leuke locatie, goed geluid, Topsfeer! Voor herhaling vatbaar iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie heeft er zin in een frietje met? :P

was moooi feestje gister! :D
alleen geluid stond op het eind idd wel echt te hard
op een gegeven moment voelde ik me oren wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Met alle respect, maar het is toch van de dolle dat je oordoppen nodig hebt omdat het geluid pijn doet op een feest. Dat het hard moet staan ala, maar dit gaat toch nergens over. Zouden ze eens wat op moeten verzinnen.


Ben ik het volkomen met je eens, had ook het gevoel dat ze steeds aan die volumeknop zaten te spelen, nu zijn mijn oren best naar de klote, terwijl ik daar de vorige edities geen last van heb gehad (Sinterklaas, Kerst) :/ Time-Out in Gemert is ook ernstig, daar zijn ook veel klachten over altijd.

Maakt het feest trouwens niet slechter op opzich, sfeer was knettergek :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jjwous schreef:
Khadber schreef:
Met alle respect, maar het is toch van de dolle dat je oordoppen nodig hebt omdat het geluid pijn doet op een feest. Dat het hard moet staan ala, maar dit gaat toch nergens over. Zouden ze eens wat op moeten verzinnen.


Ben ik het volkomen met je eens, had ook het gevoel dat ze steeds aan die volumeknop zaten te spelen, nu zijn mijn oren best naar de klote, terwijl ik daar de vorige edities geen last van heb gehad (Sinterklaas, Kerst) :/ Time-Out in Gemert is ook ernstig, daar zijn ook veel klachten over altijd.

Maakt het feest trouwens niet slechter op opzich, sfeer was knettergek :yay:

Zou er een mailtje voor over hebben eigenlijk om het te melden. Ik vind het in ieder geval niet normaal dat ze denken dat harder automatisch ook beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
wie heeft er zin in een frietje met? :P

Ikkehh!! :D Sfeer zat er goed in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zou er een mailtje voor over hebben eigenlijk om het te melden. Ik vind het in ieder geval niet normaal dat ze denken dat harder automatisch ook beter is.

Ik heb nou al de heledag een ruis in m'n oor, nog nooit zo erg meegemaakt :huh:
Mailen kan best, maarja zullen ze toch niet veel mee doen, heb zo'n idee dat ze iedere week mailtjes krijgen m.b.t de drukte bij de Matrixx, daar wordt ook nooit wat aan gedaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jjwous schreef:
Khadber schreef:
Zou er een mailtje voor over hebben eigenlijk om het te melden. Ik vind het in ieder geval niet normaal dat ze denken dat harder automatisch ook beter is.

Ik heb nou al de heledag een ruis in m'n oor, nog nooit zo erg meegemaakt :huh:
Mailen kan best, maarja zullen ze toch niet veel mee doen, heb zo'n idee dat ze iedere week mailtjes krijgen m.b.t de drukte bij de Matrixx, daar wordt ook nooit wat aan gedaan >.<

Tja, zelf weten. Een mailtje is zo de deur uit en er kan in ieder geval melding van gemaakt worden. Nooit geschoten is altijd mis. Het gaat om je gehoor, heb je nog een leven lang nodig. Best wel belangrijk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 22:22 
 

ze moeten hun versterkers op een bepaalde stand gewoon vastzetten. met ev`s gaat dat helaas niet. maar andere merken toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 00:49 
 

Zo, eindelijk thuis van carnaval in den bosch, tijd voor een verslagje..

We (Gangsterdwerg & Marino en ik) kwamen rond kwart voor 12 binnen volgens mij, ik was de bob dus ik moest nuchter blijven.... (Nog niet vaak zo'n moeite daarmee gehad.. >.<) We kwamen meteen robertt en chukkels tegen al herkende ze mij niet meer van HardBass volgens mij! :) Daarna effe door naar the prophet. Opende met lekkere reverse bassjes als summer of hardstyle / Hear This / Gimme Love / Stardust etc. Mixen was wel erg kort inderdaad, zoals panoramix al zei gooide die er een vocaltje van face down ass up doorheen. Die kwam dus totaal niet uit en toen vrijwel meteen had ie stardust al klaar liggen. Wat daar precies de bedoeling van was weet ik ook niet. Gangsterdwerg had effe discorecord aangevraagd en die kregen we zo goed als à la minute. Vandaar dat wij m misschien wél vet vonden ingemixt! Lekker geknalt daarop. Mixwerk was dus eigenlijk over het algemeen niet zo, jammer, want hij kan het wel!

Bioweapon was leuk, wel standaard maar toch een dikke plus voor Turn it up! Wat een heerlijke mid intro. Ze lijken allemaal wel op elkaar (Bass Power etc) maar toch kregen ze me wel aan t bewegen. Die kale, wtf... Wat een prachtige vent! Die zal wel spierpijn in zn linkerarm hebben, en das niet van t wanken! Constant uit zn dak aan t gaan. Leuk, leuk. Ook nog (wel wat misplaatst) Shreek en World is Yours gehoord bij hun.

Chain Reaction. Maaaaat maat maat die vent kan echt NIET draaien. Het mixwerk was ONGELOFELIJK slecht! Weinig goede beatmatches gehoord, als ie m eringooide zagen we m gewoon 3x achter elkaar aan t jogwheel draaien omdat ie er niet goed op lag.... Als je hardstyle niet snapt is t niet zo erg, maar als mede-DJ's gaan je handjes er toch wel van kriebelen. Wat later in de set ging het wel beter, maar toen was ik toch weer zo ontzettend hard aan t gaan op de hiervoor al genoemde nummers! Uiteindelijk dus wel tevreden met de beukset. Alleen wel dikke min dus voor het begin, die eerste 2 nummers ken ik niet, en clash is echt ongelofelijk saai...

DONKEY ROLLERS!
WIE WIL ER EEN FRIET MET? IIKKEEEEEEEE!!! Heerlijk, 3 zakken patat. Echt een monsterlijke set hebben ze neergezet. Ongeveer alles gehoord wat maar kon van ze, en ze hebben echt doorgebeukt als een gek. Live is het toch echt zo ontzettend veel vetter dan thuis... Volgens mij was DV8 echt zo zat als een aap, die keek echt scheel uit zn ogen en was onzin aan t lullen! Terecht, overigens.

Alphaverb, wat een held. Dikke set neergezet hoor! Heerlijke plaatjes, ook WTF en Harde rag kwamen langs. Heel dat rijtje wat panoramix heeft opgenoemd was ook echt eargasm to the bone! Damn!

Daarna Tha playah, dit was leuk, maar t geluid stond wel echt te hard. T ging wel echt asociaal snel ook, pfoe hey. Daarna geweigerd om Devon K te kijken. Die K in zijn naam staat voor iets wat ik niet zal uitspreken hier....

Al met al, echt een dope feestje. Weinig tegenvallers, het was ook zeker niet té druk. Temperatuur was beter dan normaal, dit keer geen zweetrix voor mij! Tokkiegehalte lag lekker laag, en veel debielen gezien.

Topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 04:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even verslagje van mijn kant :)
Was mijn eerste keer Matrixx dus wist niet wat ik kon verwachten. We kwamen om 22:05 aan, dus wij de jassen in de auto laten liggen, gingen de deuren pas om 22:20 open, teringkoud! :/
Ben al een tijdje niet meer naar echte hardstyle feesten geweest, maar ik vond dat er over het algemeend erg 'hard' gedraaid werd. Ookal zijn de breaks gewoon veeeelste lang, sta je gewoon 2 minuten rond te kijken voordat je weer kan gassen.
Die kale van Bioweapon is gewoon een held, elke keer als ik die vent zag moest ik zelf ook losgaan, zoveel energie, echt mooi! :D
Ik vond het setje van Chain Reaction het minst, misschien omdat ik de nummers niet zo goed kende, maar hier ging ik het minst los op.
Verder vond ik dat je wel lang moest wachten bij de wc's voor een schijthok :P Hierdoor heb ik 20 minuten van Bioweapon gemist.
Was ook grappig dat MC Villian met een duivel drietand friet aan het eten was uit het pak van zany, die puntzak pakken waren wel grappig :P
Toen de hardcore startte begon het feest eingelijk pas, wat ging dat hard zeg! :cool:
Devon K zette tot 6:00 nog een heerlijke set neer en wat kan die MC Villian scratchen zeg, erg vet! :thumbsup:

Op de after verstond ik iedereen amper en hoorde ik alles heel hard en schel, ook klinkt alles nu anders. Heb nu nog steeds een piep in mijn oren.
Heb dit normaal nooit, dus geluid afstelling kan wel beter denk ik, ookal had ik echt niks te klagen over het volume! :thumbup:

Verder snapte ik ook weinig van de danseressen op het podium, wtf wasknijpers?? >.< :')

Had PNRMX, Chukkels en Robert nog gespot maar niet aangesproken :x

Mochten lelijke vrouwen trouwens niet binnen? Heb echt zoveel mooie vrouwen gezien, en ook alleeeen maar mooie, geen één lelijke gezien! :love:


@ Robert, die balonnen hingen er al vanaf het begin hoor :whistle:

Zal nu maar eens gaan slapen, heb 2 uur in bed gelegen de afgelopen 44 uur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te horen ben ik dus echt de meest gelukkige met m'n oordopjes hier :P

En Nazale, hebben we jullie in het begin gezien? Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel zo tegen het einde, tijdens Alphaverb toen hebben we nog ff gesproken, rechts voor. Je was samen met decoupeerzaag de 2e nuchtere die ik daar heb gesproken. Damn, wat lag het vdk-gehalte hoog daar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo te horen ben ik dus echt de meest gelukkige met m'n oordopjes hier :P

En Nazale, hebben we jullie in het begin gezien? Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel zo tegen het einde, tijdens Alphaverb toen hebben we nog ff gesproken, rechts voor. Je was samen met decoupeerzaag de 2e nuchtere die ik daar heb gesproken. Damn, wat lag het vdk-gehalte hoog daar. :lol:


Ik had ook maar 3 bier op ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soow gister heel de dag in de kroeg geweest dus nog geen tijd gehad om hier mn bullshit rond te spouwen maar als ik het zo lees dan is alles inmiddels wel gezegd volgens mij. Het was gewoon geweldig, bijna iedereen verkleed en helemaal los. Guus Meeuwis edit van Destination Nowhere was ook een dikke prima Hahaha!!! En die kale van Bioweapon is idd echt een machine. Verders gewoon mooie avond gehad in mn morphsuit. Iedereen moet er ook echt ff aanzitten xd Maarja dat komt omdat je mijn spieren er zo goed doorheen ziet dus dat is gewoon woest aantrekkelijk. Nou ik ben douchen en dan weer pils drinken tot ik er bij neerval!

ALAAF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 13:41 
 

Nazale schreef:
Daarna geweigerd om Devon K te kijken. Die K in zijn naam staat voor iets wat ik niet zal uitspreken hier....

Je mag hier wel Kut zeggen hoor





;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb, draaide als laatste nummer DIKKE BLEEK
wat een dikke plaat :P
:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pierre schreef:
Alphaverb, draaide als laatste nummer DIKKE BLEEK
wat een dikke plaat :P
:evil:

Dikke bleek is niet gedraaid. Hij sloot af met on the Go op 160 bpm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg heb ik jou nog gezien trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Alphaverb zagen we ze jah, in die morphsuites :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pierre schreef:
Alphaverb, draaide als laatste nummer DIKKE BLEEK
wat een dikke plaat :P
:evil:

Dikke bleek is niet gedraaid. Hij sloot af met on the Go op 160 bpm!


Wat draaide die dan na Psycho dat was toch dikke bleek dat hoorde ik namelijk of was dat dan harde rag
KAK maar het was dik
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten