Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

After 5 sold out editions in Club Matrixx (Nijmegen), XXlerator Carnaval will return on a new location in 2015. On Saturday 14th of February, the brand new exhibition hall of Evenementenhal Venray will transform into one big ‘polonaise’ factory, when the best hardstyle acts are combined with the atmosphere of Dutch carnival.

Line-up:
✦ Brennan Heart
✦ Zany vs Donkey Rollers
✦ Radical Redemption
✦ Frequencerz
✦ Da Tweekaz
✦ Mashup Jack Live
✦ Audiotricz
✦ ...Many more to come!

Last years, XXlerator Carnaval was sold out long before the event, so make sure you get your ticket in time at http://www.XXlerator.com or at a local Primera store in The Netherlands.


✘✘ XXlerator Carnaval 2015 ✘✘
Date: 14th of February 2015, 22.00
Location: Evenementenhal Venray
Price: €25,- (ex fee)

✘✘ More info: ✘✘
http://www.facebook.com/XXlerator
http://www.XXlerator.com

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Thera er ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany vs. Donkey Rollers???
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 20:01 
 

Hebben we hier niet z'n topic met alle carnaval feesten....
Kan deze ook wel in dan lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 22:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Hebben we hier niet z'n topic met alle carnaval feesten....
Kan deze ook wel in dan lijkt me.

Nee, je hebt toch ook geen topic voor alle Q feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 22:56 
 

Magnetron schreef:
sandervanbruggen schreef:
Hebben we hier niet z'n topic met alle carnaval feesten....
Kan deze ook wel in dan lijkt me.

Nee, je hebt toch ook geen topic voor alle Q feesten :P

Dat klopt. Het was ook niet mijn idee om een topic te maken met alle feesten die tijdens de carnavals dagen plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in!!!!

http://instagram.com/p/zCt83Aygoc
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:32 
 
Hardtraxxer

Benieuwd naar de locatie ^^ zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:29 
 

De locatie is groot en je heb veel mogelijkheden. Alleen warmte zal wel iets leuks worden, daar zit totaal geen luchtbehandeling in. De luchtverversing is nihil. Enigste gezonde plek is de rokersplaats. Binnen niet roken is brandveiligheid.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten