Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: XXlerator Carnaval
Datum: 02-03-2019
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Evenementenhal Venray
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 11-11-2018 11:11 uur, 11 dagen lang met €5,- korting via https://www.xxleratorcarnaval.nl/tickets/
Prijs: 11-daagse actieperiode: €27,50 (t/m 22 november)
Prijs: Regular: €32,50



Line-up:
CV DE VRIJBUIJTERS
Paul Elstak
Mark With a K
Mental Theo
Zany's Inzanity Uurke
Sound Rush Live
Dr. Roetpiet by Dr. Rude
D-Fence
Jason Payne's Mashup Madness
Mandy
Crude Intentions
MC DV8

CV DE RAUWDAUWERS
Roughstate Alliance (Adaro, B-Front, Frequencerz & Ran-D)
Sub Zero Project
Sefa
Phuture Noize
Act of Rage Live
Keltek
Degos & Re-Done vs MYST
Clockies aus Tirol (Clockartz)
Hollandse Herrie (Sub Sonik & Galactixx)
Primeshock
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Clockies aus Tirol (Clockartz)

Hier moest ik om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me toch wel af wat een Mandy op dit evenement moet, wat in haar 'identiteit' geeft de organisatie het gevoel dat zij op een dergelijk evenement te zoeken heeft? Of heeft ome Freek toegezegd nog even wat schuine Hollandse Hits te gaan bootleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij elk jaar weer een zekerheidje. Om de hoek en kan er bijna lopend heen :cool:
Line-up is in ieder geval stukken beter als vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vraag me toch wel af wat een Mandy op dit evenement moet, wat in haar 'identiteit' geeft de organisatie het gevoel dat zij op een dergelijk evenement te zoeken heeft? Of heeft ome Freek toegezegd nog even wat schuine Hollandse Hits te gaan bootleggen?


De schmink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Prijs: 11-daagse actieperiode: €27,50 (t/m 22 november)
Prijs: Regular: €32,50


:nono:

Citaat:
Prijs 11-daagse actieperiode: €24,50 (t/m 22 november)
Prijs Regular: €29,50


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Let op: Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief servicekosten á €3,- en betalingskosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Citaat:
Let op: Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief servicekosten á €3,- en betalingskosten.


Scherruppppp! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Citaat:
Let op: Alle hierboven vermelde prijzen zijn exclusief servicekosten á €3,- en betalingskosten.


Die had ik er inderdaad al bijgeteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Vraag me toch wel af wat een Mandy op dit evenement moet, wat in haar 'identiteit' geeft de organisatie het gevoel dat zij op een dergelijk evenement te zoeken heeft? Of heeft ome Freek toegezegd nog even wat schuine Hollandse Hits te gaan bootleggen?


De schmink?

Haha, inb4 alle artiesten op insta met onderschrift MUAH: Mandy pls give this girl a follow she is amazing in what she does
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik na de eerste optocht/stoet (hoe je het ook wil noemen) met m'n zatte harses een kaartje koop, lift regel en die kant op kom om dan zondagochtend weer klaar te staan voor de volgende optocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is gecanceled? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas zal XXlerator Carnaval 2019 niet doorgaan.

Wegens verschillende productionele en commerciële factoren kunnen we niet meer de kwaliteit van het evenement waarborgen waar we als organisator Matrixx zijnde voor staan. Hierdoor hebben we moeten besluiten het evenement geen doorgang te laten vinden.

Uiteraard worden de volledige ticketgelden zo snel als mogelijk teruggestort. Alle informatie hierover vind je hier:

https://www.matrixx.nl/events/xxlerator-carnaval-2019-2-maart-canceled/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

heel vreemd, zo 2 weken voor een evenement. Dan zal het waarschijnlijk niet de kaartverkoop zijn lijkt me. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DTiM12 schreef:
heel vreemd, zo 2 weken voor een evenement. Dan zal het waarschijnlijk niet de kaartverkoop zijn lijkt me. Iemand een idee?


Ja

Citaat:
Wegens verschillende productionele en commerciële factoren kunnen we niet meer de kwaliteit van het evenement waarborgen waar we als organisator Matrixx zijnde voor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, had hier best wel godverdomme zin in godverdomme. Was altijd leuk om hier na de eerste carnavalsdag nog met veel bekenden naartoe te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk toch dat een nachtfeest tijdens carnaval in het zuiden niet zo tactisch is. Veel mensen willen de dagen erna ook gewoon weer carnavallen. Wat dat betreft hadden ze beter geprobeerd het overdag te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Denk toch dat een nachtfeest tijdens carnaval in het zuiden niet zo tactisch is. Veel mensen willen de dagen erna ook gewoon weer carnavallen. Wat dat betreft hadden ze beter geprobeerd het overdag te doen.

Dit is voor mij ook altijd de reden geweest dat ik er nooit heen ben gegaan ook al is het om de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Denk toch dat een nachtfeest tijdens carnaval in het zuiden niet zo tactisch is. Veel mensen willen de dagen erna ook gewoon weer carnavallen. Wat dat betreft hadden ze beter geprobeerd het overdag te doen.


Dit. En omdat er natuurlijk een aantal andere feesten tijdens carnaval, die wel overdag plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:37 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Wegens verschillende productionele en commerciële factoren kunnen we niet meer de kwaliteit van het evenement waarborgen waar we als organisator Matrixx zijnde voor staan.


Zo ver was ik al gekomen maar bedankt. Ik vroeg mij af of mensen de daadwerkelijke reden wisten, niet de 'commercieel/marketing'-reden. Maar heb inmiddels gehoord dat het inderdaad de tegenvallende kaartverkoop is geweest. Waarom het dan pas 2 weken van te voren gecanceld wordt is mij een raadsel. Lijkt me dat je als organisator al veel eerder een soort prognose bijhoudt van de verkochte kaarten. Tenzij normaliter voor dit feest veel kaarten pas in de laatste twee weken verkocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 13:00 
 
Hardtraxxer

DTiM12 schreef:
heel vreemd, zo 2 weken voor een evenement. Dan zal het waarschijnlijk niet de kaartverkoop zijn lijkt me. Iemand een idee?

So far iets van 500 kaarten verkocht dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 07:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch heel jammer, doe nooit aan carnaval.
Wil ik een keer mee doen en heeft me vriendin 2 tickets als verrasing gehaald gaat het niet door.
Nog leuke alternatieven met betrekking hardstyle en carnaval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Wil ik een keer mee doen en heeft me vriendin 2 tickets als verrasing gehaald gaat het niet door.


Zie dit maar gewoon als een teken van boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Toch heel jammer, doe nooit aan carnaval.
Wil ik een keer mee doen en heeft me vriendin 2 tickets als verrasing gehaald gaat het niet door.
Nog leuke alternatieven met betrekking hardstyle en carnaval?


Wij gaan met een aantal man hierheen:
EVOLVE Carnaval / Venray / 18+
https://www.facebook.com/events/944676212589778/

Letterlijk 5 min lopen, dus ga het niet verder zoeken.. haha :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten