Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Ach zo'n flop als bij Da tweekaz zal het wel niet worden lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als we naar de kandidaten in het verleden kijken, is Rebelion dan de naam die net zo'n staat van dienst heeft?


Ja nouja fuck staat van dienst, ze moeten gewoon zo'n zaal uitverkopen, en kan geen andere naam bedenken die 100% zeker de HMH uitverkoopt. Tis gewoon een zekerheidje voor Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:


Ja nouja fuck staat van dienst, ze moeten gewoon zo'n zaal uitverkopen, en kan geen andere naam bedenken die 100% zeker de HMH uitverkoopt. Tis gewoon een zekerheidje voor Q.

Oh maar dat is het ook zeker, ze kijken gewoon naar wat nu de hype is. Verbaast me nog dat er nooit een XQ Sefa is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:


Ja nouja fuck staat van dienst, ze moeten gewoon zo'n zaal uitverkopen, en kan geen andere naam bedenken die 100% zeker de HMH uitverkoopt. Tis gewoon een zekerheidje voor Q.

Oh maar dat is het ook zeker, ze kijken gewoon naar wat nu de hype is. Verbaast me nog dat er nooit een XQ Sefa is geweest.

Hij zou in oktober 2020 een Ziggo Dome show krijgen maar door corona niet door gegaan
Bron: sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 12:47 
 
Hardtraxxer

En de frenchcore hype is nu ook wel over toch?

(gelukkig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
En de frenchcore hype is nu ook wel over toch?

(gelukkig)


Zeker, Uptempo is waar het nu gebeurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:40 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
En dan kondigen ze over een tijdje eindelijk de langverwachte XQ Legends 2.0 aan.

Staan Tweekaz Rebelion Frequencerz en Phuture Noize op de lineup.


XQ Legends 2.0 is een langgekoesterde wens van mij, maar niet per se met die namen :/

Hoewel weer eens een feestje in de HMH hoog op m'n lijstje staat, denk ik dat ik op deze datum toch in 013 te vinden ben. (of 2 weken erna op reminder, afhankelijk van line up, maar Tilburg is veeeel dichterbij dan Hemkade)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 17:22 
 
Hardtraxxer

Zoals ik al verwachtte is het Rebelion geworden. Begrijpelijke keuze vanuit Q, de zaal moet gewoon vol. En het is ook niet geheel onverdiend. Ze hebben toch wel behoorlijk aan de weg getimmerd, zijn gegroeid in hun sound en zijn ontzettend populair op dit moment.

Ik had het Adaro nog wel een keer gegund, maar ik ben er bang voor dat dat moment niet meer gaat komen. Had je een fantastische avond van kunnen maken in mijn ogen met zijn gehele oeuvre, de mannen van Roughstate en de act van G4H. Misschien heeft hij terugkijkend te veel solo gedaan en te weinig albums uitgebracht om op die manier een invulling aan een feest te geven. Maar Q zal er vast wel aan gedacht hebben, maar uiteindelijk een andere keuze gemaakt.

Toch sla ik deze XQ over. Het is mijn ding gewoon niet meer. Te hard, te lomp en de gastoptredens zullen grotendeels in hetzelfde straatje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Rickzel schreef:
En dan kondigen ze over een tijdje eindelijk de langverwachte XQ Legends 2.0 aan.

Staan Tweekaz Rebelion Frequencerz en Phuture Noize op de lineup.


XQ Legends 2.0 is een langgekoesterde wens van mij, maar niet per se met die namen :/


Gaat natuurlijk lang niet zo legendarisch worden als de eerste editie. Toen waren er nog nagenoeg geen classics feesten en stages plus het was toen ook een soort van verrassing dat er classics gedraaid werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 10:42 
 
Hardtraxxer

Daar heb je natuurlijk wel een punt, XQ Legends was in die zin ook echt legendarisch inderdaad.

Voor sommigen was het inderdaad een verrassing dat er classics gedraaid werden en dat verbaasde mij destijds achteraf wel, want voor velen kwam dat juist totaal niet uit de lucht vallen. Ook ik verwachtte dat toen gewoon aan de hand van de naam XQ Legends.
Maar, dat het daadwerkelijk ook heel de nacht echt classics waren was wel een surprise ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes kosten 65,00 voor regular en 85,00 voor vip (incl. 9,95 service kosten (dit is toch wel veel?))
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 14:17 
 
Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Kaartjes kosten 65,00 voor regular en 85,00 voor vip (incl. 9,95 service kosten (dit is toch wel veel?))


Vond ook wel prijzig, maarja, betalen doen we toch wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind 65 wel echt veel voor een nachtfeestje maar toch aan toe gegeven. Hopelijk doet Q wat met de kritiek bij X-Qlusive Phuture Noize. Geluid stond toen niet goed afgesteld en Phuture Noize draaide zelf veel te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft het feit dat het 's nachts is te maken met de ticketprijs? het is toch een feest in de AFAS, ik vind het een heel schappelijke prijs. Dacht dat dit ook al jaren veel duurder was.

die 10,- service kosten vind ik dan wel weer belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
die 10,- service kosten vind ik dan wel weer belachelijk.

Dit is waar ik in ieder geval ook op doelde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat heeft het feit dat het 's nachts is te maken met de ticketprijs? het is toch een feest in de AFAS, ik vind het een heel schappelijke prijs. Dacht dat dit ook al jaren veel duurder was.

die 10,- service kosten vind ik dan wel weer belachelijk.


De duur van het feest. Nachtfeesten zijn meestal 9 uur. Overdag feesten/outdoor festivals zijn meestal een paar uur langer. Daarnaast verkopen feesten overdag ook wel sneller uit dus is een hogere ticketprijs dan logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Rickzel schreef:
die 10,- service kosten vind ik dan wel weer belachelijk.

Dit is waar ik in ieder geval ook op doelde :P

En dan ook nog eens per kaartje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sven-O schreef:
Rickzel schreef:
die 10,- service kosten vind ik dan wel weer belachelijk.

Dit is waar ik in ieder geval ook op doelde :P

En dan ook nog eens per kaartje?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

15 euro duurder vergeleken met XQ Phuture Noize vind ik ook wel vrij fors. Maar goed, lag ook wel in de lijn der verwachtingen. Kaarten zijn binnen :thumbsup:

Hopen ook dat Rebelion langer draait dan 1 uur en 45 minuten zoals Phuture Noize op zijn eigen XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 16:22 
 
Hardtraxxer

Kaarten binnen. Nu hopen op tenminste een gewone Rebelion + Overdose set en iets van een classic set (Uprising)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
15 euro duurder vergeleken met XQ Phuture Noize vind ik ook wel vrij fors. Maar goed, lag ook wel in de lijn der verwachtingen. Kaarten zijn binnen :thumbsup:

Hopen ook dat Rebelion langer draait dan 1 uur en 45 minuten zoals Phuture Noize op zijn eigen XQ.


mag hier toch wel vanuit gaan, 60 min normaal setje, 45/60 'classic' setje en dan nog een half uurtje overdose.

het zal vast ook geen XQ B-front zijn dat ze overal een beetje meekomen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 10:21 
 
Hardtraxxer

Duurt wel erg lang met de line-up :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Duurt wel erg lang met de line-up :(


Lineup is een tijdje terug al gelekt, misschien wachten ze daarom even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 11:01 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
billieb15 schreef:
Duurt wel erg lang met de line-up :(


Lineup is een tijdje terug al gelekt, misschien wachten ze daarom even.


oh echt?? ben benieuwd, weet jij deze?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten