Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 21:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking nice! No Harder :worship: Zelf ook nog gedraaid laatst, blijft heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond rond 22:00 na de nodige biertjes toch maar besloten om hier heen te gaan met wat vrienden. Maat van me moest draaien in de buurt dus we zaten al vlakbij. De rest van de groep was er al, dus het werd een leuke verrassing :P
Ik ging zonder verwachtingen heen en moet zeggen dat het verrassend leuk was. Prima sfeertje, geluid wat daar natuurlijk dik voor elkaar is, een leuke Gunz 4 Hire set met de nodige oudere plaatjes. Vrij veel bekenden tegengekomen. Alleen erg jammer dat je in de HMH alleen van die onnodig grote biertjes hebt (voor 3 of 4 munten ofzo....) Enige muzikale minpuntje vond ik Evil Activities op het einde. Oja dikke vette ++++++ voor het eindelijk live horen van EVP. Wat een klappen in die mid <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel blij voor Ran-D dat het nog een succesvolle/drukbezochte avond geworden is. Was niet terecht geweest als dit geen succes zou worden.

Wel heel benieuwd wie volgend jaar aan de beurt is, en of het op een zelfde manier gedaan wordt. Want als ze geen mega populaire artiest weten te linken aan dit feest dan kan dit nog wel eens lastig worden.

XQ Rebelion ?? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel X-Qlusive Frequencerz worden, kan geen andere mogelijke naam verzinnen die de HMH vol krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik leef ook weer.

Binnengekomen bij Ran-D Classics wat wel leuk was. Draaide het grotendeels waar ik op hoopte. Muntjesautomaten en dat kluisjes systeem werken voor geen meter.

Toen naar zaal twee voor Sub Zero Project en dat was me een partij vet. Die Psy kicks zijn echt dik, eveneens verassende platen tussendoor zoals The Space We Created. En ik weet niet waarom mensen lopen te klagen over t geluid in zaal 2. Was dikke prima, wij stonden rechtsvoor waar enorm veel ruimte was.

Mede hierdoor ook gebleven in zaal 2 voor Phuture Noize wat ook heel dik was. Zijn nieuwe platen klinken super.

Hierna hadden we echt geen idee wat te doen. Beide zalen waren niks aan eerlijk gezegd. De leuke platen werden gedraaid tijdens Rough State maar ik had het idee dat ze zo snel mogelijk alle platen er doorheen wouden gooien dus hoorde je meer breaks dan kicks, wat vrij snel vrij saai werd en Act Of Rage was ook niet veel beter.

Eveneens wat erna kwam was niks. E-Force & A2 waren echt matig eveneens het punt dat A2 de boel er naast draaide en de draaitafel uitdonderde. D-Sturb was ook enorm slecht, maar hier kon je tenminste nog lachen om de mensen die vooraan stonden :lol: Heb nog nooit mensen zo snel uit de maat zien gaan en collectief kickrolls doen die er niet zijn.

Gunz For Hire was vervolgens wel weer vet en EA hebben we blijkbaar gelukkig overgeslagen.

+++ Sub Zero Project, Phuture Noize, Gunz For Hire
++ Ran-D Classics
++ Geluid in beide zalen
++ Sfeer
+ Eten

-- De saaie setjes tussen Phuture Noize en Gunz For Hire
-- Muntenautomaten en Kluisjes
- Gladheid en Plakkerige vloer zoals gewoonlijk.
- Alles tussen PN en G4H.

En voor volgend jaar zet ik mijn geld inderdaad ook op Frequencerz of Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Originele Living for the Moment gedraaid? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Originele Living for the Moment gedraaid? :$

Ja, dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was de 2011 edit hoorde ik op een filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Toch wel blij voor Ran-D dat het nog een succesvolle/drukbezochte avond geworden is. Was niet terecht geweest als dit geen succes zou worden.

Wel heel benieuwd wie volgend jaar aan de beurt is, en of het op een zelfde manier gedaan wordt. Want als ze geen mega populaire artiest weten te linken aan dit feest dan kan dit nog wel eens lastig worden.

XQ Rebelion ?? >.<


Idd, mooi om te zien ook die big smile op Q-Dance snapchat.. Verder sluit ik me aan bij Frequencerz. In mijn ogen de enige (geschikte) naam met een fanbase groot genoeg om het uit te laten verkopen.. Zeker aanwezig dan ook!

En:
Broken Balance schreef:
E-Force & A2 waren echt matig eveneens het punt dat A2 de boel er naast draaide en de draaitafel uitdonderde.


Dit was echt slecht idd. Altijd de standaard platen en ook vrijwel niets nieuws van E-Force, again...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 23:20 
 
Hardtraxxer

Was prima feestje. Sta op de foto met Headhunterz en B-Front :P Erg toffe gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer 1 voor in de boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg naar m'n zin gehad! Nog even stiekem backstage mogen zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Was prima feestje. Sta op de foto met Headhunterz en B-Front :P Erg toffe gasten!

Hoezo liep headhunterz daar rond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een leuke gezellige avond gehad maar dat lag meer aan mijn beschonken toestand en een groepje italianen naast ons dan aan de muziek. Kan inmiddels wel voor mezelf concluderen dat 90% van de huidige raw me niks meer doet. In iedere nieuwe plaat zitten wel een aantal van die verdwaalde pitchkickrolls. (Als ik het zo goed verwoord)
Een groot contrast als je kijkt naar een plaat als Das Weite Land waar het nummer niet steeds onderbroken wordt hierdoor.

Ik heb niets tegen kickrolls trouwens. Ik luister ook graag industrial hardcore en ook hoe een dj als B-Front zijn kickrolls toepast, dus zonder dat de kick van toonhoogte veranderd. Dit geeft naar mijn idee veel meer drive mee aan een nummer dan het gepingel wat tegenwoordig in vrijwel iedere raw-plaat wordt toegepast.

Om het niet helemaal negatief te laten klinken, want kan me best voorstellen dat als dit je soort muziek is je een geweldige avond hebt gehad. Ook wel genoeg goede nummers gehoord deze avond, B-Front nummers, Oude Ran-D nummers, De Weg Kwijt :clap: en zo links en rechts nog wel wat nummers.

En hulde aan het groepje Italianen, die gewoon doorgingen tot 7 uur en niet lastig waren naar andere personen. Hebben volgens mij wel de avond van hun leven gehad, dus niet alle buitenlanders zijn irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Grudgie schreef:
Was prima feestje. Sta op de foto met Headhunterz en B-Front :P Erg toffe gasten!

Hoezo liep headhunterz daar rond?


Nouja een hardstyle DJ kan toch naar een hardstyle feest gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:11 
 

Jeroen23 schreef:
YWalen schreef:
Grudgie schreef:
Was prima feestje. Sta op de foto met Headhunterz en B-Front :P Erg toffe gasten!

Hoezo liep headhunterz daar rond?


Nouja een hardstyle DJ kan toch naar een hardstyle feest gaan?


Het zijn net mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Een leuke gezellige avond gehad maar dat lag meer aan mijn beschonken toestand en een groepje italianen naast ons dan aan de muziek. Kan inmiddels wel voor mezelf concluderen dat 90% van de huidige raw me niks meer doet. In iedere nieuwe plaat zitten wel een aantal van die verdwaalde pitchkickrolls. (Als ik het zo goed verwoord)

Om het niet helemaal negatief te laten klinken, want kan me best voorstellen dat als dit je soort muziek is je een geweldige avond hebt gehad. Ook wel genoeg goede nummers gehoord deze avond, B-Front nummers, Oude Ran-D nummers, De Weg Kwijt :clap: en zo links en rechts nog wel wat nummers.


Hier sluit ik mij wel bij aan. Vooral oude platen, B-Front en Phuture Noize platen etc. maakte deze avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Het zijn net mensen


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Een leuke gezellige avond gehad maar dat lag meer aan mijn beschonken toestand en een groepje italianen naast ons dan aan de muziek. Kan inmiddels wel voor mezelf concluderen dat 90% van de huidige raw me niks meer doet. In iedere nieuwe plaat zitten wel een aantal van die verdwaalde pitchkickrolls. (Als ik het zo goed verwoord)
Een groot contrast als je kijkt naar een plaat als Das Weite Land waar het nummer niet steeds onderbroken wordt hierdoor.

Ik heb niets tegen kickrolls trouwens. Ik luister ook graag industrial hardcore en ook hoe een dj als B-Front zijn kickrolls toepast, dus zonder dat de kick van toonhoogte veranderd. Dit geeft naar mijn idee veel meer drive mee aan een nummer dan het gepingel wat tegenwoordig in vrijwel iedere raw-plaat wordt toegepast. .


Kan me hier helemaal in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 09:45 
 
Hardtraxxer

Dikke locatie, dik geluid en een prima line up zorgen voor een mooie avond! Psyko punkz vond ik weinig aan. Hij had Zelfde moetrn doen als luna en jones vorig jaar! Daarna werd het genieten! :love: openingsset zat goed in elkaar! Gunz for hire was ook prachtig. Hopen op volgend jaar frequencerz inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Kan inmiddels wel voor mezelf concluderen dat 90% van de huidige raw me niks meer doet. In iedere nieuwe plaat zitten wel een aantal van die verdwaalde pitchkickrolls. (Als ik het zo goed verwoord)

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven (helaas)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een heel vet feestje, veel vette nieuwe nummers gehoord en bijna alle oude ran-d nummers volgens mij. Ook bijna alle gunz for hire tracks gehoord op brooklyn, this is la en inside my head na geloof ik(de laatste had ik graag nog n keer willen horen). Gunz for hire was echt vet, n goede mix van oude en nieuwe klassiekers. Dit moeten ze eigenlijk vaker doen om wat meer variatie te krijgen in hun sets :thumbsup: .

Oja, iemand een idee wie de inner child remix nou had gemaakt? Heb hem niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar even een verslagje van mijn kant.

Rond 23.00 binnen, na een hoop tobben besloten om in de 2e zaal munten te halen, wat een heel goede keuze bleek te zijn, want Clockartz draaiden me daar toch een partij geweldig :love: . Met Headwave Remix, No Harder en Wise Guys werden voor mij meteen de beste platen van de avond gedraaid xd .
Vervolgens toch maar naar het restant van Psyko Punkz gegaan, wat me niet zo heel veel deed. Play The Drum bevat wel een flinke bak drive zeg, hele dikke schijf!

Toen Ran-D Classics. Sfeer zat er tijdens deze set echt heel goed in en tijdens Until We Meet Again gingen m'n nekharen toch wel overeind staan. Toch ook nog een hoop nummers niet gehoord die ik wel graag wilde horen, maar gelukkig werd een deel ervan gedurende de avond nog door Ran-D gedraaid. Wel Evolution Complete voorbij horen komen, geluksmomentje voor moi :)

Daarna Ran-D Presents: The Future. Wat mij betreft heeft Ran-D hier een heel goede artiestkeuze gemaakt. Met o.a. Fire, Gangster For Life en The Last Remaining Light Remix voor mij als hoogtepunten was dit setje echt meer dan prima. Daarna was het de beurt aan Digital Punk & Hard Driver. Ik heb met beide artiesten niet zoveel, en met Public Enemies nog minder, maar ik was positief verrast door deze set. Natuurlijk kwamen Born To Die en Rebel To The Grave voorbij, maar gezien het X-Qlusive Ran-D was, kon ik dat wel waarderen. Verder maakten Intents Anthem, POW, Protest of Indignation, Retaliate With Hate en het nieuwe Qapital Anthem het voor mij een verrassend leuke set.

Ran-D: We Rule The Night was leuk, Zombie, MF Summertime en Band Of Brothers vind ik stuk voor stuk vette platen, en z'n andere nieuwe werk kan mij ook aardig bekoren, dus heb me prima kunnen vermaken gedurende dit setje. Vervolgens Roughstate, leuk setje door de platen van Ran-D, B-Front en Freqz. Adaro's inbreng vond ik ronduit kut. Tijdens dit setje nog even staan rammen met the legend himself; Enemy Contact :P .

De twee setjes na Roughstate vond ik persoonlijk wel de minsten van de avond. Tijdens Endymion & Bass Chaserz nog wel een aantal leuke plaatjes voorbij horen komen, maar E-Force & Alpha² was op Gods (zonder mid :cry: ), Get Hit Remix en Blinded maar weinig aan. Nog een half uurtje G4H meegepakt, die op een veel lager bpm begonnen dan waarmee E-Force & Alpha² geëindigd waren. Desondanks was het wel tof om Sorrow, The Dopeman en Under Attack te horen.

Ohja, ik weet ff niet meer wie Sub Zero Project - The Project draaide, maar dat psy stukje klonk echt zo briljant in de HMH :loving: . En die gated kicks van EVP, manmanman wat vet. :worship:

++ Muziek begin vd avond
++ Sfeer over de gehele avond
+ Geluid - Mid/achter kwamen de hogere tonen aan het begin wat minder goed door.
+ Korte (geen) wachtrij bij ingang en garderobe. Wachtrij voor munten was uiteindelijk ook maar 5 min. Drinken kon ik ook elke keer snel krijgen.
- Ik miste toch wel een aantal plaatjes van het 'oude' A2 tijdperk. Bijv. geen Frightnight, My Name Is Hardstyle, Inner Child etc.
- E-Force & Alpha²
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oja trouwens +++++ moment toen Ran-D met zn dochtertje achter de booth stond :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
- Ik miste toch wel een aantal plaatjes van het 'oude' A2 tijdperk. Bijv. geen Frightnight, My Name Is Hardstyle, Inner Child etc.


Dit. :list:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten