Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bijna 100 kaarten aangeboden op Ticketswap, denk t niet inderdaad.


Hahah de gemiddelde prijzen stijgen gelijk nu het bijna 'uitverkocht is...
Geen een ticket meer onder de 50 euro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Broken Balance schreef:
Bijna 100 kaarten aangeboden op Ticketswap, denk t niet inderdaad.


Hahah de gemiddelde prijzen stijgen gelijk nu het bijna 'uitverkocht is...
Geen een ticket meer onder de 50 euro :lol:


Gaat wel weer omlaag naar mate het dichterbij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er eigenlijk ook ooit n keer een X-Qlusive niet "uitverkocht"? Dan weet je iig zeker dat het hele foute boel is. Voor zo'n dj ook best zielig eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Is er eigenlijk ook ooit n keer een X-Qlusive niet "uitverkocht"? Dan weet je iig zeker dat het hele foute boel is. Voor zo'n dj ook best zielig eigenlijk xd


XQ Frontliner was dat niet, was zelf zo ''erg'' dat ze de zaal hebben verkleind door het podium naar voren te halen en de zijkanten ernaast hebben afgezet met donkere gordijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
Is er eigenlijk ook ooit n keer een X-Qlusive niet "uitverkocht"? Dan weet je iig zeker dat het hele foute boel is. Voor zo'n dj ook best zielig eigenlijk xd


XQ Frontliner was dat niet, was zelf zo ''erg'' dat ze de zaal hebben verkleind door het podium naar voren te halen en de zijkanten ernaast hebben afgezet met donkere gordijnen


Laten we wel wezen, het wordt toch gewoon steeds moeilijker om interessante/ toonaangevende namen een eigen XQ te geven. Ik ben benieuwd hoe lang Q hier dan ook nog mee doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Verwacht dat er voor Frequencerz redelijk wat animo is. Misschien daarna Bass Modulators of Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze echt eens van de solo artiesten moeten afstappen inderdaad en labels doen of zo. XQ Scantraxx, XQ Fusion e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat dat ook een stuk minder effectief gaat zijn hoor, labels hebben al lang niet meer de status van een aantal jaar terug. Zeker doordat de grote namen vrij op zichzelf staan met releasen zijn veel dj's groter dan de labels. Plus dat een artiest vaak een veel meer dedicated fanbase heeft dan een label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik denk dat dat ook een stuk minder effectief gaat zijn hoor, labels hebben al lang niet meer de status van een aantal jaar terug. Zeker doordat de grote namen vrij op zichzelf staan met releasen zijn veel dj's groter dan de labels. Plus dat een artiest vaak een veel meer dedicated fanbase heeft dan een label.


Als je dus een label pakt met artiesten die populair zijn dan heb je gelijk een uitverkochte zaal. Als je een XQ Scantraxx doet met oud en nieuw spul weet ik wel zeker dat hij uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Verwacht dat er voor Frequencerz redelijk wat animo is. Misschien daarna Bass Modulators of Atmozfears


Idd, of warface en radical redemption hebben ook heel veel fans, al zal dat nooit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een XQlusive met een Most Wanted artiest zie ik niet gebeuren. Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog Coone, Zatox, Atmozfears, Ran-D, Frequencerz, Adaro en Bass Modulators er door heen jagen. En dan ben je al in 2024 en op dat punt zullen de artiesten van nu wel een krijgen, zoals een Sound Rush of een Audiotricz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Radical & Warface gaan zeker geen eigen X-Qlusive krijgen. Het lijkt me vet als Scantraxx Swat Tour voor X-Qlusive is. Dan met de oude en nieuwe scantraxx artiesten.
Headhunterz
Wildstylez
Atmozfears
Audiotricz
D-Block & S-te-fan
Frontliner(Abject)
Devin Wild
The Prophet
A2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is vet inderdaad, maar dan komt waarschijnlijk de helft puur omdat HHZ er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een XQlusive met een Most Wanted artiest zie ik niet gebeuren. Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog Coone, Zatox, Atmozfears, Ran-D, Frequencerz, Adaro en Bass Modulators er door heen jagen. En dan ben je al in 2024 en op dat punt zullen de artiesten van nu wel een krijgen, zoals een Sound Rush of een Audiotricz.


Jaa denk het ook, of miss moeten ze iets proberen n X-qlusive in teken van project one, dat zal ook wel goed verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Een XQlusive met een Most Wanted artiest zie ik niet gebeuren. Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog Coone, Zatox, Atmozfears, Ran-D, Frequencerz, Adaro en Bass Modulators er door heen jagen. En dan ben je al in 2024 en op dat punt zullen de artiesten van nu wel een krijgen, zoals een Sound Rush of een Audiotricz.


Laat die morgen al aan de beurt zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Een XQlusive met een Most Wanted artiest zie ik niet gebeuren. Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog Coone, Zatox, Atmozfears, Ran-D, Frequencerz, Adaro en Bass Modulators er door heen jagen. En dan ben je al in 2024 en op dat punt zullen de artiesten van nu wel een krijgen, zoals een Sound Rush of een Audiotricz.


Citaat:
X-Qlusive Ran-D (21-01-2017, AFAS Live, Amsterdam)


Ben jij een toekomstvoorspeller? :oh: :oh:

Edit; iemand was me al voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Warface ja :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe het geregeld is met de garderobe/kluisjes in de HMH?
Ik hoor daar veel negatieve verhalen over! Dat je bij binnekomst echt enorm lang moet wachten. Zo erg dat mensen zonder jas aan in de rij gaan staan buiten :o

Wat zijn jullie ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Weet iemand hoe het geregeld is met de garderobe/kluisjes in de HMH?
Ik hoor daar veel negatieve verhalen over! Dat je bij binnekomst echt enorm lang moet wachten. Zo erg dat mensen zonder jas aan in de rij gaan staan buiten :o

Wat zijn jullie ervaringen?


De garderobe was juist chill, zijn er twee van zelfs. Ook een op de bovenste verdieping. Kluisje had ik niet echt nodig. Maar die waren geloof ik vrij lastig te krijgen. Ik was dan wel zo goed als een van de eersten binnen dus ik kan niet echt zeggen hoe druk het later is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je moet een kluisje huren en voor de balie waar die verhuurt worden staan enorme rijen.

Kluisje werkt met een pasje ipv een sleutel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Tijdmachine totaal geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja je moet een kluisje huren en voor de balie waar die verhuurt worden staan enorme rijen.

Kluisje werkt met een pasje ipv een sleutel.


Met tijdmachine waren het gewoon nog sleutels hoor, en totaal geen last van drukte gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dien schreef:
ULTIMO schreef:
Ja je moet een kluisje huren en voor de balie waar die verhuurt worden staan enorme rijen.

Kluisje werkt met een pasje ipv een sleutel.


Met tijdmachine waren het gewoon nog sleutels hoor, en totaal geen last van drukte gehad


Precies dit. Toen richting het balkon liep zag ik trouwens dat de garderobe ook gewoon open was, net zo gemakkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:25 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Weet iemand hoe het geregeld is met de garderobe/kluisjes in de HMH?
Ik hoor daar veel negatieve verhalen over! Dat je bij binnekomst echt enorm lang moet wachten. Zo erg dat mensen zonder jas aan in de rij gaan staan buiten :o

Wat zijn jullie ervaringen?

Bangmakerij zodat ze zelf eerder bij de kluisjes zijn :P

Laatste keer dat ik in de HMH was (10december, Feest to Black welke helemaal uitverkocht was) kwam ik ongeveer een half uur nadat het feest begonnen was binnen, rij voor de kluisjes was misschien een paar minuten wachten maar je hebt ook nog de garderobe naast de tweede zaal die vaak vrij rustig is (net zoals de bar daar, aanrader als je toch al rondjes aan het lopen bent). Kluisje was gewoon met een sleutel, en op het eind kan het nog wel eens druk zijn aangezien iedereen dan zijn/haar spullen uit de kluisjes wil halen en de sleutel weer wilt inleveren voor borg. Maar goed, dat houd je altijd op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn 3 gaderobes, 1 beneden, 1 bij zaal 2 en helemaal boven ook nog 1 :thumbup:

Kluisje is dus niet nodig vind ikzelf
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten