Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Phuture Noize

X-Qlusive Phuture Noize

Price
Regular: €49.95 (Inc Fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Norther66 wrote:Nachtfeesten heb ik (als 30+) totaal geen moeite mee, mits het maar niet op een werkdag valt. En dit feest vind ik niet boeiend genoeg om de woensdag vrij voor te vragen. Dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig.
Nachtfeesten heb ik (als mentaal 65+) totaal wel moeite mee enz. enz.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Alm1ghty wrote:
Norther66 wrote:Nachtfeesten heb ik (als 30+) totaal geen moeite mee, mits het maar niet op een werkdag valt. En dit feest vind ik niet boeiend genoeg om de woensdag vrij voor te vragen. Dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig.
Nachtfeesten heb ik (als mentaal 65+) totaal wel moeite mee enz. enz.
Die nachtfeesten heb ik als 50+ ook wel moeite mee.

Gelukkig ben ik nog maar 27. Op die dag 28. Dus moet nog lukken.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Chroman wrote:Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.
Dus je gaat niet. Grote eis om minimaal een classic set te horen anders ga je niet :P gaat namelijk niet gebeuren gok ik zo.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
makrooy wrote:Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).
Q&A PN
Wie weet, dat ligt aan de promoters en de staat van mijn career. Ik kijk op het moment liever niet terug maar vooruit tho.
Maar ik zie 2015/2017 niet echt als classics aangezien hij al veel langer bezig is. Daar doelde ik meer op. Platen uit 2015/2017 zouden nog wel eens gedraaid kunnen worden. Platen van bijv. Propaganda album
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
makrooy wrote:Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).
2015-2017 zie ik nog wel mogelijk mits hij genoeg tijd krijgt om het naast POT/BMS (deluxe)/Silver bullet te draaien
ofwel:

Existence through sound EP
Shallow Waters / The Worlds Beyond / Avarice / The Bass God / Quickshot / The One Lie (Down down remix wellicht)

Vergeet ik iets?

Overigens zou ik er niet van uitgaan dat het gegarandeerd is -> ervan uitgaan dat het niet gebeurd zodat je verrast kan worden als het wel gebeurd, of tenminste niet teleurgesteld bent als het niet gebeurd

Persoonlijk wil ik ook best wat Music Is The Noize & Phuture Propoganda platen horen, maar ga er van uit dat het niet gebeurd, doe ook maar gelijk Delete - Level (Phuture Noize Remix) :love:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Alm1ghty wrote:Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?
Dat dachten we van een Tribute ook
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Nuracore wrote:
Chroman wrote:Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.
Dus je gaat niet. Grote eis om minimaal een classic set te horen anders ga je niet :P gaat namelijk niet gebeuren gok ik zo.
Met Phuture Noize classics doel ik op zijn/hun eigen werk uiteraard. Zie niet in waarom dit niet kan gebeuren. Op een normaal feest draait hij al nauwelijks eigen platen van meer dan 1 jaar oud, dus alles wat ouder is, is al mooi meegenomen.

Hij gaat sowieso een solo set draaien met zijn nieuwe album. (Uurtje, á 20 tracks).
Zou mooi zijn als hij dan nog b2b staat met de halve line-up (pak 'm beet 5x 10 tracks). Dan kun je daar best bovengenoemde tracks in draaien. Hoop zelf het meest op Phuture Propaganda platen en Level Remix en The Worlds Beyond. Passen ook nog prima in zijn huidige stiijl.

Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )
Last edited by Chroman on , edited 2 times in total.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:
Ronzz wrote:Afwezig, hype is inmiddels wel weer een beetje voorbij. Daarnaast ook wel een beetje te vroeg om een eigen event te verdienen.
niet zo zeiken zuur mannetje
Doe normaal gek
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Kwami wrote:
Alm1ghty wrote:Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?
Dat dachten we van een Tribute ook
hehehe
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Sowieso aanwezig! Erg veel zin in
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Chroman wrote: Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )
Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ondanks dat ik die platen ook graag zou willen horen, denk ik dat je niet teveel moet hopen daarop. Zijn huidige stijl staat zover af van wat hij vroeger maakte en volgens mij wil hij daar ook verder niet naar terug kijken. Wat natuurlijk erg jammer is, maar ik denk dat zijn XQ niet de juiste plek is voor al die oude platen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Delt-A wrote:
Chroman wrote: Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )
Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.
Echo/Soul Machine tho :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Pedaalemre wrote:
Delt-A wrote:
Coma, sleep of coma sleep
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Verlof aangevraagd voor die woensdag en vrijdag. Nog nooit een X-Qlusive <artiest> meegemaakt dus ben alvast benieuwd :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Datum, tijd, line-up wel of geen classic set.
RoyAPO wrote:Sowieso aanwezig! Erg veel zin in
B
Dag na mijn laatste eindexamen, qua timing dus helemaal top :innocent:
Grim wrote:Nog nooit een X-Qlusive meegemaakt dus ben alvast benieuwd :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Jezus, ik dacht dat een XQ in de AFAS altijd een beetje rond de 45, max. 50 euro kostte. Dit was blijkbaar in 2017 ook nog het geval alleen zojuist zie ik dat XQ Da Tweekaz vorig jaar al €60,- kostte. Die had ik even niet zien aankomen xd
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Aanwezig
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Als het lukt tickets te krijgen aanwezig op m'n verjaardag! :thumbsup:
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Nuracore wrote:
Pedaalemre wrote:
Delt-A wrote: Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.
Coma, sleep of coma sleep
Coma :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
AANWEZIG! :loving: