Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:28 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Timetable boeit me voor dit feest in principe niks, want legendarisch wordt het sowieso. Alleen jammer dat The Pursuit maar 45 minuten is. Verder misschien beetje aparte volgorde, Ran-D, Frequencerz en SZP zijn toch wel wat 'hardere' acts dan B-Front in mijn ogen.

Neem aan inderdaad dat Phuture Noize bij iedere set wel even b2b staat, maar dat komt vast wel goed.


B-front(liner) staat ‘s middags op Hardfest met de album showcase, vandaar denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie ik ome bob nou 1,5 uur staan? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:37 
 
Hardtraxxer

Hmm aan de ene kant is de time table wel vet (1,5 uur B-Front met wss PN, Statues album en ik denk ook Silver Bullet in dat uur?). Maar 45 mins the pursuit is wel heel sad. Ook als je daarbij erbij neemt dat deepack 1,5 uur draait. Laat dan PN nog een half uurtje langer the pursuit doen. Bij deepack en Keltek denk ik beide mwah
Verder vraag ik me af waarom eerst pursuit en daarna pas statues?

Alsnog zeeeer hyped :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah ik ga ervan uit dat je de hele dag door regelmatig hem zult zien, dus line up boeit opzich niet zoveel. Sefa had wel minder lang gemogen, maar boeie hype is aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een kut timetable pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 00:00 
 
Hardtraxxer

Inderdaad een verrassende timetable, maar ik kan het wel waarderen. Is een keer wat anders… We lopen hier vaak (terecht) kritiek te leveren op te voorspelbare line-ups en te korte setjes en hier krijgt een groot deel van de artiesten gewoon 1 tot 1,5 uur en toch in ieder geval één verrassende naam later op de avond. Dat is toch mooi? B-front inderdaad wat later op de avond, maar een paar jaar geleden had niemand daar raar van op gekeken en nu opeens wel? Hem kun je mijn inziens die taak wel toevertrouwen met een lekker duister en grimmig setje :clap:
Apex daarna en dat zou anders ook nooit voorkomen. Ken hem helemaal niet en vind het gaaf dat hij die kans krijgt en hopelijk pakt hij hem met beide handen aan.
Wordt weer keuzes maken, want ik wil Deluzion en Voidax eigenlijk ook nog wel even zien in zaal 2. Kan het wel gaan plannen, maar in de praktijk komt daar vaak maar heel weinig van terecht :whistle:
Laatste XQ was die van B-front en vond dat echt een bijzonder mooi en persoonlijk feest. Om die reden hoge verwachtingen voor volgende week zaterdag en veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 08:31 
 
Hardtraxxer

Eens met voorgaand bericht. Pursuit had wel wat langer mogen duren, maar fijn dat de leukste setjes “gewoon” minimaal een uur zijn: B-front (aannemend deels b2b) wordt echt een genieten.

Maar iemand een idee wat Statues gaat inhouden, ik kan er niet echt wat over vinden (enkel statues 2k22). Ik zit niet op socials dus mis wellicht het een en ander.. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat hier alle pareltjes van zijn discografie voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Eens met voorgaand bericht. Pursuit had wel wat langer mogen duren, maar fijn dat de leukste setjes “gewoon” minimaal een uur zijn: B-front (aannemend deels b2b) wordt echt een genieten.

Maar iemand een idee wat Statues gaat inhouden, ik kan er niet echt wat over vinden (enkel statues 2k22). Ik zit niet op socials dus mis wellicht het een en ander.. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat hier alle pareltjes van zijn discografie voorbij komen.


Statues schijnt z'n nieuwe album te worden. Maar is niets bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Voidax tijdens PN en B-Front valt, dus denk dat ik alleen in area 1 te vinden ben. Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, ik vind het echt een ideale timetable, Ik heb bijzonder weinig met Ran-D, dus al shij samen met iemand staat vind ik dat prima :). B-Front 1.5 uur zal vast ook wel met wat PN platen zijn, verwacht zijn hele serie collabs met hem wel samen. Phuture Noize zal bij Apexx ook wel draaien.

Lekker sets van een uur ook, ben ik blij mee ipv die drie kwarier setejes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 09:55 
 
Hardtraxxer

Haha nog niet zo heel lang geleden zaten we te zeuren dat sets nog 'maar' een uurtje duurden. Tegenwoordig zijn we al blij met sets van een uur i.p.v. 3 kwartier of een half uurtje :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik kan het ook niet mooier maken.. De trend is korter, daar ben ik niet blij mee, dus dan maar blij zijn met wat ik heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best gek dat hij Silver Bullet niet nog een spotlight momentje geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Best jammer dat hij Silver Bullet niet nog een spotlight momentje geeft.

Dit album schreeuwt ook om een een live optreden. Volgens mij had hij hier zelf ook hele plannen mee in het eerste jaar dat de XQ zou plaatsvinden en dit deels met instrumenten te realiseren.

Phuture Noize presents: Silver Bullet en Phuture Noize: The Pursuit stonden toen wel op de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we eerst eens kijken wat Statues is. Misschien is dat juist wel de live act in plaats van een album om maar eens iets te noemen :). Wie weet speelt hij daar wel de platen die hij live wou doen met Silver Bullet. Als ik van iemand qua live show plannen een hoge pet op heb is het Phuture Noize wel, dus ik maak me eerlijk gezegd niet al te veel zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Laten we eerst eens kijken wat Statues is. Misschien is dat juist wel de live act in plaats van een album om maar eens iets te noemen :). Wie weet speelt hij daar wel de platen die hij live wou doen met Silver Bullet. Als ik van iemand qua live show plannen een hoge pet op heb is het Phuture Noize wel, dus ik maak me eerlijk gezegd niet al te veel zorgen.

:yes: Het word hoe dan ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:17 
 
Hardtraxxer

ik ben persoonlijk wel enorm blij met deze time table! Tof die langere setjes her en der (B-Front 1,5 uur :love: ) Ook tof dat Apexx laat staat, ben benieuwd wat hij daar mee gaat doen.

Phuture Noize had inderdaad wat langer gemogen maar ik verwacht dat hij mij gaat laten verassen.
Kijk al 2 jaar uit naar dit feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
ik verwacht dat hij mij gaat laten verassen.

Ik verwacht inderdaad dat hij Fire wel zal draaien, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 13:47 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
TBA+ schreef:
ik verwacht dat hij mij gaat laten verassen.

Ik verwacht inderdaad dat hij Fire wel zal draaien, ja.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Best jammer dat hij Silver Bullet niet nog een spotlight momentje geeft.

Dit album schreeuwt ook om een een live optreden. Volgens mij had hij hier zelf ook hele plannen mee in het eerste jaar dat de XQ zou plaatsvinden en dit deels met instrumenten te realiseren.

Phuture Noize presents: Silver Bullet en Phuture Noize: The Pursuit stonden toen wel op de line-up.


Precies, SIiver Bullet is het laatste van PN dat ik écht kapot gedraaid heb. Juist wle heel nieuwsgierig wat voor "next level concept" hij hiervoor bedacht had (hij zou toch iets doen dat nog nooit gedaan was ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
(hij zou toch iets doen dat nog nooit gedaan was ofzo?)

Dit soort uitspraken neem ik tegenwoordig wel een beetje met een korreltje zout, want dat claimt elke liveact terwijl het vaak toch soortgelijk aan iets anders is. Binnenkort The Purge als portemonnee on stage maatje komt dat zien haal je tokens bij d'n manager Steenwolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja op muzikaal vlak was Silver Bullet sowieso al iets unieks, dus gewoon wel nieuwsgierig wat daar voor act omheen bedacht was.

Bij een andere naam zou ik het met je eens zijn, bij PN kun je er best vanuit gaan dat hij er wat unieks van gebrouwen zou hebben.

Maargoed dat doet hij ongetwijfeld alsnog wel met Statues, maar ben gewoon erg fan van Silver Bullet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat in ieder geval vol gas met Statues,

XQ, Emporium, Dreamfields, Defqon hebben allemaal die act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je verwacht het niet vlak na een pandemie en aan de start van het festival seizoen .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Statues is dus een verfijning/uitbreiding van het Silver Bullet idee.

Bron: https://www.instagram.com/p/CcS4YuZjF1z ... _copy_link
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten