Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 15:58 
 
Artiest

Balen :thumbdown:

Rickzel schreef:
Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!


En dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
simon10pont schreef:
Denk ook dat ik liever in de HMH zou staan, maar een alternatieve locatie zou ook niet verkeerd zijn. Zoals de Gashouder & de Westergasfabriek ofzo,... Maar wellicht zal de agenda daar ook wel propje vol zitten.


Ik meen gelezen te hebben dat het geluid daar ontiegelijk moeilijk te regelen valt, en dit alleen voor Techno feesten echt geschikt blijkt te zijn. Anders hadden we denk ik allang een Hardstyle feest gezien op deze locatie.

Zie een hardstyle feest niet voor me op die locatie inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee wellicht niet, de Westerngasfabriek was op zich nog wel te doen voor de BMS-Release party. Maar zeker geen capaciteit voor een X-Qlusive. Ik dacht meer aan een spreiding over de twee venues. De Xinix in Nieuwendijk is ook nog een optie. xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!


Nee volgend jaar gewoon weer andere artiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 13:43 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Rickzel schreef:
Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!


Nee volgend jaar gewoon weer andere artiest!


Nee. Doe dat maar gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Rickzel schreef:
Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!


Nee volgend jaar gewoon weer andere artiest!

Waarom zouden ze dit doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Is toch garpje wat hij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Is toch garpje wat hij zegt.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 06:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Byron schreef:
Jordy schreef:
Ik ga er toch wel vanuit dan als het dit jaar niet meer gehouden kan worden die spot volgend jaar gewoon voor Phuture Noize is?

Het is op het moment ook niet zo dat nog 5 artiesten in de rij staan om een X-Qlusive te hosten.

IMO hoe graag ik het ook zou willen, denk ik niet dat het 100% zeker is.

XQ kwam nu goed uit i.v.m zijn nieuwe album release. Ik ging er persoonlijk van uit dat z'n album rond de XQ uit zou komen. Gezien het album wel gewoon doorgaat, kan dit ervoor zorgen dat Q nu iets anders beslist. Zou het heel jammer vinden, hij verdiend het enorm en volgens mij was de kaartverkoop prima (sure niet direct uitverkocht...)

Wellicht dat ze XQ PN nu opschuiven naar de datum dat XQ Holland anders zou zijn? (eind sept dus)


Als ze XP PN op de datum van een eventuele XQ Holland zouden doen zou dat vermoedelijk ook betekenen dat ze de Ziggo zouden gebruiken, dat zie ik niet snel gebeuren. Daarnaast is een XQ Holland waatschijnlijk ook een stuk winstgevender.


Ik denk dat XQ PN gewoon naar Januari volgend jaar gaat. Lijkt me niet dat ze tegen die tijd een andere artiest gaan kiezen. Daarnaast zie ik XQ Holland dit jaar ook nog wel naar het gelredome gaan. Is nog steeds nacht vergunning beschikbaar dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsjeblieft niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
roy_ schreef:
Rickzel schreef:
Wel echt tering sneu voor Phuture Noize dat het letterlijke hoogtepunt van je carriére niet door kan gaan door zo'n bizarre situatie.

Hoop dat Q het alsnog op een ander moment door laat gaan, het is 'm gegund!


Nee volgend jaar gewoon weer andere artiest!

Waarom zouden ze dit doen


Omdat PN wel over zijn hoogtepunt heen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja, want XQ draait alleen om wat je op dit moment doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Omdat PN wel over zijn hoogtepunt heen is


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

maakt hem eigenlijk juist een legend dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 03:05 
 

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Omdat PN wel over zijn hoogtepunt heen is


Nee

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Omdat PN wel over zijn hoogtepunt heen is


Waar heb jij Silver Bullet al helemaal kunnen beluisteren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elk album van PN is een hoogtepunt... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De man heeft zich opgesloten in de studio en een break genomen qua boekingen om iets nieuws en unieks te creëren en er wordt gezegd dat hij over zijn hoogtepunt heen is :lol: Mocht silver bullet nou een totale flop zijn dan zijn dit soort opmerkingen wat meer realistisch...

desalniettemin verdiend PN (en de fans) nog steeds zijn xqlusive en hoop dat q-dance snel met wat meer duidelijkheid komt want dit feest moet gewoon doorgaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
De man heeft zich opgesloten in de studio en een break genomen qua boekingen om iets nieuws en unieks te creëren en er wordt gezegd dat hij over zijn hoogtepunt heen is :lol: Mocht silver bullet nou een totale flop zijn dan zijn dit soort opmerkingen wat meer realistisch...

desalniettemin verdiend PN (en de fans) nog steeds zijn xqlusive en hoop dat q-dance snel met wat meer duidelijkheid komt want dit feest moet gewoon doorgaan :loving:

Exact dit. En terugtreden voor een album doet hij ook op het moment dat het qua populariteit met hem meer dan goed zit. Ik hoop van harte dat hij een waanzinnige album presentatie kan laten zien en dat zijn live-act een nieuwe stap in de Hardstyle kan zijn :). Als ik iemand in deze scene hiervoor echt passie heeft om proberen vooruit te streven is het Phuture Noize wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie zitten toch allemaal wel lang genoeg op dit forum om te weten dat je de opmerkingen van Martin Waus met een zak zout moet nemen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Jullie zitten toch allemaal wel lang genoeg op dit forum om te weten dat je de opmerkingen van Martin Waus met een zak zout moet nemen.

Inderdaad, enige waar hij een meerwaarde is: het nacht-topic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
zeke schreef:
Jullie zitten toch allemaal wel lang genoeg op dit forum om te weten dat je de opmerkingen van Martin Waus met een zak zout moet nemen.

Inderdaad, enige waar hij een meerwaarde is: het nacht-topic :thumbup:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Danny Phantom schreef:
De man heeft zich opgesloten in de studio en een break genomen qua boekingen om iets nieuws en unieks te creëren en er wordt gezegd dat hij over zijn hoogtepunt heen is :lol: Mocht silver bullet nou een totale flop zijn dan zijn dit soort opmerkingen wat meer realistisch...

desalniettemin verdiend PN (en de fans) nog steeds zijn xqlusive en hoop dat q-dance snel met wat meer duidelijkheid komt want dit feest moet gewoon doorgaan :loving:

Exact dit. En terugtreden voor een album doet hij ook op het moment dat het qua populariteit met hem meer dan goed zit. Ik hoop van harte dat hij een waanzinnige album presentatie kan laten zien en dat zijn live-act een nieuwe stap in de Hardstyle kan zijn :). Als ik iemand in deze scene hiervoor echt passie heeft om proberen vooruit te streven is het Phuture Noize wel.


Dit beschrijft alles! Martin Waus heeft weer te lang in het nachttopic doorgebracht waardoor helder nadenken even niet meer kon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta achter Martin Waus want dit forum is een plek voor iedereen en types zoals Martin Waus zie ik liever meer op het forum, net als vroeger. Toen er dagelijks 15 pagina’s in drugs offtopic bij kwamen.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten