Persoonlijk had ik liever iets als XQ B-Front gezien. Een ode aan je carriere met je collega's. Iets wat XQ altijd was. Daarnaast de show die je al een tijd zelf wilt geven natuurlijk.wrote:Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?
Nu lijkt het meer op je eigen show omtrent je nieuwe album en een classic setje met daarnaast een redelijk gewone line up. Kijk de invulling en wat je precies gaat doen weten wij niet.
Hoe lang is je classics set, hoe bouw je de avond met je collega's op, ga je b2b met je collega's draaien, pak je daarbij ook klassiekers, ga je conplete periodes negeren gezien je voorgaande uirspraken.
Maar zoals het nu gepresenteerd wordt, lijkt het toch wel op een niet heel bijzondere opzet en kan het elke kant op vallen. Persoonlijk vind ik de line up ook niet slecht, juist precies de namen die er horen. De opzet valt me gewoon enorm tegen. En de opzet kregen we toen met XQ Ran-D en B-Front meteen te zien.
Het ziet er gewoon niet uit als een XQlusive imo. En daardoor loop ik er niet warm voor. Ja je gaat een mega vette show neerzetten, maar je muziek en je collegas kan ik elders ook later in het jaar hopelijk zien. Het feest an sich lijkt gewoon standaard ipv een avond over Phuture Noize.
Hetzelfde vond ik van alles na XQ Ran-D trouwens. XQ is van een ode aan een artiest naar een standaard feest met een populaire act als verkooppunt gegaan in mijn ogen.
Het is je absoluut gegund een uitverkochte avond te hebben, dat verdien je ook. Maar dat zeg ik als fan van jou, en niet als fan van hoe ze dit feest hebben aangepakt.
Last edited by Broken Balance on , edited 2 times in total.