Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is echt belangrijk.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk een latere datum. Had er stiekem op gehoopt dat dit door kon gaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Ja dit is echt belangrijk.... >.<


Mensen mogen weer eens niet balen boehoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ja dit is echt belangrijk.... >.<


Ja, heel belangrijk verdomme. Een nachtfeest waar ik naar toe wil en waar ik 4 dagen van kon herstellen. Dat ga ik nooit meer vinden vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
tomac schreef:
Ja dit is echt belangrijk.... >.<


Ja, heel belangrijk verdomme. Een nachtfeest waar ik naar toe wil en waar ik 4 dagen van kon herstellen. Dat ga ik nooit meer vinden vrees ik


Ja die datum was echt perfect, helaas. Benieuwd wat ze hierover bekend gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg balen! Had nog de hoop dat dit wel door zou gaan inderdaad! Hopen dat ze hiervoor een nieuwe datum kunnen vinden! Niet alleen voor de bezoeker maar ook voor Phuture Noize zit denk ik heel wat voorbereidingstijd in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phuture Noize:

Citaat:
with heavy heart i am telling you xqlusive phuture noize isn’t going to take place the 20th of may. for 7 months ive been building up to this moment and seeing this is obviously terrible.

however, the album is still going to be released this year. i hope to announce the dates and stuff soon.

also, q-dance is looking for options and hopefully that means no cancellation, but maybe it can still take place some day.

i hope to give you better news soon. i’ll be spending all the hours of the coming months into trying to deliver the coolest shit i can.

take care guys and please listen to your governments so this is over soon. these are the only people with the right information with all the complex mathematics modelling around this disease. this shit goes way beyond our normal reasoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er toch wel vanuit dan als het dit jaar niet meer gehouden kan worden die spot volgend jaar gewoon voor Phuture Noize is?

Het is op het moment ook niet zo dat nog 5 artiesten in de rij staan om een X-Qlusive te hosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik ga er toch wel vanuit dan als het dit jaar niet meer gehouden kan worden die spot volgend jaar gewoon voor Phuture Noize is?

Het is op het moment ook niet zo dat nog 5 artiesten in de rij staan om een X-Qlusive te hosten.

Geen idee, maar het lijkt me dat ze voor de komende 5 jaar wel een roadmap hebben met doelen en evenement plannen. Dit soort dingen worden niet plots in een jaar bepaald en besproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 12:29 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Ik ga er toch wel vanuit dan als het dit jaar niet meer gehouden kan worden die spot volgend jaar gewoon voor Phuture Noize is?

Het is op het moment ook niet zo dat nog 5 artiesten in de rij staan om een X-Qlusive te hosten.

IMO hoe graag ik het ook zou willen, denk ik niet dat het 100% zeker is.

XQ kwam nu goed uit i.v.m zijn nieuwe album release. Ik ging er persoonlijk van uit dat z'n album rond de XQ uit zou komen. Gezien het album wel gewoon doorgaat, kan dit ervoor zorgen dat Q nu iets anders beslist. Zou het heel jammer vinden, hij verdiend het enorm en volgens mij was de kaartverkoop prima (sure niet direct uitverkocht...)

Wellicht dat ze XQ PN nu opschuiven naar de datum dat XQ Holland anders zou zijn? (eind sept dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 12:48 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
Jordy schreef:
Ik ga er toch wel vanuit dan als het dit jaar niet meer gehouden kan worden die spot volgend jaar gewoon voor Phuture Noize is?

Het is op het moment ook niet zo dat nog 5 artiesten in de rij staan om een X-Qlusive te hosten.

IMO hoe graag ik het ook zou willen, denk ik niet dat het 100% zeker is.

XQ kwam nu goed uit i.v.m zijn nieuwe album release. Ik ging er persoonlijk van uit dat z'n album rond de XQ uit zou komen. Gezien het album wel gewoon doorgaat, kan dit ervoor zorgen dat Q nu iets anders beslist. Zou het heel jammer vinden, hij verdiend het enorm en volgens mij was de kaartverkoop prima (sure niet direct uitverkocht...)

Wellicht dat ze XQ PN nu opschuiven naar de datum dat XQ Holland anders zou zijn? (eind sept dus)


Als ze XP PN op de datum van een eventuele XQ Holland zouden doen zou dat vermoedelijk ook betekenen dat ze de Ziggo zouden gebruiken, dat zie ik niet snel gebeuren. Daarnaast is een XQ Holland waatschijnlijk ook een stuk winstgevender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom gebruikt die jongeman geen hoofdletters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Waarom gebruikt die jongeman geen hoofdletters?


BOEIEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Waarom gebruikt die jongeman geen hoofdletters?

Bij Phuture Noize is de vraag waarom hij het niet doet, bij Tim889 vragen mensen waarom hij het wél doet. Meten met twee maten dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat ze het verplaatsen naar xqlusive holland datum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe. Wat is dit balen, maar wel begrijpelijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Ik gok dat ze het verplaatsen naar xqlusive holland datum

Ik zou drie comments boven je de comment van Yiem even lezen. Dat zie ik dus absoluut niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat Q-Dance het de komende maanden gaat blijven opvolgen en gebaseerd daarop een verstandige en (financieel) haalbare beslissing maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
YWalen schreef:
Ik gok dat ze het verplaatsen naar xqlusive holland datum

Ik zou drie comments boven je de comment van Yiem even lezen. Dat zie ik dus absoluut niet gebeuren.


Ja maar xqlusive holland is nog niet aangekondigd dus er zijn weinig verwachtingen geschept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
er zijn weinig verwachtingen geschept.


Zolang er maar andere dingen geschept worden is alles in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er waren toch ook mensen die dachten dat XQ Holland naar het Gelredome zou gaan n.a.v. een hint in het Dediqated krantje? Dan zou die dus iig niet meer in september in de ziggo zijn. Desalniettemin is de ziggo natuurlijk veel en veels te groot voor een XQ Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk ook dat ik liever in de HMH zou staan, maar een alternatieve locatie zou ook niet verkeerd zijn. Zoals de Gashouder & de Westergasfabriek ofzo,... Maar wellicht zal de agenda daar ook wel propje vol zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Denk ook dat ik liever in de HMH zou staan, maar een alternatieve locatie zou ook niet verkeerd zijn. Zoals de Gashouder & de Westergasfabriek ofzo,... Maar wellicht zal de agenda daar ook wel propje vol zitten.


Ik meen gelezen te hebben dat het geluid daar ontiegelijk moeilijk te regelen valt, en dit alleen voor Techno feesten echt geschikt blijkt te zijn. Anders hadden we denk ik allang een Hardstyle feest gezien op deze locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
YWalen schreef:
er zijn weinig verwachtingen geschept.


Zolang er maar andere dingen geschept worden is alles in orde.

:yes:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten