Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze namen zag ik op Reddit staan, beetje wat je kan verwachten.

Zie Act of Rage er wel voor aan dat hij wel wat leuks bedenkt voor dit concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Stelletje azijnzijkers mochten 2 jaar lang niet feesten.


Dit argument mag ook wel snel kappen, het is niet zo dat je door 2 jaar COVID alles maar leuk en geweldig moet vinden of niet meer mag klagen over het weer of de muntprijs :lol:

Ik ga zelf sowieso maar 2 of 3 feesten per jaar (waarvan 1 x weekend Defqon) dus ik calculeer echt wel in dat de munten duurder worden, lig er voor mezelf niet wakker van met een normaal inkomen.

Maar ik heb wel te doen met de 21 jarigen die EINDELIJK mogen feesten en een maand moeten werken in de Jumbo om een beetje fatsoenlijk biertjes te kunnen atten op een festival :P

Er gebeurt daarnaast gewoon (gelukkig) weer veel op het gebied van feesten dus we kunnen weer ouderwets zeiken over randzaken. Dat is de fundering van haattraxx :lol:

Verder wel eens met je comment trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Afbeelding

Deze namen zag ik op Reddit staan, beetje wat je kan verwachten.

Zie Act of Rage er wel voor aan dat hij wel wat leuks bedenkt voor dit concept.

Dat is niet Outsiders. Das Thomas van StukTV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Stelletje azijnzijkers mochten 2 jaar lang niet feesten.


Dit argument mag ook wel snel kappen, het is niet zo dat je door 2 jaar COVID alles maar leuk en geweldig moet vinden of niet meer mag klagen over het weer of de muntprijs :lol:

Ik ga zelf sowieso maar 2 of 3 feesten per jaar (waarvan 1 x weekend Defqon) dus ik calculeer echt wel in dat de munten duurder worden, lig er voor mezelf niet wakker van met een normaal inkomen.

Maar ik heb wel te doen met de 21 jarigen die EINDELIJK mogen feesten en een maand moeten werken in de Jumbo om een beetje fatsoenlijk biertjes te kunnen atten op een festival :P

Er gebeurt daarnaast gewoon (gelukkig) weer veel op het gebied van feesten dus we kunnen weer ouderwets zeiken over randzaken. Dat is de fundering van haattraxx :lol:

Verder wel eens met je comment trouwens!


Ja nee oke BB en jouw nuance zijn wel welkom. Wordt er gewoon net te spastisch van :lol:

Natuurlijk moet je niet alles leuk vinden, maar er is een goede balans tussen kritisch zijn op extreme muntprijzen en alles afzeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dat gezeik op gezeik is ook maar vermoeiend. We hebben twee jaar lang niet kunnen zeiken dus het mag gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
We hebben twee jaar lang niet kunnen zeiken


Dan heb je het coronatopic gemist zeker.

Volgens mij hebben we de laatste 2 jaar niks anders dan zeiken gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dan ga je toch niet...? Hoezo mag qlimax wel zo duur zijn en xqlusive niet? Beide gebruiken Gelredome en beide gebruiken een shitton aan decoratie en show. Of mag het niet duur zijn omdat de line up jou persoonlijk niet aanstaat en wil je daarom dat het faalt? Want de mensen die hier heen gaan, vinden de line up prima of niet relevant. Dan is het een jouw probleem.


Of ik persoonlijk wel of niet ga heeft er verder geen invloed op of ik dit een slechte trend vind of niet. Bij het zien van €85 schrok ik oprecht, Qlimax heeft een legacy opgebouwd over de afgelopen jaren waar je weet dat het de prijs waard is en wat je kan verwachten. Dit is de eerste editie van XQ in de Gelredome dus we hebben geen garanties op een shitton aan decoratie en show, omdat we geen direct vergelijkingsmateriaal hebben.

Tuurlijk kan je het een en ander meenemen van de edities in de Ziggo dome, maar ik vond de show daar niet zo denderend dat ik die €85 gegrond vind. Als ik het goed heb was de laatste XQ Holland in de ziggo dome €60, dan vind ik een prijsverhoging van 41% wel erg heftig. Even ter vergelijking, je hebt voor minder geld ook gewoon een Defqon friday of sunday ticket.

Ik gun iedereen die hier heen gaat natuurlijk ook alle plezier, zie ook in dat het publiek dat hier op af komt anders is dan de meeste andere feesten. Maar zo lang het publiek dit soort extreme prijsverhogingen blijft accepteren blijft Q ze doorvoeren, en waarom zouden ze stoppen als mensen toch wel blijven betalen? Voor ons als consument en feestgangers is dat toch een negatieve ontwikkeling, dus ik vind dat we hier best kritisch op mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de entertainment business in een nutshell.
Mensen willen meer en daarvoor willen ze ook betalen.

Je ziet het met de film industrie ook dat producties steeds meer kosten omdat mensen meer willen.

Verder zou je misschien geen vergelijking materiaal hebben voor XQ. Maar wel uit de rest van de events. Dedicated was namelijk ook ontzettend sterk. Qlimax is ook altijd sterk.

Dus ja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

David_ schreef:
makrooy schreef:
Dan ga je toch niet...? Hoezo mag qlimax wel zo duur zijn en xqlusive niet? Beide gebruiken Gelredome en beide gebruiken een shitton aan decoratie en show. Of mag het niet duur zijn omdat de line up jou persoonlijk niet aanstaat en wil je daarom dat het faalt? Want de mensen die hier heen gaan, vinden de line up prima of niet relevant. Dan is het een jouw probleem.


Of ik persoonlijk wel of niet ga heeft er verder geen invloed op of ik dit een slechte trend vind of niet. Bij het zien van €85 schrok ik oprecht, Qlimax heeft een legacy opgebouwd over de afgelopen jaren waar je weet dat het de prijs waard is en wat je kan verwachten. Dit is de eerste editie van XQ in de Gelredome dus we hebben geen garanties op een shitton aan decoratie en show, omdat we geen direct vergelijkingsmateriaal hebben.

Tuurlijk kan je het een en ander meenemen van de edities in de Ziggo dome, maar ik vond de show daar niet zo denderend dat ik die €85 gegrond vind. Als ik het goed heb was de laatste XQ Holland in de ziggo dome €60, dan vind ik een prijsverhoging van 41% wel erg heftig. Even ter vergelijking, je hebt voor minder geld ook gewoon een Defqon friday of sunday ticket.

Ik gun iedereen die hier heen gaat natuurlijk ook alle plezier, zie ook in dat het publiek dat hier op af komt anders is dan de meeste andere feesten. Maar zo lang het publiek dit soort extreme prijsverhogingen blijft accepteren blijft Q ze doorvoeren, en waarom zouden ze stoppen als mensen toch wel blijven betalen? Voor ons als consument en feestgangers is dat toch een negatieve ontwikkeling, dus ik vind dat we hier best kritisch op mogen zijn.


Dat X-Qlusive holland geen legacy heeft is onzin. Je hoeft niet heel ver te zoeken voor beelden van de laatste jaren en hoe het uitgepakt is, welke tools e.d. er bij komen kijken, gastoptredens, showmomenten. Je zou zelfs kunnen argumenteren dat er bij X-Qlusive holland juist het meeste van allen op de show wordt gefocust.

Die prijs voor een feest in de Gelredome is vrij normaal. Dediqated kostte ook 90 euro en dat was voor Corona en had als legacy alleen de Feestfabriek wat 10 jaar daarvoor was, toen het hele genre en de opbouw van feesten e.d. nog anders was. Dus daar had je niks.

Als het je ding niet is, prima. Als het je te veel is, prima. Voor mij ook. Maar qua show en legacy ontbreekt het niet bij X-Qlusive Holland en qua prijs voor de Gelredome is het al helemaal vrij normaal.

Je mag best kritisch zijn maar je rekent het af op bepaalde dingen die gewoon niet waar zijn of waar je moedwillig je referentiekader weglaat. Jij hebt het er gewoon niet voor over, aan de prijs voor dit feest in de Gelredome en de status van X-Qlusive Holland ligt het niet.

Niet dat Q-Dance een heilige organisatie is die alles fair doet, maar je moet wel eerlijk blijven. Ik vond Qlimax en Dediqated ook te duur (2e hands ticket gehaald voor de helft voor Dediqated). Maar als Q-Dance niet levert naar de prijs, dan dalen de verkoopcijfers vanzelf. Het is misschien niet naar jouw smaak of standaarden, maar wel naar die van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fair, daar maak je een aantal goede punten. Uiteraard is het natuurlijk ook deels een gevoels en smaak-kwestie, want als er een soortgelijk feest als DEDIQATED jaarlijks werd georganiseerd voor deze prijs had ik vooraan gestaan om een kaartje te bestellen.

Al kan ik op zijn tijd ook best genieten van wat freestyle, mijn vriendin vindt het leuk dus ik word geregeld meegesleept. Vandaar ook een aantal keer op Pussy Lounge en XQ Holland geweest en heb me daar elke keer prima vermaakt. Daarom is deze prijs natuurlijk ook balen, want voor een paar tientjes minder was ik er graag bij geweest. Over het algemeen zijn feesten in de Gelredome inderdaad gewoon goed.

Alles wordt inderdaad duurder, maar als je de hoge ticketprijzen, het dure eten/drinken en de duurdere kosten voor transport mee moet rekenen is het niet meer 'even leuk een feestje pakken' maar iets waar je honderden euros voor uit moet gaan trekken. Al is dat natuurlijk niet perse alleen de schuld van de organisaties maar ook de situatie waar we nu in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veur 85 euro gao ich geer sjoenkele op vasteloavend ein Ni-jwieërt.

Kijken een week vt voren wel voor de welbekende fietscombi. Wel heftig twijfelen want dat uurtje op Dediqated was niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 12:20 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Veur 85 euro gao ich geer sjoenkele op vasteloavend ein Ni-jwieërt.


Zeij dao eemes kistkappe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage & Crypsis
Altijd Larstig & Rob Gasd'rop
De Nachtbrakers (Bass Chaserz, Degos & Re-Done, Endymion)
Deepack & Villain
Familie Outsiders
FeestDJRuud
Frequencerz
Klassieker Uit Je Speaker: Zany & Deepack & Max Enforcer
Mark with a K & MC Chucky
Partyraiser
Paul Elstak ft. Boogshe
Primeshock & Dr. Rude
Sound Rush & Vele Anderen
The Partysquad
Uit Oma's Oude Doos
ZazaFront

DV8 (host)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over een XQ Holland line-up maar dit is best een redelijke line-up voor dit feest. Verwacht van bijna al deze namen wel dat ze er tenminste moeite in steken i.t.t. verschillende namen op vorige editie (hallo Warface). Als er tegen die tijd goedkope kaarten op TS staan ongetwijfeld aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typisch gevalletje niet huilen voordat je geslagen wordt voor mij, deze lineup is inderdaad nog best leuk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de line-up niet bepaald heel denderend.
Had graag eens wat andere namen gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Vind de line-up niet bepaald heel denderend.
Had graag eens wat andere namen gezien.


Valt toch wel mee dit? Zijn toch wel de namen die het beste passen bij dit concept?

Dat er hier en daar ook andere optie's hadden gekund hou je altijd, maar vind het een meer dan prima lineup voor dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

16 acts... 30min per act met hier en daar een uitschieter van 45min?

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit by far geen 85 euro waard. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zeker niet aan mij besteed >.<
Die 85 euro hou ik lekker op zak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen Snollebollekes, geen interesse.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over een XQ Holland line-up maar dit is best een redelijke line-up voor dit feest. Verwacht van bijna al deze namen wel dat ze er tenminste moeite in steken.

Kan me hier wel in vinden eigenlijk. Het is dat Arnhem een eind uit de slinger is, en ik hoogst waarschijnlijk gewoon moet voetballen, maar anders had dit best een optie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Geen Snollebollekes, geen interesse.


xd


Die heeft dat weekend zijn eigen festival Total Los op Aquabest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
16 acts... 30min per act met hier en daar een uitschieter van 45min?

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit by far geen 85 euro waard. :lol:


Is dit überhaupt jouw ding? Slechte hollandse thema. Deze line up lijkt mij namelijk best goed voor wat de bedoeling is.

Ik zou dit nog geen tientje waard vinden, maarja dat ligt meer aan mij dan aan de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja begrijp me niet verkeerd ,ik ga ook zeker niet. Maar voor dit concept is dit leuker dan verwacht.

Snap ook niet wat je dan zou willen op een feest als dit, realistisch gezien :P

Rooler & Sickmode zouden met the Gang hier nog wel wat leuks voor kunnen bedenken verwacht ik zo, maargoed. Past aan de andere kant ook niet echt. Dus ach zo kun je blijven filosoferen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rooler & Sickmode zouden met the Gang hier nog wel wat leuks voor kunnen bedenken verwacht ik zo

Ja en Noisekick ook maar die is geëmigreerd naar Nicaragua.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten