Deze namen zag ik op Reddit staan, beetje wat je kan verwachten.
Zie Act of Rage er wel voor aan dat hij wel wat leuks bedenkt voor dit concept.

Dit argument mag ook wel snel kappen, het is niet zo dat je door 2 jaar COVID alles maar leuk en geweldig moet vinden of niet meer mag klagen over het weer of de muntprijswrote:Stelletje azijnzijkers mochten 2 jaar lang niet feesten.
Dat is niet Outsiders. Das Thomas van StukTV.wrote:
Deze namen zag ik op Reddit staan, beetje wat je kan verwachten.
Zie Act of Rage er wel voor aan dat hij wel wat leuks bedenkt voor dit concept.
Ja nee oke BB en jouw nuance zijn wel welkom. Wordt er gewoon net te spastisch vanwrote:Dit argument mag ook wel snel kappen, het is niet zo dat je door 2 jaar COVID alles maar leuk en geweldig moet vinden of niet meer mag klagen over het weer of de muntprijswrote:Stelletje azijnzijkers mochten 2 jaar lang niet feesten.![]()
Ik ga zelf sowieso maar 2 of 3 feesten per jaar (waarvan 1 x weekend Defqon) dus ik calculeer echt wel in dat de munten duurder worden, lig er voor mezelf niet wakker van met een normaal inkomen.
Maar ik heb wel te doen met de 21 jarigen die EINDELIJK mogen feesten en een maand moeten werken in de Jumbo om een beetje fatsoenlijk biertjes te kunnen atten op een festival![]()
Er gebeurt daarnaast gewoon (gelukkig) weer veel op het gebied van feesten dus we kunnen weer ouderwets zeiken over randzaken. Dat is de fundering van haattraxx![]()
Verder wel eens met je comment trouwens!
Dan heb je het coronatopic gemist zeker.wrote:We hebben twee jaar lang niet kunnen zeiken
Of ik persoonlijk wel of niet ga heeft er verder geen invloed op of ik dit een slechte trend vind of niet. Bij het zien van €85 schrok ik oprecht, Qlimax heeft een legacy opgebouwd over de afgelopen jaren waar je weet dat het de prijs waard is en wat je kan verwachten. Dit is de eerste editie van XQ in de Gelredome dus we hebben geen garanties op een shitton aan decoratie en show, omdat we geen direct vergelijkingsmateriaal hebben.wrote:Dan ga je toch niet...? Hoezo mag qlimax wel zo duur zijn en xqlusive niet? Beide gebruiken Gelredome en beide gebruiken een shitton aan decoratie en show. Of mag het niet duur zijn omdat de line up jou persoonlijk niet aanstaat en wil je daarom dat het faalt? Want de mensen die hier heen gaan, vinden de line up prima of niet relevant. Dan is het een jouw probleem.
Dat X-Qlusive holland geen legacy heeft is onzin. Je hoeft niet heel ver te zoeken voor beelden van de laatste jaren en hoe het uitgepakt is, welke tools e.d. er bij komen kijken, gastoptredens, showmomenten. Je zou zelfs kunnen argumenteren dat er bij X-Qlusive holland juist het meeste van allen op de show wordt gefocust.wrote:Of ik persoonlijk wel of niet ga heeft er verder geen invloed op of ik dit een slechte trend vind of niet. Bij het zien van €85 schrok ik oprecht, Qlimax heeft een legacy opgebouwd over de afgelopen jaren waar je weet dat het de prijs waard is en wat je kan verwachten. Dit is de eerste editie van XQ in de Gelredome dus we hebben geen garanties op een shitton aan decoratie en show, omdat we geen direct vergelijkingsmateriaal hebben.wrote:Dan ga je toch niet...? Hoezo mag qlimax wel zo duur zijn en xqlusive niet? Beide gebruiken Gelredome en beide gebruiken een shitton aan decoratie en show. Of mag het niet duur zijn omdat de line up jou persoonlijk niet aanstaat en wil je daarom dat het faalt? Want de mensen die hier heen gaan, vinden de line up prima of niet relevant. Dan is het een jouw probleem.
Tuurlijk kan je het een en ander meenemen van de edities in de Ziggo dome, maar ik vond de show daar niet zo denderend dat ik die €85 gegrond vind. Als ik het goed heb was de laatste XQ Holland in de ziggo dome €60, dan vind ik een prijsverhoging van 41% wel erg heftig. Even ter vergelijking, je hebt voor minder geld ook gewoon een Defqon friday of sunday ticket.
Ik gun iedereen die hier heen gaat natuurlijk ook alle plezier, zie ook in dat het publiek dat hier op af komt anders is dan de meeste andere feesten. Maar zo lang het publiek dit soort extreme prijsverhogingen blijft accepteren blijft Q ze doorvoeren, en waarom zouden ze stoppen als mensen toch wel blijven betalen? Voor ons als consument en feestgangers is dat toch een negatieve ontwikkeling, dus ik vind dat we hier best kritisch op mogen zijn.
Zeij dao eemes kistkappe?wrote:Veur 85 euro gao ich geer sjoenkele op vasteloavend ein Ni-jwieërt.
Valt toch wel mee dit? Zijn toch wel de namen die het beste passen bij dit concept?wrote:Vind de line-up niet bepaald heel denderend.
Had graag eens wat andere namen gezien.
Kan me hier wel in vinden eigenlijk. Het is dat Arnhem een eind uit de slinger is, en ik hoogst waarschijnlijk gewoon moet voetballen, maar anders had dit best een optie geweest.wrote:Niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over een XQ Holland line-up maar dit is best een redelijke line-up voor dit feest. Verwacht van bijna al deze namen wel dat ze er tenminste moeite in steken.
Die heeft dat weekend zijn eigen festival Total Los op Aquabest.wrote:Geen Snollebollekes, geen interesse.
Is dit überhaupt jouw ding? Slechte hollandse thema. Deze line up lijkt mij namelijk best goed voor wat de bedoeling is.wrote:16 acts... 30min per act met hier en daar een uitschieter van 45min?
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit by far geen 85 euro waard.