Timetable word overigens niet bekend gemaakt
Partyraiser sluit wel af.
Timetable is best te voorspellen. freestyle->euphoric->raw>hardcorewrote:Timetable word overigens niet bekend gemaakt
Zal het niet euforisch -> freestyle -> raw -> hardcore zijn?wrote:Timetable is best te voorspellen. freestyle->euphoric->raw>hardcore
Nu ik er over denk liep de freestyle een beetje door de hele avond heen.wrote:Zal het niet euforisch -> freestyle -> raw -> hardcore zijn?wrote:Timetable is best te voorspellen. freestyle->euphoric->raw>hardcore
Als dat niet gezellig wordtwrote:wrote:We hebben nog een derde area voor jullie in petto bij #XQHolland. ‘Zuipkeet ’t Hok’ is van alle markten thuis: van Happy Hardcore tot Nederlandstalige meezingers.
Kom hier langs voor gekkigheid, spelletjes en doldwaze acts.
Als ik die line-up zo zie ben ik nog steeds niet rouwig dat ik geen kaartje heb. 2,5 uur aan setjes die me ECHT vet lijkenwrote:Gokje qua volgorde:
Sound Rush
Darkraver & Ransom
FeestDJDr.Ruthless
Noisecontrollers
Atmozfears
Zaza-Front Live
Alpha Twins
Adaro & Digital Punk
Korsakoff & The Viper
Partyraiser
Twijfel alleen over de positie van Darkraver & Ransom, rest wel vrij zeker van eigenlijk
Denk dat dit mits de djs er voor goed aansluiten best nog eens perfect kan passen.wrote:Als ik die line-up zo zie ben ik nog steeds niet rouwig dat ik geen kaartje heb. 2,5 uur aan setjes die me ECHT vet lijkenwrote:Gokje qua volgorde:
Sound Rush
Darkraver & Ransom
FeestDJDr.Ruthless
Noisecontrollers
Atmozfears
Zaza-Front Live
Alpha Twins
Adaro & Digital Punk
Korsakoff & The Viper
Partyraiser
Twijfel alleen over de positie van Darkraver & Ransom, rest wel vrij zeker van eigenlijk
Partyraiser op een feest als dit is echt lachwekkend, ik mag hopen dat die zaal om 6 uur half leeg is, dan weet Q meteen dat mensen hier niet op zitten te wachten.
Kun je eigenlijk wel vanuit gaan. Afgelopen twee edities openden Audiotricz en Festuca (beide pushprojectjes), dus gok dat dat nu weer het geval zal zijn.wrote:Hoop niet dat sound rush opent, dan zijn we er wss nog niet
Waar vind je dit?wrote:Avond wordt gepresenteerd door Henny Huisman dit jaar!
"classic"wrote:Ik denk dat Alpha Twins wel wat eerder op de avond zal staan, ze staan namelijk specifiek onder deze naam op de line-up en niet als Alpha².
Als Alpha Twins draaien ze tegenwoordig alleen classic sets.
wrote:Avond wordt gepresenteerd door Henny Huisman dit jaar!

LYM op OJKB bij Tijdmachine, ja echte classicswrote:Ik denk dat Alpha Twins wel wat eerder op de avond zal staan, ze staan namelijk specifiek onder deze naam op de line-up en niet als Alpha².
Als Alpha Twins draaien ze tegenwoordig alleen classic sets.
wrote: "classic"
Laat ik ze dan citeren aan de hand van hun Facebook pagina:wrote:LYM op OJKB bij Tijdmachine, ja echte classics