He wat vervelend, anders had je er nog een hele kluif aan gehad om dat ticket te verkopen.wrote:Wat ben ik blij dat ik hier geen kaart voor heb gekocht
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Denk dat de sfeer dit jaar wel wat minder gaat zijn dan vorig jaar eerlijk gezegd.wrote:Snap niet zo goed dat men zich druk maakt om de line up. Vind het zelf ook geen top line up, maar dit feest is gewoon donders gezellig! Normaal gesproken ga ik ook niet naar een feest als de line up kut is, maar hier is het toch anders! Vorig jaar prima naar m'n zin gehad en dat gaat dit jaar niet anders zijn vanwege de line up
Naar horen zeggen was vorig jaar de sfeer al veel minder dan in 2009 en 2013
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Klopt, het was in mijn ogen te grootwrote:Naar horen zeggen was vorig jaar de sfeer al veel minder dan in 2009 en 2013
Ja heel gek op een muziekforumwrote:Snap niet zo goed dat men zich druk maakt om de line up.
Als alle artiesten zich maar aan het thema houden, dan ben ik snel tevreden.
Vind het altijd zo'n waardeloze kreet.wrote:Ja heel gek op een muziekforumwrote:Snap niet zo goed dat men zich druk maakt om de line up.
Tegen beter weten in, maar als iemand van z'n kaartje af wilt hoor ik het heel graag 
Edit: Geregeld, dus aanwezig
Edit: Geregeld, dus aanwezig
Mocht iemand een kaartje overhebben voor een mede hardtraxxer voor geen bizar bedrag, PM

-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dus als ik je een kaartje aan zou bieden voor het bizarre bedrag van 1 euro zou je het niet aan nemen?wrote:Mocht iemand een kaartje overhebben voor een mede hardtraxxer voor geen bizar bedrag, PM![]()
(niet dat ik wat over heb sorry)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hahahahaha lekker keten met Miwer hoor hé.wrote:Dus als ik je een kaartje aan zou bieden voor het bizarre bedrag van 1 euro zou je het niet aan nemen?wrote:Mocht iemand een kaartje overhebben voor een mede hardtraxxer voor geen bizar bedrag, PM![]()
(niet dat ik wat over heb sorry)

Altijd gieren geblazen met die man inderdaad, de wildcard van Hardtraxx
-
C
- 3 posts member since 2016
- last seen Oct 2016
Heb alleen even een account aangemaakt om te zeggen dat ik dit een heel leuk grapje vond van Miwer.
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2015
- last seen Oct 2018
Ik heb gisteren tijdens de voetbal mijn enkel gebroken en ik kan er dus niet meer heen. Maat van me gaat ook niet meer dus ik heb 2 kaarten te kopen zelfde prijs.
Interesse? PM
Kaarten zijn verkocht.
Rustig
Interesse? PM
Kaarten zijn verkocht.
Rustig
Zo, die track was ik ff vergeten!! Die gaat mee voor zaterdag...wrote:Wat een drama gaat dat worden waarschijnlijk ja. Maar hopen dat ze dan Everyday draaien.wrote:Adaro & Digital Punk, wat een verschrikking moet dat worden zeg![]()
Everyday in X-Qlusive stijl: Sineke komt op en begint "Elllekke dag als ik jouw gezicht zie" . Dan heb ik dat nog liever dan die Rellen in de hel remix.
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Zin in
benieuwd naar de setjes van Noisecontrollers en Sound Rush, voor de rest is het alleen maar

Nou ik hou het lekker bij het origineel hoor...wrote:Everyday in X-Qlusive stijl: Sineke komt op en begint "Elllekke dag als ik jouw gezicht zie"