Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daarbij heeft AoD toch een soort patent op RR feesten, lijkt me niet dat Q dat ff doodleuk over kan nemen onder de naam X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exacto
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Aan de andere kant, Driver, Passer, Fly with me, night colours black.....

Kun je drie weken later in Den Bosch horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer deze line-up een beetje meevalt denk ik wel aanwezig. Freqz weten me altijd wel te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zeke schreef:
sonnebloem schreef:
Hadden we X-Qlusive Bass Modulators al gehad? Die draaien ook al lang mee en qua laatste releases ook top vind ik :corn:


Die verwacht ik echt nog wel ja.

Citaat:
want ze gaan een beetje door de grote namen heen.

Welnee.
Dat dacht ik eerst ook toen het rijtje Dana, Luna, Pavo, Zany, Showtek op begon te raken.
Ze hypen echt wel weer iemand de hoogte in.


Daarom zei ik ook dat ze de nieuwere namen er wel gaan bij pakken na een tijdje denk ik. Ik denk dat dan inderdaad de grotere fanbase gepakt gaat worden. Als Q slim is pakken ze na Freqz eigenlijk meer Labels dan Artiesten. Ik denk niet dat Coone, Atmozfears, Zatox of Adaro de zaal vol kunnen krijgen. Zelfs PN, ondanks de grote following hier, en SZP lukt het denk ik niet. De enige artiesten waarmee het zou lukken zitten bij AoD.

Op een punt moet je het concept toch omgooien wanneer er geen artiesten meer zijn die de zaal kunnen vullen.


Ze zorgen er wel voor dat er artiesten zijn die wel een zaal kunnen vullen.
Een paar jaar geleden was het nog helemaal niet logisch dat frequencerz een XQ zouden krijgen, nu inene wel.
Dus volgend jaar is er ook gewoon weer een logische keuze.

Ik geloof wel dat Q veel verder vooruit plant dan wij denken.

Alpha2, Deepack, Isaac. Ook nog dj's van het eerste uur en wat mij betreft allemaal kanshebbers op een XQ. Dus als Q dat wil, dan zorgen ze toch dat wij ze helemaal geweldig gaan vinden en er kneitergoeie tracks uitkomen het komende jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ze zorgen er wel voor dat er artiesten zijn die wel een zaal kunnen vullen.
Een paar jaar geleden was het nog helemaal niet logisch dat frequencerz een XQ zouden krijgen, nu inene wel.
Dus volgend jaar is er ook gewoon weer een logische keuze.

Ik geloof wel dat Q veel verder vooruit plant dan wij denken.

Alpha2, Deepack, Isaac. Ook nog dj's van het eerste uur en wat mij betreft allemaal kanshebbers op een XQ. Dus als Q dat wil, dan zorgen ze toch dat wij ze helemaal geweldig gaan vinden en er kneitergoeie tracks uitkomen het komende jaar.


Misschien is het zo dat frequencerz erg gepusht zijn door Q afgelopen jaar, maar uiteindelijk moeten ze wel zelf de platen produceren waardoor ze in eerste instantie populair worden bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:

Alpha2, Deepack, Isaac. Ook nog dj's van het eerste uur en wat mij betreft allemaal kanshebbers op een XQ. Dus als Q dat wil, dan zorgen ze toch dat wij ze helemaal geweldig gaan vinden en er kneitergoeie tracks uitkomen het komende jaar.


Daar noem je er toch wel een paar. Hou het helemaal niet bij van hen hoor maar echt veel komt er niet uit? En tuurlijk zijn DJ's van het eerste uur maar voordat deze een zaal vol zouden krijgen komend jaar (bijvoorbeeld) zie ik niet gebeuren, hoe ze ook gepusht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie die namen echt niet gebeuren, tenzij Q bedenkt om een soort inhaalronde te maken met xq en veel oude artiesten tegelijk te plaatsen. Soort van xq legends met nieuwe 'niet' legends.

Edit: ook dit zal wel niet gebeuren, aangezien de classic markt vrij verzadigd raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat je zo kan invullen dat SZP volgende xclusive gaat krijgen. Hebben hun 'wolfpack' al met the project en gaan aankomend jaar op behoorlijk veel mainstages staan inclusief anthem(s).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Denk dat je zo kan invullen dat SZP volgende xclusive gaat krijgen. Hebben hun 'wolfpack' al met the project en gaan aankomend jaar op behoorlijk veel mainstages staan inclusief anthem(s).


Denk dat het voor SZP nog een betje te vroeg is die hebben nog niet zoon grote discografie en collabs om een avond te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou echt niet weten wie ze na dit jaar moeten doen, misschien Atmozfears en dan beetje rond Spirit of Hardstyle bouwen? Devin Wild/SZP/Rvage erbij en je hebt al een aardig gevuld programma.

Frequencerz is iig logische keuze voor dit jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Denk dat je zo kan invullen dat SZP volgende xclusive gaat krijgen. Hebben hun 'wolfpack' al met the project en gaan aankomend jaar op behoorlijk veel mainstages staan inclusief anthem(s).


Zit echt met open mond dit te lezen..Hoe kom je er in Godsnaam bij? Die knulletjes zijn net 1,5 jaar echt actief

Mag toch aannemen dat mannen als Bass Modulators eerder een XQ krijgen dan die ping pong kicks van SZP
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb op RSU vernomen dat peppie koen zijn xq krijgt volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XQ Delete :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
XQ Delete :bomb:


Most Wanted.

Eveneens worden Isaac, Deepack e.d. echt niet gedaan. Van hun hoor je nooit meer wat, en dan moet je een HMH vullen?

Coone en Zatox zijn de enige namen die nog niet zijn geweest die echt nog een behoorlijke following hebben.
Maar als ik Q was, was ik naar labels gaan kijken ipv artiesten. Meer mogelijkheden, groter draagvlak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q presents scantraxx kwam ook niet tot uitverkocht right? En dan pas je het originele concept wel aan. En qua artiesten die je nu noemt; Coone en Zatox, deze hebben volgens mij de grootste fanbase buiten Nederlands (zatox denk ik meer dan coone) maar denk aan België en Italië als zelfsprekend, Duitsland, frankrijk etc. Zo veel haal je er niet naar NL om het uit te laten verkopen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Danny Phantom schreef:
Denk dat je zo kan invullen dat SZP volgende xclusive gaat krijgen. Hebben hun 'wolfpack' al met the project en gaan aankomend jaar op behoorlijk veel mainstages staan inclusief anthem(s).


Zit echt met open mond dit te lezen..Hoe kom je er in Godsnaam bij? Die knulletjes zijn net 1,5 jaar echt actief

Mag toch aannemen dat mannen als Bass Modulators eerder een XQ krijgen dan die ping pong kicks van SZP


Zeg nergens dat ik het zelf verdiend of onverdiend vind en dat ze het meer verdienen dan andere. Kijk hoe ze nu al gepushed worden door Q. Weinig mensen hadden ook niet verwacht dat ze nu al een plek op qlimax hadden toch? De volgende xclusive duurt nog een jaar en 2 maanden. Zat tijd voor Q om deze jongens nog meer te pushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Q presents scantraxx kwam ook niet tot uitverkocht right? En dan pas je het originele concept wel aan. En qua artiesten die je nu noemt; Coone en Zatox, deze hebben volgens mij de grootste fanbase buiten Nederlands (zatox denk ik meer dan coone) maar denk aan België en Italië als zelfsprekend, Duitsland, frankrijk etc. Zo veel haal je er niet naar NL om het uit te laten verkopen denk ik.


Eerste beste in NL zijn dan wel Adaro, Atmozfears en Bass Modulators. Maar ik denk niet dat hun dit halen. Q-Dance Scantraxx stond natuurlijk niet onder de noemer X-Qlusive.

Ik denk dat ze er best verstandig aan doen om een tussenjaar te nemen om de andere namen wat te laten ontwikkelen. En dan lijkt mij een soort X-Qlusive Legends 2 geen raar idee. Zaal 1 met namen die zijn geweest, zaal 2 met namen die gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze (Q) slim zijn verplaatsen ze XQ een keer naar een ander land (Italië). Zet daar een dikke Italiaanse line-up neer met een excuus Nederlander er tussen.
Zo creëer je weer enige verlangen naar een XQ in Nederland en heb je meer kans op uitverkoop bij de eerst volgende XQ.

Maargoed, speculaties speculaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eerste beste in NL zijn dan wel Adaro, Atmozfears en Bass Modulators. Maar ik denk niet dat hun dit halen. Q-Dance Scantraxx stond natuurlijk niet onder de noemer X-Qlusive.

Ik denk dat ze er best verstandig aan doen om een tussenjaar te nemen om de andere namen wat te laten ontwikkelen. En dan lijkt mij een soort X-Qlusive Legends 2 geen raar idee. Zaal 1 met namen die zijn geweest, zaal 2 met namen die gaan komen.


Of dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Coone en Zatox zijn de enige namen die nog niet zijn geweest die echt nog een behoorlijke following hebben. Maar als ik Q was, was ik naar labels gaan kijken ipv artiesten. Meer mogelijkheden, groter draagvlak.

Mwah. XQ Roughstate / XQ Freqz. Waarschijnlijk precies dezelfde line-up en dus draagvlak. Zo ook voor feestje Radical of MiM bijvoorbeeld. Zie ook Scantraxx 15y.

Probleem is gewoon dat alles veel te veel verankerd ligt en dat hetzelfde trucje over een te lange tijd is herhaald. Zit sowieso vrij weinig duurzaamheid in en je bent totaal afhankelijk van of artiesten in staat zijn een aantal vette platen te produceren. In het geval er niet zoveel boeiends uit een studio komt draait een artiest als NC ook gewoon rustig een jaar lang dezelfde 15 platen. Als je dan ook nog eens een concept hebt dat al 10x is uitgevoerd heeft het publiek het allemaal wel gezien op een gegeven moment.

Ik vind het vrij onbegrijpelijk dat een organisatie als Q-Dance niet ontzettend gebrand is om een vet concept in elkaar te schroeven, bijvoorbeeld ter vervanging van KO of XQ Holland. Maar nee, nóg een keer die propvolle Ziggo vol laden voor wat carnavalshits en nóg maar een jaartje extra dezelfde tools en edits. Host een keer Power Hour in de HMH ofzo. Fix iets!!!!!!! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie E-Force ook nog wel een XQ krijgen voor volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat als ze X-Qlusive Coone in de Lotto Arena ipv HMH doen dat dat bijna zeker uitverkoopt. Vgm is die man nogsteeds razend populair bij onze zuiderburen.

Ze hoeven hem maar een beetje te pushen (Bass Events pusht hem al hard genoeg) door hem op alle mainstages te zetten, op hardbass staat hij al LIVE. En dan nog ff op qlimax 2018 zetten en 1 of 2 anthems laten maken (voor Q-Base oid). Misschien nog een albumpje erbij. Ik zie het zo gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat het met Q is dat ze elk jaar een zelfde evenement willen doen. Als je af en toe een losse flodder er tussenuit knallen die gewoon eenmalig is met het concept van bijv. origins, die ze nu al voor zijn, dan kan je op die manier ook elk jaar successen boeken zonder een vast concept te slopen (die je dan weer een jaartje kan laten rusten bijv)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wat het met Q is dat ze elk jaar een zelfde evenement willen doen. Als je af en toe een losse flodder er tussenuit knallen die gewoon eenmalig is met het concept van bijv. origins, die ze nu al voor zijn, dan kan je op die manier ook elk jaar successen boeken zonder een vast concept te slopen (die je dan weer een jaartje kan laten rusten bijv)

Gewoon dit inderdaad. Sowieso worden er in het zuiden veel sterkere concepten neergezet. Intents, Origins, VWAB.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten