Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen Jammer van de overlap van vertile en ss vs deluzion. Had ze graag beide volledig gezien. Rest van tt dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Balen van overlap tussen Voidax v.s. Invector en Phuture Noize v.s. B-Front inderdaad. Verder weinig te klagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2021 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt nog prima festivalweer te worden dit weekend! Wel heel erg bang voor zweetregen op het eind van de avond. Wordt maar 8 graden buiten en dat met de warmte binnen….. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme HYPED! Vooral zin in Zany Classics, The Purge en 1,5 uur lang B-Front vs Phuture Noize :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 07:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa zin in vandaag! Belooft een mooi dagje te worden. Lekker opwarmen met classics van Jones en Zany. Daarna door naar Udex en Voidax en vervolgens heerlijk raggend de dag afsluiten te beginnen bij Vertile :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig vandaag, zin in! :D

Kijk het meeste uit naar 1,5uur B-front & Phuture Noize, hopelijk krijg ik de groep mee om af te sluiten bij The Purge. Wellicht ook nog stukje Udex mee pakken.

En t ziet er naar uit dat het droog blijft vandaag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát. Een. Feest. Holy shit, echt met 0,0 verwachtingen hier naartoe gegaan en het was denk ik echt een van mijn vetste feesten ooit.

Alles was echt super goed geregeld. Nette wc's en geen tot weinig wachttijd. Ook bij de bar ging alles echt super snel. Decor van de main vond ik bij binnenkomst wat tegenvallen, maar de show maakte dit echt dubbel en dwars goed. Daarnaast was het geluid ook echt top. Bass knalde heerlijk door je heen en dat zonder eigenlijk in te leveren op de andere frequenties. Alleen tijdens Vertile leek het wel alsof de volumeknop wat naar beneden werd gedraaid?

Sfeer was ook echt top. Vrijwel hele tijd achteraan bij de main gestaan en zelfs daar ging iedereen helemaal uit z'n plaat. B-Front v.s. Phuture Noize, Vertile en Act Of Rage toch wel favorieten van de avond.

Ohja, en die zakkenrollers. Jezus wat een kansloos volk. Hoe opzichtig wil je het ook doen? Met je veel te dikke hooli jas en capuchon op, zonnebril erbij. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van wat ik zag op video’s zag het er ook erg vet uit! Ik kon me totaal geen voorstelling maken van de grootte aangezien het bij de Bavariafabriek was maar de tent waar ik video’s van voorbij zag komen leek echt behoorlijk groot. Hoe groot was de andere area eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik festival gehad! Pendelbussen, binnenkomst, toiletten ging allemaal vlot en was goed geregeld. Leuk en vriendelijk barpersoneel ook! Eten kan ik weinig over zeggen, snel een frietje gehaald en dat was het.

Dan het muzikale gedeelte. Binnengekomen tegen het einde van Jones zijn set en die bracht de sfeer er gelijk goed in met What We Are :loving: . Setje van audiotricz was weinig mis mee, maar ook niet heel bijzonder. Toen naar "The Machine" gegaan voor uncaged, leuk divers setje, maar ik kwam eigenlijk naar die tent voor 2 andere helden. Udex en voidax :woot:

Vanaf toen ging alles los, Udex met zijn albumwerk en die ook nog platen als Hellfire van Prefix & Density erbij pakt. Die snapt het goed, verdient echt een hoger podium wat mij betreft. :worship:

Voidax die helaas samen met Invector draaide, daardoor kwam ik er toch niet helemaal lekker in. Wel genoten van Black Hole en Kill This Machine voor het eerst live! Nog 45 minuten B-Front & PN gechecked. B-Front met een nieuwe solo track, iets met "home", klonk heel erg vet op het eerste gehoor. Daarna de dag afgesloten met Vertile :love: Dat ging ook weer bizar hard. Kicks, melodie en een flinke bak drive. Volgens mij ook 3 nieuwe platen mogen horen en de ID met Demi Kanon. Tent stond op zijn kop!

Na Vertile kon het niet meer beter worden en aangezien ik nog 2,5 uur moest rijden was dat het einde voor mij. Top dag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Van wat ik zag op video’s zag het er ook erg vet uit! Ik kon me totaal geen voorstelling maken van de grootte aangezien het bij de Bavariafabriek was maar de tent waar ik video’s van voorbij zag komen leek echt behoorlijk groot. Hoe groot was de andere area eigenlijk?


Ja de main was heel groot, de 2e stage was ongeveer de helft van de main denk ik? Die 3e stage van Zany ben ik niet geweest, maar die was te klein haha. Stond iedere keer een dikke rij bij de ingang als ik langs liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond juist de pendelbussen wel een irritatiepuntje, niet zozeer slecht geregeld maar duurt gewoon te lang voor je gevoel en dan zo lekker tegen elkaar aan gepropt.
Setjes waren stuk voor stuk lekker, The Purge, PN & B-Front, Vertile :worship:
Geluid was ook echt wel zuiver, alleen jammer van de zweetregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk feest gehad, eerste feest buiten sinds corona. Complimenten voor de aankleding van het festival. Geluid in de main was gewoon dikke prima, in the machine was het naar mijn mening gewoon ruk? Had niet verwacht dat de pub zo'n succes zou zijn, eigenlijk continu een rij daar. Eten was ook top, lekker binnen in een tent met veel keuze. Pendelbussen wat ons betreft goed geslaagd omdat we heen en terug direct in konden stappen en wegrijden, maar daarmee hebben we misschien veel geluk mee gehad. Zweetregen was jammer, maar gelukkig minder erg dan ik het wel eens eerder meegemaakt heb. De drukte was op zich wel te doen op enkele momenten na (hoe dat nu zit met die 75% capaciteit? :lol:) Beste setjes van de dag gaan voor mij naar Adrenalize & Demi Kanon en B-Front & Phuture Noize.

Al met al een leuke dag gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
alleen jammer van de zweetregen.

Altijd lekker ja :x Helaas kun je daar weinig aan doen als het buiten een stuk kouder is dan binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 20:27 
 
Hardtraxxer

Moet toch wel iets op te verzinnen zijn? Lekbakken onder de punten waar het zweet valt of iets dergelijks? Maar ik snap natuurlijk ook dat die kosten niet opwegen tegen de voordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis refill van je glas yoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Udex die Hellfire en Time Travel van Prefix & Density draaide :worship:

B-Front & Phuture Noize is wel echt een gouden combi die garant staat voor een super dikke set, net even iets anders dan anders. PN lijkt B-Front ook net iets meer te triggeren om een iets dikkere set te neer te zetten dan normaal.

Sowieso ontzettend goed vermaakt de hele dag. Eind oktober op een festival buiten in korte mouwen lopen met volle bak zon en een biertje in de hand :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten