Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

Justinhafc schreef:
Ik denk dat 0411 stiekem van de organisatie is

OT: best vette line up, maar is komt me niet uit


Haha nee, maar wel al jaren erg groot fan van WiSH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

0411 Woont in ieder geval wel in de buurt

Citaat:
Netnummer 0411 hoort bij 6 woonplaatsen.

Woonplaats
Boxtel
Cromvoirt
Esch
Haaren
Helvoirt
Liempde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

0411 schreef:
Justinhafc schreef:
Ik denk dat 0411 stiekem van de organisatie is

OT: best vette line up, maar is komt me niet uit


Haha nee, maar wel al jaren erg groot fan van WiSH!


Biscuit, is that you? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:22 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0411 schreef:
Justinhafc schreef:
Ik denk dat 0411 stiekem van de organisatie is

OT: best vette line up, maar is komt me niet uit


Haha nee, maar wel al jaren erg groot fan van WiSH!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:34 
 
Hardtraxxer

Wie is Biscuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugszakje schreef:
Wie is Biscuit?


Had zich op de IC door een coronapatiënt in z'n bek laten spugen en is nu helaas niet meer onder ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:40 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Drugszakje schreef:
Wie is Biscuit?


Had zich op de IC door een coronapatiënt in z'n bek laten spugen en is nu helaas niet meer onder ons.


Dubieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd :lol: :lol:

Emre jonge, doe tenminste beetje moeite als je op een nieuw account wil beginnen.
Direct 30 tracks posten als je eerste posts valt zeg maar net teveel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:45 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Gvd :lol: :lol:

Emre jonge, doe tenminste beetje moeite als je op een nieuw account wil beginnen.
Direct 30 tracks posten als je eerste posts valt zeg maar net teveel op.


Leg mij nou eens uit wie Emre is want ik begrijp hier niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het feit dat iedereen het weet en je er nog bent, blijkt dat puur tracks posten gedoogd word.
Zou verder gewoon je ban accepteren en het niet provoceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

0411 schreef:
David_ schreef:
0411 schreef:
Ze hebben 1x eerder samen gedraaid bij hun Intents hosting in 2018, dan is het gelijk geen exclusieve b2b meer? Haha :lol:


Maar is een exclusieve b2b gelijk aan een 'mega exclusieve act'? Nee toch, op Revelation staan Demi Kanon en Atmozfears voor het eerst b2b en daar overdrijven ze het ook niet zo.

Als ik aan mega exclusief denk dan denk ik aan Project One, Ghost Stories & B-Frontliner bijvoorbeeld, geen b2b van 2 van de meest populaire raw artiesten.


Maar er staat op hun socials toch ook 'mega exclusieve verrassing'? Dus weet niet waar jij vandaan haalt dat het een act zou zijn. Ik denk dat dit voor WiSH Outdoor zeker een hele dikke b2b is en ze hiermee wel degelijk verrassen.

Daarnaast staan hier sowieso al 3 unieke b2b's met Sub Sonik vs Deluzion, Demi Kanon vs Adrenalize en E-Force vs Rejecta, dus al met al een hele dikke line-up in mijn ogen.


Er wordt inderdaad nergens gezegd dat het een act was, maar bij exclusief hoop je toch op een act of artiest die je bijna nooit ziet. Een reguliere b2b set van een uurtje is naar mijn mening niet bijster speciaal maar een manier om meer DJs op je lineup te krijgen en dus meer kaarten te verkopen.

Ik ben overigens ook van mening dat een b2b (bijna) nooit een positieve verrassing is, tenzij ze misschien 1.5 uur of meer krijgen of als het in de vorm van een liveact is (D-Sturb & AoR op shockerz bijvoorbeeld). Want uiteindelijk hoor je nu maar 30 minuten D-Sturb en 30 minuten Radical. Voegt het echt zoveel toe dat ze dan samen op het podium staan?

Ik ben gewoon teleurgesteld omdat ik meer had verwacht. Voor de mensen die Radical vs. D-Sturb wel vet vinden is het natuurlijk leuk, maar ik denk dat wij gewoon een andere opvatting hebben over de term 'Mega exclusief' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/519443239323829/permalink/573484843919668/


Dus echt die set samen. Ik vind het zelf niet super bijzonder want RR kwam er op Reverze nog ff bij tijdens D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geneuzel om een marketingleus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 18:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Drugszakje schreef:
Wie is Biscuit?


Had zich op de IC door een coronapatiënt in z'n bek laten spugen en is nu helaas niet meer onder ons.

HHahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Drugszakje schreef:
Wie is Biscuit?


Had zich op de IC door een coronapatiënt in z'n bek laten spugen en is nu helaas niet meer onder ons.


Was die corona patient 18plus of 18min en hield ze van paarden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een idee hoe wij onze kaartjes op TS kunnen zetten? Ik heb er 4, maar wij kunnen niet meer. Net gepersonaliseerd, om vervolgens het bericht te krijgen dat ik de tickets pas 3 dagen voor het evenement ontvang. Vind dat eerlijk gezegd best een vreemde gang van zaken. Ik zie er al wel een paar verkocht op TS, dus het zou moeten kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front en Phuture Noize draaien in ieder geval anderhalf uur, bron: gesponsorde bericht van phuture op insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2021 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand een idee hoe wij onze kaartjes op TS kunnen zetten? Ik heb er 4, maar wij kunnen niet meer. Net gepersonaliseerd, om vervolgens het bericht te krijgen dat ik de tickets pas 3 dagen voor het evenement ontvang. Vind dat eerlijk gezegd best een vreemde gang van zaken. Ik zie er al wel een paar verkocht op TS, dus het zou moeten kunnen.


Verkopen via Ticketswap is top maar mocht iemand ze willen overnemen: ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 20:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
B-Front en Phuture Noize draaien in ieder geval anderhalf uur, bron: gesponsorde bericht van phuture op insta


Moet zeggen dat ik inmiddels wel echt zin heb in dit + Voidax + Udex. Dagje genieten dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat die timetable maar komen! Benieuwd waar ze Vertile op de dag plaatsen. Kijk er heel erg naar uit om zijn set van Reverze eens dunnetjes over te doen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Laat die timetable maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afbeelding

(overlap B-Front & Phuture Noize met Voidax persoonlijk wel jammer...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable! PN en Bfront al vaak gezien, dus dat wordt voidax voor het eerst live checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het juist een matige timetable. Teveel sets die op een ander tijdstip beginnen waardoor je teveel overlappingen krijgt. Wordt lastig kiezen zo
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten