Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Chroman schreef:
Anyway, volgend jaar waarschijnlijk weer, maar die laatste nacht voegt niet zoveel toe, dus die misschien skippen.


Zondagnacht is met afstand de beste nacht eigenlijk al vier jaar op rij bij mij. Juist door die random afterparty's is het mooi. Kom volgend jaar maar buurten. De plek met de meeste mensen en muziek komt meestal bij mijn tent en box vandaan.

Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar xd

Sounds like Paul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paul tikt hem weg onder het mom van " Poar Nem'n" ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar


Schade van 330 euro aan munten verklaard ook wel een hoop. Ik zou echt niet meer kunnen herinneren wanneer ik je gezien heb trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Chroman schreef:
Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar


Schade van 330 euro aan munten verklaard ook wel een hoop. Ik zou echt niet meer kunnen herinneren wanneer ik je gezien heb trouwens...


Sowieso bij D-Sturb vs High Voltage, volgens mij ook wel een paar keer bij de Silent Disco. Weet zelf ook niet meer wat ik precies gezegd heb, er werd weer aardig geharkt. Heb nog niet op de Rabo app durven kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 22:33 
 
Hardtraxx Newbie

Maximize schreef:
Vic2000 schreef:
Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond :D


Ik heb vrijdag 's middags van 17:00 tot 19:00 gedraaid en 's avonds na The Pitcher (en het huwelijksaanzoek) van 02:00 tot 03:00. Beide op het hardstyle kanaal.

Vond het zo ontzettend vet om te doen! Zeker de set 's avonds was echt volop genieten en volle bak! Thanks iedereen die er was :D

Edit: Dit is ongeveer wat ik heb gedraaid. Zal vast nog wel wat vergeten zijn, en de volgorde klopt ook niet;

Frontliner – Pull Tuuduu Over (2010)
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
Da Tweekaz & D-Sturb – Anything
DJ Isaac – Burn (Sub Zero Project Remix)
D-Sturb ft Emese – Legacy
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz
Adaro & B-Front ft Dawnfire – Touch A Star
Rejecta – Followed
Act of Rage – Raveline
Warface & Frequencerz – Menace (D-Sturb Remix)
Sub Sonik & Rebelion – Bring It On
Warface – I Need You
Partyraiser – Ode To The Godfather
D-Sturb & Sefa – Nothing Like The Oldskool
Dr Peacock – Muzika (Sefa Remix)
Rooler & Sefa – Survive The Streets
Sefa & Vertex & Crypton & Cyclon - #DeusVult



Aaaaaaaaah jij was het! Echt een topuurtje was dat met die stevigere knallers! Ook mooi die huwelijksaanzoek :thumbsup:


Na de afterparty uiteindelijk met slaapzak en al in zo'n hangmat beland, lag en sliep best lekker! Alleen niet echt rekening gehouden met het feit dat de zon om 7 uur al vol in mn gezicht zou schijnen... Was een lange ochtend in de hangmatten daarna :P Absoluut een mooie dag gehad, begonnen met een rondje lopen - Primeshock - P&D - Andy Svge & Galactixx. Natuurlijk mocht Bizzey ook niet ontbreken en nog een stukje van Titan & Chris One meegepakt maar het was niet echt m'n ding. Snel terug naar de main voor Audiotricz en Da Tweekaz welke ik allebei erg goed vond! Even pauze genomen achterin bij B-Front en snel door naar Chipz voor wat feest-fun. Een poosje geknald bij D-Sturb en daarna een flink stuk meegepakt van Lucas & Steve of oms daarna terug te haasten voor Ghost Stories en the Contagion. Bij deze twee vooral van de muziek genoten om daarna bij Killshot live, Deadly Guns en Heavy Artillery eventjes bijna 2 uur aan een stuk los te gaan met dat brute beukgeweld :worship: om daarna te eindigen met de eindshow die me toch wel positief verraste!! :clap: Om kwart over 2 de vriend waarmee ik dit weekend was bij de silent disco kwijtgeraakt (plaspauze...) en vanwege een lege telefoon even terug naar de tent gegaan om m'n powerbank te halen. Daarna... werd ik om 9 uur op mn slaapmat wakker met m'n kleren en schoenen nog aan, m'n telefoon niet aangesloten net naast de powerbank en al m'n spullen nog in m'n zakken. Die vriend kwam net terug van de hangmatten (weer daar geslapen) en vertelde dat hij me om half 4 zo aantrof met de tent nog open en hard snurkend :whistle: nogsteeds niet precies een idee wat daar fout ging maar ik wijt het aan de Claro's... :beer:

Zondag rustig begonnen bij Davina Michelle (sooow die kan zingen!!) en daarna genoten van de sets van Jay Reeve en Sound Rush met een stukje STUK tussendoor (All I want for Christmas het meest gehoorde nummer van het weekend? :lol: ) Daarna m'n stem lichtelijk verpest bij Guusje Meeuwes en bij Yes-R langsgeweest om daarna naar Blof te gaan wat ook leuk was :thumbsup: Optijd teruggegaan voor de set van Warface en goeeeeiemorgen :clap: wat een tempo zat daar in en wat een kicks :worship: Eigenlijk wilden we nog naar The Dirty Daddies maar wat we van Mental Theo & Frequencerz hoorden klonk al zo lekker dat we daar zijn blijven hangen. Een leuke set met een goede opbouw naar steeds harder en sneller. Tegen het einde nog ff het reuzenrad ingegaan voor wat overview foto's van het terrein ^^ En toen afgesloten met de WiSH Allstars en de eindshow. Kende het concept van de Allstars niet maar het deed me ergens wel denken aan powerhour: Veel random muziekstijlen door elkaar met artiesten op het podium, een geweldige afsluiter was het zeker!! Daarna nog even een sixpack bier gehaald en nog even 2 uurtjes nagechilled voor de tent. Of nouja, dat was de bedoeling... Van 5 tot half 6 nog met wat random Belgen gechilled die naar niet-slapende mensen opzoek waren en uiteindelijk waren we om half 7 totaal melig nog in onze slaapzakken rondjes aan het huppelen en koprollen over de camping. Zit er echt niks anders in die Claro's?? :beer:

Na Defqon wist ik niet wat ik van Wish moest verwachten maar het is me extreem goed bevallen. De artiesten draaiden allemaal lekker, de buitenstage was echt mooi (met die ledschermen ertussen ook), de verlichting van de main maar ook van de andere stages in het algemeen was echt goed en de eindshows waren ook veel beter dan verwacht. Daarnaast was het volk op Wish ook gewoon erg gezellig :thumbsup:
Defqon vond ik vetter qua festival en de ervaring, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik onverwachts meer plezier heb gehad tijdens dit weekend en het eigenlijk ook nog meer mis ook... Volgend jaar sowieso weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 22:35 
 
Hardtraxx Newbie

Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:

https://youtu.be/Fm36v0qRFi8
https://youtu.be/VaMg_XwScKs
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:

https://youtu.be/Fm36v0qRFi8
https://youtu.be/VaMg_XwScKs


Kwam via de comments dit filmpje tegen, eindshow gefilmd met een drone:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:

https://youtu.be/Fm36v0qRFi8


Ja deze vooral, wat een kut kwaliteit enzo... maar hij heeft wel de hele eindshow :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Aaaaaaaaah jij was het! Echt een topuurtje was dat met die stevigere knallers! Ook mooi die huwelijksaanzoek :thumbsup:

Thanks man! Vond het ook echt top! :clap:

Chroman schreef:
Wel in totaal op die Silent Disco 5x Nothing Like The Oldschool gehoord :lol:

's Middags draaide ik hem tegelijkertijd met het kanaal wat naast mij stond, zonder het van elkaar te weten. Zij lagen 20 seconde voor ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten