Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Pohhhhhhhhhhh dit wordt me weer een weekend hoor.

Enige zekerheden zijn the pitcher op vrijdag en prefix en density op zaterdag. Eens zien hoe ver het dit jaar weer gaat escaleren


Net als vorig jaar? Oh god... Doe het niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Vrijdag en zaterdag hier te vinden. Kijk erg uit naar 1,5u DBSTF en The Pitcher op vrijdag en zaterdag naar B-Front, D-Sturb, PN en als meeste Ghost Stories :loving: Erg veel zin in, vorig jaar zowel vrijdag en zaterdag erg goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot zaterdag! :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Surprise act the geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat zou wel echt heel heel erg vet zijn! #hoopmodus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid is bij de Ace of Spades in ieder geval erg lekker!
Die kicks van D-Block & S-Te-Fan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 09:22 
 
Hardtraxx Newbie

Soooow zeker een mooie avond! D-Block & S-te-fan en D-Sturb waren echt genieten! Die edit van Nothing Like The Oldschool goeiemorgen!!! :thumbsup: En Zatox die eigenlijk best wel dik draaide :huh:

Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond :D

Dit werkt goed tegen de defqon depressie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
En Zatox die eigenlijk best wel dik draaide :huh:


Weggelopen bij het openen met Papa Roach - Last Resort remix (en aankondiging dat Dave Revan er bij kwam als verassing), ondertussen een keer langsgelopen toen er een Paint It Black en Bon Jovi - It's My Life bootlegs gedraaid worden. En uiteindelijk teruggekomen bij hun laatste track, een bootleg van Queen - We Will Rock You.

Heb ik dan net het goede gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 12:16 
 
Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Vic2000 schreef:
En Zatox die eigenlijk best wel dik draaide :huh:


Weggelopen bij het openen met Papa Roach - Last Resort remix (en aankondiging dat Dave Revan er bij kwam als verassing), ondertussen een keer langsgelopen toen er een Paint It Black en Bon Jovi - It's My Life bootlegs gedraaid worden. En uiteindelijk teruggekomen bij hun laatste track, een bootleg van Queen - We Will Rock You.

Heb ik dan net het goede gemist?


Of ik was vrij zat... ^^ De laatste 25 minuten (het deel dat we er waren) vond ik het wel lekker doorbeuken! Beter dan bij de afterparty op Defqon tenminste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 13:37 
 
Hardtraxxer

DBSTF draaide ook allerlei rare remixes/bootlegs om vervolgens d.m.v. de kick een normale plaat van ze in te starten, was in het begin lachen maar werd wel heel voorspelbaar na twee keer. Desalniettemin helemaal geen verkeerd feestje, al helemaal niet voor een "gratis" feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me ook prima vermaakt! Eerste half uur van Zatox even naar de techno geweest, iritant dat je die stage er tegenover gewoon er doorheen hoorde. Tweede half uur van Zatox wel meegemaakt. Eens en nooit meer. :thumbdown:
DBSTF was genieten :thumbsup:.

Wel heel veel jong volk. Al met al voor een gratis feestje dikke prima ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Clock artz as surprise act.... Maar oh oh oh titan en Chris one.. #schoneonderbroek
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond :D


Eerste uur The Pitcher. 2e uur volgens mij een onbekende gast die gevarieerde hitjes draaide.

Maar jezus The Magic Show en met name C1 & Titan :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleine update... Vrijdag was tot zatox echt geweldig. Heerlijke sfeer en toen met delta eruit want zatox.

Zaterdag dikke prima... Goede setjes gehoord van oa c1 en titan, jantje, dbstf, phuture noize en sub zero project. Ook kraantje pappie en jeugd van tegenwoordig dikke prima.

Jammer genoeg een otoplastiek kwijt geraakt... Rip 130eu. Maar buiten dat en de regen een heerlijk fijn dagje. Leuke areas. Sfeer top en alles goed bereikbaar.


Wish heeft echt flinke stappen gemaakt in looproutes en sfeerbeheer. 0 gezeik en veel dikke glimlachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnen 3u op zondag al 3x 'so high gehoord... In de space of aids... Dusja..


Naast de koters met mondkapjes en bewijsdrang een dagje uitbrakken denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond :D


Ik heb vrijdag 's middags van 17:00 tot 19:00 gedraaid en 's avonds na The Pitcher (en het huwelijksaanzoek) van 02:00 tot 03:00. Beide op het hardstyle kanaal.

Vond het zo ontzettend vet om te doen! Zeker de set 's avonds was echt volop genieten en volle bak! Thanks iedereen die er was :D

Edit: Dit is ongeveer wat ik heb gedraaid. Zal vast nog wel wat vergeten zijn, en de volgorde klopt ook niet;

Frontliner – Pull Tuuduu Over (2010)
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
Da Tweekaz & D-Sturb – Anything
DJ Isaac – Burn (Sub Zero Project Remix)
D-Sturb ft Emese – Legacy
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz
Adaro & B-Front ft Dawnfire – Touch A Star
Rejecta – Followed
Act of Rage – Raveline
Warface & Frequencerz – Menace (D-Sturb Remix)
Sub Sonik & Rebelion – Bring It On
Warface – I Need You
Partyraiser – Ode To The Godfather
D-Sturb & Sefa – Nothing Like The Oldskool
Dr Peacock – Muzika (Sefa Remix)
Rooler & Sefa – Survive The Streets
Sefa & Vertex & Crypton & Cyclon - #DeusVult
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Vic2000 schreef:
Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond :D


Ik heb vrijdag 's middags van 17:00 tot 19:00 gedraaid en 's avonds na The Pitcher (en het huwelijksaanzoek) van 02:00 tot 03:00. Beide op het hardstyle kanaal.

Vond het zo ontzettend vet om te doen! Zeker de set 's avonds was echt volop genieten en volle bak! Thanks iedereen die er was :D

Edit: Dit is ongeveer wat ik heb gedraaid. Zal vast nog wel wat vergeten zijn, en de volgorde klopt ook niet;

Frontliner – Pull Tuuduu Over (2010)
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
Da Tweekaz & D-Sturb – Anything
DJ Isaac – Burn (Sub Zero Project Remix)
D-Sturb ft Emese – Legacy
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz
Adaro & B-Front ft Dawnfire – Touch A Star
Rejecta – Followed
Act of Rage – Raveline
Warface & Frequencerz – Menace (D-Sturb Remix)
Sub Sonik & Rebelion – Bring It On
Warface – I Need You
Partyraiser – Ode To The Godfather
D-Sturb & Sefa – Nothing Like The Oldskool
Dr Peacock – Muzika (Sefa Remix)
Rooler & Sefa – Survive The Streets
Sefa & Vertex & Crypton & Cyclon - #DeusVult


:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Warface – I Need You

RIP Paul
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

even verslagje van een leuk weekend wish;

Vrijdag rond 19u aanwezig met Delt-A. Jones stukje meegepakt en ook genoten van Josh&Wesz en The Pitcher ; This is my sound. Prima setjes tot aan Zatox, toen rondje eten area's kijken. Na Zatox nog DBSTF meegepakt en daarna naar huis. Hulde voor camping, schone toiletten om te schijten heuy!

Zaterdag optijd aanwezig met vriendin, VIP bandjes opgehaald en zodoende lekker genoten van al het moois, Jeugd van Tegenwoordig, Ghost Stories Live, Kraantje Pappie, Charly Lownoise & Mental Theo, Sub Zero Project, Phuture Noize, Chris One ft Titan Dj Jante en ook Bizzey... prima te doen zo. Alles liep lekker vlot de dag door, geen gezeik gezien.. alleen een otoplastiek kwijt geraakt KUT!

Zondag wederom aanwezig, Davina Michelle, Guus Meeuwis, SOund Rush, Donor Diablo, Kraantje Kebappie en Martin Gyross (jones en consorten), Ran-D en de nodige andere beats meegepakt. Beetje dagje struinen en de munten opmaken.

3 dagen prima vermaakt... 3 dagen prima gescheten op de camping... en volgend jaar natuurlijk weer aanwezig, maar dan ook op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfffft nog steeds aan het bijkomen maar wat een legendarisch weekend was dit weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag pas een uurtje of 9 aangekomen. De rest van de groep had bijna alles al opgebouwd, alleen even mijn opgooitentje uitgeklapt en klaar. Wat rondgelopen over het terrein en overal even gestaan. Enige setjes waar ik bewust naartoe ben geweest waren Brainpower en D-Sturb vs High Voltage. Allebei wel naar verwachting. Daarna de Silent Disco op de camping. Wel een betere locatie, maar vorig jaar was het toch iets intiemer en leuker had ik het idee. Ook waren er vorig jaar wat grotere namen zoals B-Front, Phuture Noize en Sub Zero Project (maar alle respect naar Maximize natuurlijk). Wel in totaal op die Silent Disco 5x Nothing Like The Oldschool gehoord :lol: . Blijft verder natuurlijk geweldig zo’n Silent Disco. Ook chill dat je gewoon naar de camping kon lopen en een paar blikken bier halen. Wat overigens heerlijk ijskoud was, aangezien we 40kg droogijs meegenomen hadden.

Zaterdag veel te vroeg wakker geworden op een leeg luchtbed, dus maar lekker gaan douchen zonder wachtrij. Daarna een tijd op de camping gezeten. Helaas te laat op het terrein voor Prefix & Density, maar de Magic Show vanaf Chris One & Titan meegekregen. Wat geniaal was dat. Echt de klassieke Magic Show sfeer, met de hitjes van toen. Night After Night, Who Wants This, Torture, Bolivia, Octavius Augustus Remix, Magic, Animated Audio, Bitcrusher Remix, Unlocked, Killshot, Psycho, Brutal 5.0 onder andere. Een vriend van me die erbij was die geen hardstyle meer luistert was ook zwaar aan het genieten. Gelukkig ook nog nieuwe tracks gehoord: Stay, Big Boys, Blast It, Ready 2 Genocide, W4RRI0R. Heel gaaf, had dit niet durven verwachten. Vervolgens een kwartiertje surprise act: Clockartz. Draaiden al hun nieuwe tracks, ook geweldig natuurlijk. Daarna gingen ze nog verder met de Magic Show Allstars (samen met Chris One, Tartaros, Juized en Zero Sanity). Hier kwam ook weer de ene na de andere klappert voorbij, met Prisma, Girls Love Techno Remix en Pattern 2. Afsluiter waar ze (naar eigen zeggen) altijd met The Magic Show mee afsloten: Art of Fighters - Oh My Sun :worship:
Toen had ik met de groep afgesproken bij De Jeugd Van Tegenwoordig, maar B-Front begon ook al erg lekker. Veel van zijn nieuwe nummers van Defqon. Na een half uur moest ik toch echt weg, want we hadden pizza laten bezorgen op de camping.

‘s Avonds nog Kees van Hondt, wat de neuk was dat nou weer? :lol: Daarna 400 opblaasdieren gekopt bij FeestDJRuud, nog even ge-techno’t en afgesloten bij Warface + endshow. Zanger Kafke, Toto - Africa, Rooler - Yes en Sefa in de eindshow, dus dat kon al niet mis.

Daarna weer afterparty met weer niet de meest spectaculaire namen op het hardstyle kanaal: Galactixx en Jones (dacht ik?). Toch weer flink staan ouwehoeren.

Op zondag aardig vroeg het terrein op voor de Pubkwish, waar we nog mooie petten aan hebben over gehouden. Overal en nergens geweest, maar de hoogtepunten waren toch wel Def Rhymz, Yes-R en Cascada. Altijd geinig met alle leeftijden, toch altijd wel even kijken naar de leeftijdsbandjes :whistle:
Na 22:00 uur maar op de camping gezeten, omdat er niet veel bijzonders meer kwam. Alsnog de endshow goed meegekregen, die maar een paar andere nummers had. Die avond was er geen Silent Disco, wat er toe leidde dat er op de camping overal afterparty’s ontstonden. Dat was even leuk, maar die avond heb ik het slechtst geslapen, door het geluid. Terwijl ik op andere nachten een keer wakker werd en me verbaasde dat het doodstil was, op wat vogels na. Zoiets is op een Defqon niet voor te stellen haha.

Anyway, volgend jaar waarschijnlijk weer, maar die laatste nacht voegt niet zoveel toe, dus die misschien skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Anyway, volgend jaar waarschijnlijk weer, maar die laatste nacht voegt niet zoveel toe, dus die misschien skippen.


Zondagnacht is met afstand de beste nacht eigenlijk al vier jaar op rij bij mij. Juist door die random afterparty's is het mooi. Kom volgend jaar maar buurten. De plek met de meeste mensen en muziek komt meestal bij mijn tent en box vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Chroman schreef:
Anyway, volgend jaar waarschijnlijk weer, maar die laatste nacht voegt niet zoveel toe, dus die misschien skippen.


Zondagnacht is met afstand de beste nacht eigenlijk al vier jaar op rij bij mij. Juist door die random afterparty's is het mooi. Kom volgend jaar maar buurten. De plek met de meeste mensen en muziek komt meestal bij mijn tent en box vandaan.


Is niet voor niks PaulThEoNe!!!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
De plek met de meeste mensen en muziek komt meestal bij mijn tent en box vandaan.


DJ Paul make it fucking louder!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten