Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Slim Shore :loving: Hoop op net zo'n geniale plaat als Ansarat :love:

Zou er niet op rekenen. Party On is ook al zo'n vreselijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:44 

Hardtraxx Crew

Nando schreef:
wootum schreef:

Die vind ik ook geweldig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nando schreef:
wootum schreef:

Die vind ik ook geweldig :$

Als het zoiets als Can't Hold Me Back wordt vind ik het helemaal prima. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:26 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
LA FUENTE :yay: :yay: Met zijn lelijke afrobakkes :yay:

ik heb gehoord dat het een pruik is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:13 

Hardtraxx Elite

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... w-mix.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:12 

Hardtraxx Addict

Kaartje voor zaterdag in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 10:11 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt geniaal! Donkeys Live, Hard Rock Sofa, Mightyfools en nog veel meer leip spul :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

Echt heeeeeel veeeeeeel zin begin ik er in te krijgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:43 

Bierkoning

The Skribbler schreef:
Echt heeeeeel veeeeeeel zin begin ik er in te krijgen :clap:

+1, alleen ik ga echt janken als The Machine en Donkey Rollers tegelijk staan. Voor de rest maakt het me allemaal geen zak uit, ben denk ik wel weer het meest in The Dungeon te vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Hoop er bij te zijn, heb ik echter wel Tita voor nodig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:41 

Hardtraxx Elite

Is op dezelfde dag als Electronic Family, dus gaat 'm niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:19 

Pommer proficiat met winnen!

en Deeltjesversneller
Wootum
Stinkie Jay
Maximize

Ook proficiat met runner-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:22 

Hardtraxx Crew

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Lekker bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:35 

Bierkoning

:yay:

De rest ook gefeliciteerd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:37 

Dit word echt gruwelijk dit jaar met de hellymunders. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:10 

Hardtraxx Elite

Gefeliciteerd :thumbsup: Mix nog niet gehoord, binnenkort maar eens doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:51 

Hardtraxxer

Ik kijk zo uit naar dit feest :thumbup: nog meer dan naar defqon en decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:58 

Citaat:
Zaterdag 30 juni en zondag 1 juli 2012 is het weer zover, WiSH Outdoor. Op “Festivalterrein de Aa” in Beek en Donk vind dan alweer voor het zesde jaar op een rij een geweldig festival plaats. Zoals ieder jaar komen er weer grote namen voorbij op het podia, zo zijn dit jaar onder andere van de partij: Nicky Romero, Hardwell, La Fuente, Shermanology, Zany en nog vele andere. Zo is er op zondag 1 juli weer een hele andere muziekstijl te vinden dan kun je artiesten verwachten als Nick & Simon, Miss Montreal en Gers Pardoel.

WiSH Outdoor is een A-kwaliteit festival dat jaar op jaar streeft naar nog meer perfectie. Dit heeft zich de afgelopen jaren al geuit in o.a. prachtige podia, koude consumpties, schone toiletten en geen wachtrijen. Dit tot genoegen van vele bezoekers van het festival.

Echter een puntje waar ik zelf altijd een hekel aan heb op welk festival dan ook, het bereik van je mobiele telefoon. Al moet ik zeggen dat afgelopen jaar bij WiSH ik er gelukkig geen last van had. Wel iets waar ik helaas last van had was een lege batterij! Had ik eindelijk op een festival bereik, was mijn telefoon leeg.

Dit jaar zoals ook al eerder gezien op Mysteryland zal er in het midden van het festivalterrein een mobiel oplaadpunt komen. Dit oplaadpunt heeft een capaciteit voor 400 toestellen! Wat een uitkomst dus! Is je telefoon bijna of helemaal leeg? Breng hem dan daar heen en je toestel wordt voor 2 euro opgeladen. Je krijgt dan een keycord mee met daaraan het nummer van jou vakje. Wil je jou toestel terug? Dan lever je de keycord in en krijg je jou toestel weer terug overhandigd.

Ben je dus op WiSH Outdoor? En is je telefoon leeg? Dan weet je nu waar je moet zijn. Kom gezellig langs en laat je telefoon opladen en misschien sta ik zelf wel achter de balie om jou telefoon aan te sluiten. Heb je nou nog geen kaarten? Dan zijn deze hier te koop!
Zaterdag 30 juni en zondag 1 juli 2012 is het weer zover, WiSH Outdoor. Op “Festivalterrein de Aa” in Beek en Donk vind dan alweer voor het zesde jaar op een rij een geweldig festival plaats. Zoals ieder jaar komen er weer grote namen voorbij op het podia, zo zijn dit jaar onder andere van de partij: Nicky Romero, Hardwell, La Fuente, Shermanology, Zany en nog vele andere. Zo is er op zondag 1 juli weer een hele andere muziekstijl te vinden dan kun je artiesten verwachten als Nick & Simon, Miss Montreal en Gers Pardoel.

WiSH Outdoor is een A-kwaliteit festival dat jaar op jaar streeft naar nog meer perfectie. Dit heeft zich de afgelopen jaren al geuit in o.a. prachtige podia, koude consumpties, schone toiletten en geen wachtrijen. Dit tot genoegen van vele bezoekers van het festival.

Echter een puntje waar ik zelf altijd een hekel aan heb op welk festival dan ook, het bereik van je mobiele telefoon. Al moet ik zeggen dat afgelopen jaar bij WiSH ik er gelukkig geen last van had. Wel iets waar ik helaas last van had was een lege batterij! Had ik eindelijk op een festival bereik, was mijn telefoon leeg.

Dit jaar zoals ook al eerder gezien op Mysteryland zal er in het midden van het festivalterrein een mobiel oplaadpunt komen. Dit oplaadpunt heeft een capaciteit voor 400 toestellen! Wat een uitkomst dus! Is je telefoon bijna of helemaal leeg? Breng hem dan daar heen en je toestel wordt voor 2 euro opgeladen. Je krijgt dan een keycord mee met daaraan het nummer van jou vakje. Wil je jou toestel terug? Dan lever je de keycord in en krijg je jou toestel weer terug overhandigd.

Ben je dus op WiSH Outdoor? En is je telefoon leeg? Dan weet je nu waar je moet zijn. Kom gezellig langs en laat je telefoon opladen en misschien sta ik zelf wel achter de balie om jou telefoon aan te sluiten. Heb je nou nog geen kaarten? Dan zijn deze hier te koop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Kan ik lekker de hele dag filmen dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:44 

Hardtraxxer

Dit is het anthem waarschijnlijk. Extreme kaas, stereotype anthem. Voor de mainstream liefhebbers waarschijnlijk heel leuk, ik word er niet warm of koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:46 

Hardtraxx Crew

Stinkjanus schreef:
Dit is het anthem waarschijnlijk.

Maak daar maar zeker van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:48 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Stinkjanus schreef:
Dit is het anthem waarschijnlijk.

Maak daar maar zeker van ;)

Toch vreemd dat je geen vocals hoort iets van Wish outdoor bla bla bla. Thanks voor de bevestiging
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

Vind de break wel vet :D maar die melodie is net carnavals/après-ski muziek helaas, en dat zeg ik normaal nooit over melodieuze Hardstyle.

En inderdaad jammer dat het niks met WiSH heeft te maken, net als We Can Escape, Scream For More en Never Come Down.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:23 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:

Dit is het anthem waarschijnlijk. Extreme kaas, stereotype anthem. Voor de mainstream liefhebbers waarschijnlijk heel leuk, ik word er niet warm of koud van.

Hij werd zaterdag volgens mij ook al gedraaid. Weet iemand nog door wie?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten