Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 12:19 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
loco-loco schreef:
gelden die kortings kaarten op het totaal bedrag als je kaarten koopt? bijv 3 ofso?
of geld dat maar op 1 kaartje? :P

Geldt op het totaal bedrag dacht ik ;)

Idd, maar je bent daar al te laat mee volgens mij, die duurden tot 15 mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 13:18 

Hardtraxxer

aah ja ik zie het :( van 15 april t/m 15 mei :(
ach dan maar 40 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

loco-loco schreef:
gelden die kortings kaarten op het totaal bedrag als je kaarten koopt? bijv 3 ofso?
of geld dat maar op 1 kaartje? :P

Ben je net te laat mee! Maar was over het totaalbedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:59 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

Ok, de timetable is nu al faal hier. Chris One om 2 uur? WTF?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

haha wat een faal filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:34 

Chukkels schreef:

waar haal je die vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:42 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Chukkels schreef:

Hmm, laat maar. Dacht omdat de tijd bij Alcatraz wel goed stond dat die hier ook wel goed zou staan. Maar zal wellicht niet zo zijn, aangezien hij bij de Qontinent ook aan het begin van het evenement staat. Bij Defqon staat hij wel om 7 uur trouwens, zou nog wel eens kunnen. Maar goed, komt dus van z'n Facebook pagina af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
robkuh1990 schreef:
Chukkels schreef:

Hmm, laat maar. Dacht omdat de tijd bij Alcatraz wel goed stond dat die hier ook wel goed zou staan. Maar zal wellicht niet zo zijn, aangezien hij bij de Qontinent ook aan het begin van het evenement staat. Bij Defqon staat hij wel om 7 uur trouwens, zou nog wel eens kunnen. Maar goed, komt dus van z'n Facebook pagina af.

Haha kerel, dat zijn gewoon de openingstijden van het desbetreffende festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:48 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Haha kerel, dat zijn gewoon de openingstijden van het desbetreffende festival

Het was laat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:25 

Hardtraxx Elite

Timetable is wel logisch hoor, no worries :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:34 

Timetable:

Insomnia Stage
14.00-02.00 André Pronk

Dedicated:
14.00-20.00 Patrick Jumpen
20.00-02.00 Jeckyll and Hyde

Disorted:
14.00-02.00 Karin Bloemen ft Brennan Heart ft Wasted Penquinz ft Gostosa LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:18 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Sugar Lee Hooper

Die is dood ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:26 

Het was Gordon OF Sugar Lee Hooper...

Dan haal ik haar liever uit de dood terug dan die grafhomo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:17 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Het was Gordon OF Sugar Lee Hooper...

Dan haal ik haar liever uit de dood terug dan die grafhomo

sowieso waar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
robkuh1990 schreef:
Sugar Lee Hooper

Die is dood ;)

Kende flink wa friete mee bakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:47 

Hardtraxx Elite

WiSH Outdoor 2011: Extra service, extra area, extra onvergetelijke ervaringen

Op 21 juni is het zover, het officiële begin van de zomer van 2011! En wat is nou dé manier om je zomer door te brengen? Juist. Investeren in onvergetelijke ervaringen. Je leeft maar één keer en beter haal je daar ook meteen het beste uit. Een goede sfeer, unieke decoratie en een sterk staaltje muziek. Wat wil je nog meer?

Hoe zien onvergetelijke ervaringen er uit? Nou zo: klik hier!

Extra Service!
Omdat WiSH Outdoor dit jaar 5 jaar bestaat strooien ze zoals je weet graag met cadeautjes. Wat ze dit jaar extra hebben geregeld voor op het festival, is dat iedereen gratis (!) gebruik kan maken van Wi-Fi. Iedereen kan dus onbeperkt foto’s uploaden van de nu al legendarische podia die WiSH Outdoor voor jullie neer gaan zetten, zonder ook maar één datalimiet te overschrijden! Daarnaast plaatsen ze ook een extra grote zendmast voor mobiele telefonie op het terrein die ervoor gaat zorgen dat iedereen voldoende bereik heeft. Want zeg nou eerlijk; je wilt je scharrel ’s avonds nog wel even kunnen smsen of je vrienden ‘plank’-foto’s doorsturen..

Extra comfort!
Omdat je natuurlijk niet heel de dag kan lopen, dansen en zweten zullen er ook voldoende plaatsen zijn om lekker met de voetjes omhoog te liggen terwijl je geniet van een lekkere cocktail. Zo is er onder meer de Sunshine Lounge, die voorzien zal zijn van heerlijke zitzakken om even lekker op uit te rusten. Relax and enjoy!

Extra area: Playboy Mansion!
Met trots kan WiSH jullie ook een ander cadeautje presenteren: WiSH Outdoor heeft namelijk nog een extra ‘area’ in petto voor haar bezoekers. Deze wordt gepresenteerd in samenwerking met Bavaria. Jullie heb vast en zeker allemaal de spik-splinter-nieuwe reclame gezien met in de hoofdrol Hugh Hefner. Ja dames en heren, speciaal op WiSH Outdoor kunnen jullie de Hugh Hefner-experience beleven in onze eigen Playboy Mansion! Geniet van een koud biertje in de zon, leg je voetjes in een poedelbad en laat je verwennen net als Hugh Hefner door mooie vrouwen.

Ticketverkoop
De ticketverkoop van WiSH Outdoor loopt harder dan alle voorgaande edities bij elkaar, er zijn nog kaarten verkrijgbaar, maar wees er snel bij, want WiSH Outdoor zou niet het eerste festival dit jaar zijn dat uitverkocht zou raken. Dat is ook niet gek als je ziet dat onze trailer inmiddels ruim 45.000x bekeken is, een heus record! Klik hier om direct naar de webshop te gaan en klik hier voor een overzicht met de lokale verkooppunten.

Time-table en eindshow
De time-table zal ongeveer een week voor aanvang van het festival bekend worden gemaakt via de website en de WiSH Outdoor promotiekanalen. Dat het een spetterend weekend zal worden is sowieso een feit, want de line-up liegt er in ieder geval niet om. Daarnaast zal er traditiegetrouw wederom op beide festivaldagen een dikke eindshow plaatsvinden waarbij de hele regio mee kan genieten. Verwacht een compilatie van vijf jaar WiSH Outdoor op weg naar een spetterende climax!

Bereikbaarheid
Dit jaar biedt WiSH Outdoor speciaal voor haar feestbeesten veel mogelijkheden om naar het festival toe te komen, en weer richting huis te gaan. Er rijden onder andere bussen vanuit Nijmegen, Den Bosch, Breda, Tilburg, Eindhoven en Valkenswaard naar het festivalterrein in Beek en Donk. Daarnaast kun je uiteraard gebruik maken van het openbaar vervoer. De laatste bus zal vertrekken rond 22.00 uur richting Eindhoven. WiSH zou WiSH niet zijn als ze niet zouden zorgen dat jullie later ook nog gebruik zouden kunnen maken van bijvoorbeeld de nachttreinen. Je kunt namelijk voor een luttele €10,- een pendelbus bestellen naar Eindhoven CS. Deze bus rijdt tussen 23:00 uur en 02:30 ’s nachts. Vanuit Eindhoven CS rijden er nachttreinen naar steden als Utrecht en Amsterdam.

Social Media
Wil jij nog kans maken op leuke prijzen en op de hoogte blijven van het laatste nieuws over WiSH Outdoor? Volg WiSH dan snel op Twitter, Facebook en Hyves!

Voor meer informatie m.b.t. WiSH Outdoor kun je natuurlijk ook altijd terecht op www.wishoutdoor.com !

This is our wonderland…
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Netjes geregeld. Hebben we trouwens geen MC bij The Magic Show stage?

Zoniet nodig Da Syndrome dan eens ff gauw uit. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Wat heb ik hier ook weer zin in zeg. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:17 

Hardtraxxer

Ook aanwezig met 2 vrienden. De lange reis vanaf Den Haag en dan na het feest weer terug is de line up van de Insomnia stage me het toch wel waard. Als ik dat bericht nou goed begrijp zijn er alleen pendelbussen van het festival terrein naar Eindhoven CS toe aanwezig en niet van Eindhoven CS naar het festival terrein en moet ik daar de normale OV voor gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Knocker schreef:
Ook aanwezig met 2 vrienden. De lange reis vanaf Den Haag en dan na het feest weer terug is de line up van de Insomnia stage me het toch wel waard. Als ik dat bericht nou goed begrijp zijn er alleen pendelbussen van het festival terrein naar Eindhoven CS toe aanwezig en niet van Eindhoven CS naar het festival terrein en moet ik daar de normale OV voor gebruiken?

Denk het wel aangezien dat toch overdag is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Knocker schreef:

Denk het wel aangezien dat toch overdag is ;)

Naar dominator waren er ook gewoon pendelbussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 21:33 

Donateur

Wat baal ik ervan dat ik hier niet bij kan zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Ik zelf weet het ook nog steeds niet zeker.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten