Goed bezig Puukje!
Bierkoning

Is het raar dat ik hier meer zin in heb dan Defqon? :D

Pommer schreef:
Is het raar dat ik hier meer zin in heb dan Defqon? :D

Nope, goedkoper, betere sfeer en fucking lekkere line-up
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Goed bezig Puukje!
Is nog niks zeker he :p. Maar moet goed komen

Gewoon alleen gaan anders, of neem je papa mee :p
Hardtraxxer

ik ben dan nog net geen 18 :(
is het makkelijk binnenkomen als je nog geen 18 bent? :$
Bierkoning

loco-loco schreef:

Jah, heb dat al tegen 100 mensen hier gezegd volgens mij :P Gewoon zorgen dat je voor de zekerheid een ID van iemand anders bij je hebt, maar 9 vd 10 keer vragen ze geen eens ID, dus 99% kans dat je gewoon naar binnen kan, mij is het ook al een stuk of 15 x gelukt en nog op een stuk jongere leeftijd ook ;) En nog wel meer mensen hier begonnen al op 16/17 jarige leeftijd ;)
Hardtraxxer

Pommer schreef:
loco-loco schreef:

Jah, heb dat al tegen 100 mensen hier gezegd volgens mij :P Gewoon zorgen dat je voor de zekerheid een ID van iemand anders bij je hebt, maar 9 vd 10 keer vragen ze geen eens ID, dus 99% kans dat je gewoon naar binnen kan, mij is het ook al een stuk of 15 x gelukt en nog op een stuk jongere leeftijd ook ;) En nog wel meer mensen hier begonnen al op 16/17 jarige leeftijd ;)

haha oke thanx :D
ga het er denk ik gewoon op gokken :P

Niet onzeker zijn en het tonen... kom je altijd binnen
Hardtraxx Veteran

Yes, no problemo.

Heb één keer controle gezien, defqon.1 2010.
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Gewoon alleen gaan anders, of neem je papa mee :p

Alleen gaan is het probleem ook niet, maar moet terug vervoer hebben. Dus als er nog iemand mij kan carpoolen naar Maastricht dan hoor ik het wel :p
Donateur

Achja, mijn vriendin is ook 17. Vrouwen controleren ze volgens mij nog minder dan mannen :P Komt helemaal goed!

Lowrenz schreef:
Achja, mijn vriendin is ook 17. Vrouwen controleren ze volgens mij nog minder dan mannen :P Komt helemaal goed!

alles met tette wordt makkelijker binnen gelaten, vooral als je grote hebt
Bierkoning

Lowrenz schreef:

Ga je nou weer wel dan? :woot:
Donateur

Net tickets gekocht :thumbup:. Jha het was twijfel geval of ik wel kon. Maar als het nu nog terug zou verranderen kunnen ze de boom in want ik zit 2 Juli te stampen op 'Only the best hardstyle beats by the magic show'
Bierkoning

Lowrenz schreef:
Net tickets gekocht :thumbup:. Jha het was twijfel geval of ik wel kon. Maar als het nu nog terug zou verranderen kunnen ze de boom in want ik zit 2 Juli te stampen op 'Only the best hardstyle beats by the magic show'

Das de juiste instelling :thumbsup: Dan gaan we natuurlijk wel ff een dansje zetten :D
Hardtraxx Veteran

Nog steeds grote twijfel voor mij, probleem is de terugreis, heenreis is nooit een probleem natuurlijk.

Wat houdt je tegen? Niet drinken of Niet gebruiken of Beide?
Hardtraxx Veteran

De terugreis houdt me tegen, zoals ik al zei, lijkt me dat er om 2 uur geen treinen meer richting Nijmegen gaan vanaf Eindhoven.
Bierkoning

robkuh1990 schreef:
Wat houdt je tegen? Niet drinken of Niet gebruiken of Beide?

Er zijn ook nog mensen zonder rijbewijs -.-
Hardtraxx Veteran

Juist, dan was ik gegarandeerd gegaan, niemand gaat uit de buurt volgens mij, dus ja, gaat hem niet worden :(
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
De terugreis houdt me tegen, zoals ik al zei, lijkt me dat er om 2 uur geen treinen meer richting Nijmegen gaan vanaf Eindhoven.

Pendelbussen gecheckt? Je kan voor 15 euro zo'n ding regelen. Hier:

Route 2:
Nijmegen - Boxmeer
Heenreis: vertrektijd Nijmegen: 13.00 uur
Terugreis: vertrektijd Beek en Donk: 02.15 uur
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Juist, dan was ik gegarandeerd gegaan, niemand gaat uit de buurt volgens mij, dus ja, gaat hem niet worden :(

Precies hetzelfde hier, ellende, zou zonde zijn als ik mn plaatsen verneuk :(
Hardtraxxer

gelden die kortings kaarten op het totaal bedrag als je kaarten koopt? bijv 3 ofso?
of geld dat maar op 1 kaartje? :P
Hardtraxx Veteran

loco-loco schreef:
gelden die kortings kaarten op het totaal bedrag als je kaarten koopt? bijv 3 ofso?
of geld dat maar op 1 kaartje? :P

Geldt op het totaal bedrag dacht ik ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten