Echt een vette site zeg! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Frans duits op zondag, hoppaa
is geniaal als je genoeg gedronken hebt
Hmmm, dit ziet er zo'n heerlijke line-up uit
Maar als je bijna 2u moet rijden... moet er toch een en ander geregeld worden
Is er eigenlijk camping? Of heeft iemand tips voor een slaapplaats?
Maar als je bijna 2u moet rijden... moet er toch een en ander geregeld worden
2 uurtjes maarwrote:Hmmm, dit ziet er zo'n heerlijke line-up uit![]()
Maar als je bijna 2u moet rijden... moet er toch een en ander geregeld worden![]()
Hotelletje, B&B, lang weekend weg van maken alles kan en je hebt nog tijd zat om het te regelen.
C
Gewoon in je auto slapen, bankjes plat, slaapzakje!
Is ver genoeg na een avondje doorstampenwrote:2 uurtjes maar
B&B is idd wel een optie
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Hier kan ik lekker op de fiets heen!
Is bijna om de hoek
Is bijna om de hoek
C
wie is andre pronk?
http://lmgtfy.com/?q=Andre+Pronkwrote:wie is andre pronk?
C
zegt me niks!wrote:http://lmgtfy.com/?q=Andre+Pronkwrote:wie is andre pronk?
Degene die van ons een actiecode hebben ontvangen: het kan zijn dat je code niet (meer) werkt. Ik heb al een aantal mensen gehad die mij dit meldden. Er wordt nu naar gekeken door de organisatie van WiSH Outdoor en Timoco. Probeer het later deze week nog een keer met je code als je hier nog geen tickets mee hebt besteld.
Excuses voor het ongemak
Excuses voor het ongemak
Wat zouden jullie leuk vinden als voorbereiding voor het evenement?
Setjes van de artiesten, video interviews, sneakpeaks.. ? We gaan er binnenkort namelijk mee bezig dus laat weten wat je het liefst ziet
Setjes van de artiesten, video interviews, sneakpeaks.. ? We gaan er binnenkort namelijk mee bezig dus laat weten wat je het liefst ziet
setjes van de artiesten krijgen we al voorgeschoteld via tms. Sneakpeaks en video interviews lijkt me wel leuk (net zoals je had gedaan voor die contest van Q-base met Kodex & Solutio & The I's)
Weet nog steeds niet of ik kan, heb je enig idee of de kaartverkoop snel gaat?
Weet nog steeds niet of ik kan, heb je enig idee of de kaartverkoop snel gaat?
kvind setjes van bepaalde artiesten die er staan ook wel vet en video intervieuws en sneakpeaks in de studio miss voor nieuwe tracks speciaal voor Wish Outdoor?wrote:Wat zouden jullie leuk vinden als voorbereiding voor het evenement?
Setjes lijkt me een beetje overbodig aangezien we iedere week al setjes in de show hebben he 
C
wrote:Wat zouden jullie leuk vinden als voorbereiding voor het evenement?
Interviews en sneakpeaks for sure.
Daarnaast in The Magic Show aandacht besteden aan resident (dan maar 5 minuten minder muziek, maar wel een interview)
Trouwens blijven de residents hangen tijdens het festival? want altijd leuk om wat gezichten te zien (aangezien er geen webcam ahngt bij TMS)
Natuurlijk, die dag is 1 grote meeting in The Magic Show tent!wrote:Trouwens blijven de residents hangen tijdens het festival? want altijd leuk om wat gezichten te zien (aangezien er geen webcam ahngt bij TMS)
Misschien dat het nog wel gaat lukken, een paar maten regelen een bus, tenminste dat hoop ik 
Probleem opgelostwrote:Degene die van ons een actiecode hebben ontvangen: het kan zijn dat je code niet (meer) werkt. Ik heb al een aantal mensen gehad die mij dit meldden. Er wordt nu naar gekeken door de organisatie van WiSH Outdoor en Timoco. Probeer het later deze week nog een keer met je code als je hier nog geen tickets mee hebt besteld.
Excuses voor het ongemak
C
Tent? Liever Open Air, is minder warm!wrote:Natuurlijk, die dag is 1 grote meeting in The Magic Show tent!wrote:Trouwens blijven de residents hangen tijdens het festival? want altijd leuk om wat gezichten te zien (aangezien er geen webcam ahngt bij TMS)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ennnn nog een cadeautje jongens!!!
uh tja... tent/open air dat weet ik eigenlijk nietwrote:Tent? Liever Open Air, is minder warm!wrote:Natuurlijk, die dag is 1 grote meeting in The Magic Show tent!wrote:Trouwens blijven de residents hangen tijdens het festival? want altijd leuk om wat gezichten te zien (aangezien er geen webcam ahngt bij TMS)
Who was there
Nobody has said they're going yet.