Er zullen genoeg bussen rijdenwrote:Wel dus, ik zou niet weten hoe ik thuis moet komen, en ik ga echt niet 3 uur eerder wegwrote:Het zijn wel kuttijden ivm de terugreis zegMja daarvoor kun je een feest met deze line-up niet weigeren
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Er gaat een bus vanuit EHV station naar Wish en terug..
regel onderdak in Eindhoven zou ik zeggen
regel onderdak in Eindhoven zou ik zeggen
Bussen misschien wel, maar na 2en gaan er toch geen treinen meer lijkt mij?
Er rijden ook bussen vanuit andere steden naar het evenementwrote:Bussen misschien wel, maar na 2en gaan er toch geen treinen meer lijkt mij?
Ach ja, iig zoals ik al zei, met zo'n line-up kan ik bijna niet weigeren 
Dan nog, de dichstbijzijnde stad is Utrecht (ik weet niet eens of daar een bus rijd) en dat is nog steeds 40 minuten van m'n woonplaats af, dus dat gaat echt nooit werken, hoe graag ik ook zou willenwrote:Er rijden ook bussen vanuit andere steden naar het evenementwrote:Bussen misschien wel, maar na 2en gaan er toch geen treinen meer lijkt mij?
Zou graag heenwillen maar dan zit ik ook met vervoer.
En er stopt geen bus vlakbij hoogeveen(drenthe)
En er stopt geen bus vlakbij hoogeveen(drenthe)
3 opties:wrote:Dan nog, de dichstbijzijnde stad is Utrecht (ik weet niet eens of daar een bus rijd) en dat is nog steeds 40 minuten van m'n woonplaats af, dus dat gaat echt nooit werken, hoe graag ik ook zou willenwrote:Er rijden ook bussen vanuit andere steden naar het evenementwrote:Bussen misschien wel, maar na 2en gaan er toch geen treinen meer lijkt mij?
1. Nachtbus
2. Taxi
3. Ouders lief aankijken
Ach we verzinnen wel wat, desnoods dat je daarna nog in Eindhoven gaat stappen, kan er dan ook nog wel achteraan 
Precieswrote:Ach we verzinnen wel wat, desnoods dat je daarna nog in Eindhoven gaat stappen, kan er dan ook nog wel achteraan
Gewoon gaan, ik ga ook ongeacht of ik nou vervoer terug heb direct na het feest of niet. Eerder weg gaan om de laatste trein te halen, doe ik werkelijk nooit meer na Rebirth.. Dan maar de stad nog ff in ergens of misschien vind ik wel een slaapplek in de buurt.
C
Er zijn genoeg hotelletje in de buurt van Eindhoven, en anders
Stayokay Valkenswaard.... goedkoop + ontbijtje, voila...
Stayokay Valkenswaard.... goedkoop + ontbijtje, voila...
hier moet ik gewoon bij zijn..met zn line-up als deze is het gewoon een verplichting dus ik ben zeker aanwezig
...wordt hier ook meeting gehouden eigenlijk?
Zullen we dat over 2,5 maand ff besprekenwrote:hier moet ik gewoon bij zijn..met zn line-up als deze is het gewoon een verplichting dus ik ben zeker aanwezig...wordt hier ook meeting gehouden eigenlijk?
C
Meeting word rond die tijd nog online geknalld...
gaan er wel een hoop... dus komt goed
gaan er wel een hoop... dus komt goed
Neeeee, Ik heb dan een teamweekend. Kan helaas dan ook niet 
Deze week eens kaartjes kopen
. We gaan wel op de fiets, maar met genoeg bier op moet dat wel lukken op de terugweg
.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
En ook de nieuwe website is online: www.wishoutdoor.com
Maar goed dat die trailer me niet meer hoeft over te halen om naar het feest te gaan 
Heb hier zoveel zin gekregen naar dat die magic shoe stage erbij kwam 
En ze zijn nog niet klaar met kadootjes 
Denk toch wel aanwezig. Wil echt super super graag, maar heb wel andere verplichtingen.. maar ben even aan het kijken hoe ik kan regelen dat ik toch aanwezig kan zijn 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Goed beeeezig P-Stylez!wrote:Denk toch wel aanwezig. Wil echt super super graag, maar heb wel andere verplichtingen.. maar ben even aan het kijken hoe ik kan regelen dat ik toch aanwezig kan zijn
wrote:En ze zijn nog niet klaar met kadootjes
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Nu met het mooie cadeautje (en de line-up) toch zeker een optie geworden
. Ff checken wat de rest gaat doen!
C
HARDCORE HARDCORE HARDCORE jaahaaaaawrote:En ze zijn nog niet klaar met kadootjes
Who was there
Nobody has said they're going yet.