Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:47 

Hardtraxx Elite

Tot 17 april kunnen de codes gebruikt worden - gewoon gaan :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:17 

Edwinn schreef:
Twijfel nog steeds.. :P Hoe lang blijft die actie geldig Tita?

Ik zou zo hard gaan.. er komen nog 2 area's bij en zal dus wel voor iedereen wat wils zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Tja, aantal namen zijn wel leuk, maar een aantal zijn ook niet mijn ding. Maarja, gezelligheid maakt een boel goed.. En ik ben overigens ook nog 17 he, ik weet niet of dat hier een groot probleem is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:33 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Titatovenaar schreef:

Tja, aantal namen zijn wel leuk, maar een aantal zijn ook niet mijn ding. Maarja, gezelligheid maakt een boel goed.. En ik ben overigens ook nog 17 he, ik weet niet of dat hier een groot probleem is..

Daar kan ik weinig over zeggen - je moet officieel 18 zijn. Maar net zoals bij elk ander feest is het mogelijk dat je ook binnen komt als je jonger bent :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:58 

Jaa godverdomme..

Heb je 10 kaarten besteld, uitgeprint en betaald enzo. Zegt er net 1tje dat ze nog vrij moet vragen etc en daardoor niet zeker weet of ze meegaat.
Ja come'on... je naam stond on THE LIST, dan neem ik aan dat je meegaat..

Blegh, Dus edwinnn... aangezien ik jou dan wat boeking etc kosten bespaar heb ik Heel mss een kaartje voor ej vrij (32,50) ivm. actiecode van The Magic Show
30+2,50 adm,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Jaa godverdomme..

Heb je 10 kaarten besteld, uitgeprint en betaald enzo. Zegt er net 1tje dat ze nog vrij moet vragen etc en daardoor niet zeker weet of ze meegaat.

Blegh, Dus edwinnn... aangezien ik jou dan wat boeking etc kosten bespaar heb ik Heel mss een kaartje voor ej vrij (32,50) ivm. actiecode van The Magic Show
30+2,50 adm,

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 01:07 

Donateur

55 cent ideal-kosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:46 

Donateur

Nog een vraagje: de kosten voor die goedkope drankmuntjes zijn 19 euro voor 10 muntjes, dus 1,90 per muntje. Hoe duur zijn ze op het feest zelf dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:06 

Dakpan schreef:
robkuh1990 schreef:
Jaa godverdomme..

30+2,50 adm,

Boeking gezeur etc... heel die mik mak... wist niet hoe ik het moest plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

Is het trouwens mogelijk om nog 2 codes te krijgen? Heb al 2 tickets bestelt, maar zou er nog wel 2 bij willen ivm vrienden die ook wel zin hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Nog een vraagje: de kosten voor die goedkope drankmuntjes zijn 19 euro voor 10 muntjes, dus 1,90 per muntje. Hoe duur zijn ze op het feest zelf dan?

Denk gewoon 2,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:39 

Hardtraxx Newbie

robkuh1990 schreef:
Jaa godverdomme..

30+2,50 adm,

Rob niet zo zeuren. Ze gaat gewoon mee hoor! Ik moet toch ook nog officieel vrij vragen, als ze me dat niet geven hebben ze gewoon dikke pech! :surrender:
Ga dit dikke feest niet missen door de Appie.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:35 

Haha... klopt klopt...

Nu nog vervoer regelen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Dakpan schreef:
robkuh1990 schreef:
Jaa godverdomme..

30+2,50 adm,

Boeking gezeur etc... heel die mik mak... wist niet hoe ik het moest plaatsen

Je betaald echt niet meer dan 34euro in totaal. Dus dan haal ik ze wel liever zelf mocht ik gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:50 

Hardtraxx Elite

De actie loopt in ieder geval nog tot 15 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 00:07 

Jammer dat we nog zolang moeten wachten, heb er nu eigenlijk al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 17:28 

RARITEITEN AREA ... zegt hyves
ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 08:55 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
RARITEITEN AREA ... zegt hyves
ben benieuwd

Zoiets als Vage Gasten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:41 

Hardtraxx Veteran

WiSH Outdoor
Citaat:
WiSH Outdoor presenteert twee nieuwe area's! Check out our Facebook & Hyves! #wishoutdoor

http://twitter.com/wishoutdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
WiSH Outdoor
Citaat:
WiSH Outdoor presenteert twee nieuwe area's! Check out our Facebook & Hyves! #wishoutdoor

http://twitter.com/wishoutdoor

Twee gloednieuwe areas op WiSH Outdoor!
Na de aankondiging van de Insomnia Stage zullen er nog twee areas worden toegevoegd aan het geheel: de sunshine lounge en de chique de friemel stage!

Chique de Friemel hosted by the Loco Loco Discoshow
Loco loco, alles loco? Jawel, de Loco Loco Discoshow is terug. En hoe. Na hun legendarische optreden tijdens het geboortejaar van WiSH Outdoor, zullen de mannen dit jaar een ganse area voor de rekening nemen. Bekend en berucht in de gehele festivalwereld (Zwarte Cross, Paaspop etc.) staan de mannen dit jaar paraat op WiSH Outdoor. En je weet wat dat betekent. Een area tjokvol met gestoorde, uit de pan geflipte artiesten, waaronder Otto Orgel, Zanger Keessie en André Pronk maar vooral een supermegadikvetgezellig weekend. Ook de It all started in the 90’s DJ team, bekend en berucht om de energieke optredens, zal de area voorzien van de roemrijke (en minder roemrijke) platen uit de 90’s. Aanrader! Jetzt gehts los!

Sunshine Lounge
Stel je even voor: lekker uitwaaien op een fatboy, in het warme zonnetje, terwijl je geniet van een lekker biertje of een lekkere cocktail, al luisterend naar een heerlijk relaxend muziekje. Als de hemel bestaat, dan zal hij toch enigszins hierop moeten lijken, cause this sounds like heaven! In de Sunshine Lounge is het allemaal mogelijk. Je kunt er je batterij weer eventjes lekker opladen en je vitaminetekort tot een minimum beperken. De lounge zal natuurlijk voorzien zijn van een heerlijk zomers muziekje. Niets moet, niksen mag! De artiesten voor deze area zullen binnenkort bekend worden gemaakt via de website van WiSH Outdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:48 

Artiest

Citaat:
There are only 2 days left for you to make use of the discount The Magic Show offers for WiSH Outdoor - don't got your tickets yet? Mail us!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

Vanmiddag kaartje besteld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik morgen kaartje ga bestellen dan, 10 euro korting is toch mooi meegenomen :P Zit alleen nog met het welbekende vervoer/slaapplek probleem. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Denk dat ik morgen kaartje ga bestellen dan, 10 euro korting is toch mooi meegenomen :P Zit alleen nog met het welbekende vervoer/slaapplek probleem. >.<

Heb hetzelfde proboleem. Ach we gaan wel ergens in de buurt afteren of zo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

Er komt binnenkort voldoende informatie over busreizen etc. Vervoer moet niet zo heel lastig zijn. Slaapplek waarschijnlijk wel wat lastiger :-)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten