wrote:Als het goed is ben ik aanwezig
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dit lijkt me zo'n gaaf feest, ben helaas niet aanwezig 
Line-up is best aardig van Magic Show Stage, paar leuke namen op de main en icm gezelligheid van Hardtraxx'ers is dit best een optie. 
Gaan we samen naar DBSTFwrote:Line-up is best aardig van Magic Show Stage, paar leuke namen op de main en icm gezelligheid van Hardtraxx'ers is dit best een optie.
Is DBSTF niet te hard voor jou?wrote:Gaan we samen naar DBSTFwrote:Line-up is best aardig van Magic Show Stage, paar leuke namen op de main en icm gezelligheid van Hardtraxx'ers is dit best een optie.
ach ze zullen er vast geleerd van hebben dus! ik ga in ieder geval!
Word mooi feestje maar we hebben er nog veel te gaan (l)
Nee man heb samen met Dakpan al een paar dagen Rockin Your Mind als ringtonewrote:Is DBSTF niet te hard voor jou?
Jammer dat ik een Nokia 3310 hed, anders had ik hem ook als Ringtone gehad en als SMS-toon Music Made Addict!!wrote:Nee man heb samen met Dakpan al een paar dagen Rockin Your Mind als ringtonewrote:Is DBSTF niet te hard voor jou?
Mailtje verstuurd, hopelijk kan ik ze snel bestellen.
Wel een top actie die 25%
Als het goed is heb je antwoord :-)wrote:Mailtje verstuurd, hopelijk kan ik ze snel bestellen.
Yeheszwrote:Als het goed is heb je antwoord :-)wrote:Mailtje verstuurd, hopelijk kan ik ze snel bestellen.
Vanavond als ik thuis ben, meteen bestellen.
C
Zoiezo 6 wss meer..
altijd leuk feestjes met je vrienden!
altijd leuk feestjes met je vrienden!
heb van elke al een melding gedaan
beetje jammer dit.
Haha wou ook al melding doen xDwrote:heb van elke al een melding gedaanbeetje jammer dit.
Mooie stumper
Komt wel lekker professioneel over dit, not. :')
Deze https://hardtraxx.com/member/HARDER/ Zette overal een poster neer van zijn feest :pwrote:Wat was er dan?
C
Drekt even 10 codes invoeren en ik heb 10 kaartjes...
bedankt TiTa!
bedankt TiTa!
Who was there
Nobody has said they're going yet.