Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Het is iedere keer weer een uitdaging om zó veel goede artiesten in een klein persbericht te schrijven, maar men gaat toch weer een poging wagen. De oorspronkelijke WiSH Outdoor receptuur komt daarvoor natuurlijk weer uit de kast: een flinke dosis diverse house en electro, gecombineerd met een dikke pak hardstyle en een vleugje hardcore. Na een uitverkochte editie in 2009 belooft 2010 weer een spectaculaire editie te worden op een gloednieuwe locatie: het pittoreske Landgoed Eyckenlust te Beek en Donk. Zet je schrap!

Devoted stage

Er is dit jaar stiekem behoorlijk veel in de buitenlandse artiestenvijvers gevist en de mannen van WiSH Events hebben de vangst mooi mee naar huis genomen. Zo zal de Devoted stage o.a. de Amerikaanse Robbie Rivera en de Duitse house-grootheid Tocadisco herbergen. Voetballers spreken vaak over de Servische wonderdokter, WiSH spreekt over de Belgische; ook Dr. Lektroluv zal zijn gemaskerde gezicht laten zien! Over gemaskerd gesproken, de Space Pirates komen ook dit jaar terug en wel op de Devoted Stage! Ook nog even een lekkere special voor tussendoor: een back-to-back sessie van Afrojack & Benny Rodriguez. Er kan nu al gezegd worden dat dit een absolute aanrader is! Daarnaast komen disco dinosaurus Joost van Bellen, de explosieve, energieke, muzikale mix van het Boemklatsch ensemble, Don Diablo en Erick E voorbij in het zinderende zuiden van Nederland. Vocals worden verzorgd door MC Roga en MC Ambush en extra bezienswaardigheden worden door VJ Eyesupply op de LED-schermen getoverd.

Dedicated stage
Ook de Dedicated stage heeft weer een lijst met hardstyle-namen waar men rustig U tegen mag zeggen. Begroet een aantal oude bekenden en natuurlijk ook wat nieuwe gezichten op de stage. Zo zal de grote Zany show voorbij trekken, komen de Noisecontrollers weer terug voor een letterlijke live-set en ook zullen de mannen van Showtek weer op de koffie komen. Als extra Brabants onderonsje komen de Southstylers samen met MC DV8 ook nog even als special binnenvallen! John Harrington & Teknoiz b2b The Geminizers maken de Brabantse broederschap compleet. En ook op de Dedicated stage zullen verschillende buitenlandse acts te vinden zijn. Wat dacht men van de Deense executive director van Blutionium Records: Flarup. De viking komt met platen die er als een bijl inhakken. Ook de Italiaanse Zatox en zijn hardere broertje Noize Suppressor komen de line-up op de Dedicated versterken. Daarnaast kan er nog genoten van D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez, Crypsis en de Audio Addicts. Vocalen worden wederom verzorgd door niemand minder dan MC Renegade!

Delicious Dutch
De Delicious Dutch. De kweekvijver van het beste house-talent van eigen bodem. Een gloedjenieuwe area op het pittoreske WiSH Outdoor festivalterrein. Met namen als Billy the Klit, La Fuente, Bingo Players en Vato Gonzalez ft. MC Tjen belooft dit ook een flink potje smullen uit de house-pot. Of wat dacht je van Youri Donatz b2b Franky Rizardo. Deze twee jonge honden zijn hard op weg naar een sterrenstatus in Nederland. Tot slot komt Nobody Beats the Drum, geroemd als Utrechts beste live dance-act, de tent volblazen met rauwe breakbeats, snijdende electronica en een stevig staaltje turntablism!

Matjesdisco
Ook nieuw dit jaar is de beruchte Matjesdisco. Bekend om de foute hits en nog foutere kapsels, komen Tom Schivez en Klerezooi met een circus aan oogstrelende acts voorbij om er in het geheel een fout feestje van te maken. Beleef de basisschool opnieuw met het schuifelkwartier, voel je net als Slash tijdens de airguitar acts of voorzie jezelf van een biertje of snor bij de enige echte snorrenbar. Er is een complete matjesdisco-winkel aanwezig waar je jezelf de perfecte foute outfit aan kunt laten meten. Komt dat zien, komt dat zien!

Ricco’s Food en Lounge Village
Meesterchef Ricco nodigt je uit voor een heerlijk hapje in zijn befaamde village. Zo is hij niet alleen een baas in de italiaanse keuken, maar kun je er ook gewoon terecht voor een goede zak friet of een verfrissend broodje. Natuurlijk zal de pizzabus ook weer op volle touren gaan draaien. Het rode gevaarte zal tevens ruimte bieden aan verschillende artiesten, waardoor je tijdens het eten ook nog eens lekker relaxt wordt voorzien van wat muzikale heerlijkheden.

De volledige line-up kun je vinden op de compleet vernieuwde WiSH Outdoor website.

And what about Sunday?

Op zondag zijn de deuren van de matjesdisco ook gewoon geopend! En dat niet alleen, want het programma voor WiSH Outdoor op zondag 4 juli is ook toch zeker wel een vermelding waard! Even een kleine greep uit het grote programma: Charly Lownoise & Mental Theo, The Flexican & MC Sef, BZB, Dio, Shantel & The Bucovina Orkestar, de grote Donnie, Vinnie en Sjakie Show, WC Experience, 90’s NOW!, Dj Jean, de Memphis Maniacs en Jeroen van der Boom.

What else is new?
Allereerst is er dit jaar nóg beter geluid met de extra speakertorens die halverwege de mainstages worden gezet. Zo kun je net zoveel genieten van de dj´s als je wat verder naar achteren staat! Ook is de wc-stempel afgeschaft! Vanaf nu is het gewoon gratis onbeperkt toiletbezoek.
Daarnaast zal de decoratie nog uitgebreider zijn dan de bezoeker van WiSH Outdoor gewend is. Er zijn al het nodige bloed, zweet en tranen voorbijgekomen in de voorbereiding maar het beloven dan ook een aantal spectaculaire podia met kwaliteit van de bovenste plank te worden, mark our words!

Tickets

Ticket zaterdag 32,50 euro [Ex fee]
Ticket zondag 17,50 euro [Ex fee]
Combi-ticket 42,50 euro [Ex fee]

Tickets zijn vanaf nu online verkrijgbaar via de WiSH Outdoor website en via alle BelCompany filialen in Nederland. De lokale verkoop start medio mei.

WiSH Outdoor 2010 – This is our wonderland
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wie gaan er allemaal.
Ik heb mn kaartjes al in de pocket! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heeeel misschien! Is het weekend voor dat we op vakantie gaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt tegelijk met Ground Zero, en ik denk dat ik naar Ground Zero ga :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

vette verhalen over gehoord,, maar niet aanwezig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
vette verhalen over gehoord,, maar niet aanwezig xd

Duh, word mn 3e editie alweer. Dit jaar nog vetter hopelijk, nieuwe locatie, en natuurlijk veel bekende omdat het bij ons in het dorp is he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Timmer schreef:
vette verhalen over gehoord,, maar niet aanwezig xd

Duh, word mn 3e editie alweer. Dit jaar nog vetter hopelijk, nieuwe locatie, en natuurlijk veel bekende omdat het bij ons in het dorp is he ^^


vind ik ook altijd met intents.. alleen maar bekende ^^ vaak staan ze me een beetje aan te gapen van WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

BUMP!

Gaat er eigenlijk iemand vanuit hier ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 13:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel tussen dit en Ground zero

Of allebei.. maar dan moet ik of nuchter, of einde van Wish missen :O

Alhoewel ik meer voor de hardstyle ben, kan ik eigenlijk beter naar wish gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb mn kaartje binnen :D

Leuke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ja :P


Ghehe ja dat wist ik.

en @ Stynch, haal max is over dat ie ook mooi gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
Ja :P


Ghehe ja dat wist ik.

en @ Stynch, haal max is over dat ie ook mooi gaat :P


Max is maar een laf hundje haha.

Devoted stage is btw ook dik met lektroluv, spacepirates, joost van bellen en boemklatsch.

nu nog binnenkomen, haha 10 dagen voor mn 18.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Max is maar een laf hundje haha.

Devoted stage is btw ook dik met lektroluv, spacepirates, joost van bellen en boemklatsch.

nu nog binnenkomen, haha 10 dagen voor mn 18.


WHAHAHAHAHA! Noem JIJ, MIJ nou een laf hundje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Valt tegelijk met Ground Zero, en ik denk dat ik naar Ground Zero ga :/

Ik weet het wel zeker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
DarkNoize schreef:
Valt tegelijk met Ground Zero, en ik denk dat ik naar Ground Zero ga :/

Ik weet het wel zeker :yay:

En ik ook :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Devoted Stage

14:00-15:15 Funkmaster B
15:15-16:15 Erick E
16:15-17:15 Boemklatsch
17:15-18:45 Robbie Rivera
18:45-20:15 Tocadisco
20:15-21:35 Afrojack B2B Benny Rodrigues
21:35-22:35 Joost van Bellen
22:35-23:20 Space Pirates (live)
23:20-00:30 Don Diablo
00:30-01:45 Dr. Lektroluv

15:00-20:30 MC Roga
20:30-02:00 MC Ambush

Dedicated Stage

14:00-15:30 Audio Addicts
15:30-16:30 The Geminizers B2B John Harrington & Tecknoiz
16:30-17:30 Wildstylez
17:30-18:30 Flarup
18:30-19:30 Crypsis
19:30-20:30 D-Block & S-Te-Fan
20:30-21:00 Noisecontrollers (live)
21:00-22:00 Showtek
22:00-22:30 Southstylers (live)
22:30-23:30 Zany
23:30-00:30 Zatox
00:30-01:45 Noize Suppressor

14:00-02:00 MC Renegade
22:00-23:30 MC DV8

Delicious Dutch

14:00-15:30 Kruh
15:30-16:30 Bassjackers
16:30-17:30 Ralvero
17:30-18:30 Youri Donatz B2B Franky Rizardo
18:30-19:30 La Fuente
19:30-21:00 Vato Gonzalez & MC Tjen
21:00-22:15 Bingo Playerz
22:15-23:45 Nobody Beats The Drum (live)
23:45-01:00 Billy the Klit

14:00-01:00 MC Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
22:00-22:30 Southstylers (live)


:woot: Die hebben we lang niet meer gezien. Wel vet die zou ik wel willen zien, al weet ik het wel als Ground Zero ook op dezelfde dag is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kom Technoiz en de boyz van Geminizers supporteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig, als mijn teen weer is genezen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm,

op deze timetable staat dat wildstylez helemaal niet draait ? ik hoop dat die andere wel klopt:

http://partyflock.nl/news/14163:Timetab ... tdoor.html

http://partyflock.nl/party/166411:WiSH_ ... _2010.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die eerste link is van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
stynch schreef:
Hmm,

op deze timetable staat dat wildstylez helemaal niet draait ? ik hoop dat die andere wel klopt:

http://partyflock.nl/news/14163:Timetab ... tdoor.html

http://partyflock.nl/party/166411:WiSH_ ... _2010.html
Die eerste link is van vorig jaar


Omg jos! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die eerste link is van vorig jaar


haha, dat was ff retarded van mezelf
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten