Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 13:27 
 

Lol, Noisecontrollers Live > Showtek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Lol, Noisecontrollers Live > Showtek :D


Achja. Word toch wel vet! Vorig jaar had showtek ook al een redelijk vet setje en stonden ze ook best laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
22:00 – 22:30 Southstylers [live]
22:30 – 23:30 Zany
23:30 – 00:30 Zatox

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Word een stevige dag weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker, kan niet meer wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 01:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog een paar uurtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Woooooooooh zin in!!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in,

ik rijdt over 3 kwartiertjes aan, en dan flink gassen op de Devoted & Dedicated stage!

Tis btw wel nie zu weeeeeeerm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feestje met als toppers Geminizers, Southstylerz en Zany en als echt zeer grote minpunten Flarup en Zatox die beide volledig te plank missloegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dol feestje, Wildstylez draaide goed maar was wel een set waar je de tracklist van tevoren al kon samenstellen.

Showtek draaide naar mijn mening goed! We live for the music nc remix klapt er echt op live.

Dr lektroluv & space pirates waren ook kk hard haha.

Enne, heel veel plattelandsvolk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Woooooow echt super vet! Zaterdag was echt zwaar dik! Maar gister Charly Lownoise en Menthal Theo :woot: Dat was nou is feesten!!! :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om 1 uur s’middags reden we vanuit mijn woonplaats Eindhoven richting Landgoed Eykenlust in Beek en Donk. En wat wij van een afstandje al zagen beviel ons uitstekend, de twee mainstages van WISH outdoor maakte indruk. De dedicated stage (oftewel de hardstyle stage) was een enorme adelaar die opeens opdoemde. En ook de devoted stage (voornamelijk house) zag er mooi uit. Toen we onze persbandjes eenmaal hadden konden we het terrein gaan verkennen. En het mag gezegd worden, WiSH events had zijn zaakjes goed voor elkaar. Niet alleen zagen de stages er fantastisch uit, je kreeg netjes een time-table, plattegrond bij aankomst. En er waren genoeg voorzieningen om de bezoekers van alle gemakken te voorzien.

Afbeelding

Devoted or Dedicated?
Na alles grondig verkend te hebben kon het feest beginnen. Vanaf het begin was meteen duidelijk dat je vandaag met name kon kiezen tussen house en hardstyle. Ik ben zelf meer van het hardere werk, dus het werd de dedicated stage met af en toe uitstapjes naar de andere podia. Mij viel meteen op dat het geluid dik in orde was, ook al stond alles redelijk dicht bij elkaar. Het mocht alleen wel iets harder af en toe.

Afbeelding

In het begin stonden er vooral namen van opkomende en talentvolle hardstyle dj’s waarvan het meerendeel mij goed is bevallen. John Harrington en The Geminizers waren lekker bezig, en deze mannen verdienen echt respect, want ze deden nog alles met Vinyl. Dit verliep niet helemaal vlekkeloos door de harde wind, maar daar lieten zij zich gelukkig niet door weerhouden, en ze maakte er een knallende set van. Daarna was het de beurt aan Wildstylez, die voor de verandering eens wat vroeger op de dag stond. Hij gaf een set weg zoals je van hem kunt verwachten, maar doordat hij wat vroeger stond vond ik zijn vrolijke melodieën des te fijner om aan te horen. Toen kwam een volstrekt onbekende naam zijn entree maken in de Adelaar, de Deense Viking Flarup. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik geen idee had wat ik kon verwachten, in positieve zin. Helaas kon hij het publiek toch niet echt los laten gaan, en was zijn set eentonig met weinig variatie.

Afbeelding

Time for walk in the park…
Toen besloot ik maar eens een kijkje te gaan nemen bij de andere areas. Het viel op dat de Delicious Dutch tent de hele dag vol stond met mensen, en de sfeer zat er goed in. Ook in Matjes Disco, een tent waar allerlei jaren 90 muziek terugkwam ging het er gezellig aan toe! Op de Devoted stage lieten bekende house namen als Erik-E, Tocadisco, Benny Rodrigues het publiek lekker losgaan. En toen viel me toch iets op, ondanks dat op die feest twee heel verschillende stijlen (house en hardstyle) zo dicht naast elkaar lagen, was de sfeer de hele dag uitstekend. Geen rottigheid, vechtpartijen maar gewoon gezellig met elkaar een feestje bouwen. Dit merkte ik ook bij het foto’s maken. Dik compliment voor jullie allemaal!

Dedicated to Hardstyle Music
Maar toen moest ik vlug weer terug naar de Dedicated area, want het was tijd voor een van mijn favorieten, Crypsis. Na de toch wat teleurstellende set van Flarup, besloot hij de beuk erin te gooien en vanaf dat moment zat de sfeer er weer uitstekend in. De energie die deze man in zijn sets stopt is aanstekelijk. Daarna was het de beurt aan het succesvolle duo D-Block en S-te-Fan, zij lieten het publiek losgaan met hun gebruikelijke recept. Noisecontrollers live was iets waar ik erg naar uitkeek, en ja hoor het publiek werd helemaal gek toen de Decibel 2010 anthem uit de speakers knalde. Het zomerse gevoel was “volle bak” aanwezig.
De avond viel en daarmee mocht showtek hun opwachting maken. Deze mannen weten wel hoe ze het publiek los moeten krijgen, maar ik zou het leuk vinden als ze in de toekomst meer gaan variëren in hun sets. Ik heb ze nu een aantal weken op rij mogen horen, en het is wel erg vaak hetzelfde recept. Als je later in de time-table staat mag je je hier ook naar schikken vind ik.

Afbeelding

En toen viel de nacht, een nacht waarin we zouden gaan beuken met de Southstylers, Zany, Zatox en als afsluiter Noize Suppressor. Alle areas werden omgeven door licht en spektakel, de dedicated eagle veranderde in de vogelrock (de welbekende efteling attractie). Een enorm vette lichtshow kleurde de hemel boven Beek en Donk, en dat was nog maar het begin. De Southstylers en de set van dj Zany waren een absoluut hoogtepunt, de Brabantse beukplaten maakten het helemaal af.
Afbeelding

Ending in style
Om 23:30 met nog 2,5 uur te gaan zouden we de dag op z’n Italiaans gaan afsluiten met Zatox en Noize Suppressor. Beukend gingen we de laatste uurtjes in, en de eindshow van WISH Outdoor was aanstaande. De intro’s zaten al de hele dag goed in elkaar en waren gemaakt door niemand minder dan Slim Shore. Maar de eindshow sloeg echt alles, bekende hits kwamen voorbij terwijl vuurwerk en lasers de hemel verlichten. Een dikke pluim voor de organisatie dat je een feest zo sfeervol en geweldig afsluit. Het publiek ging nog een keer helemaal los, en toen was WISH Outdoor 2010 afgelopen.

Afbeelding

Afbeelding

Al met al was het een geweldig feest. Er hing een mooie gezellige sfeer. De organisatie had alles goed geregeld, en het hoogtepunt was de eindshow. Nog een bizar feitje, op het einde was een bus met een wiel in de sloot terecht gekomen. En deze stond gekanteld langs de weg, arme buschauffeur. Grote kans dat ik er volgend jaar weer bij ben!
Door Rossum, www.rossumedia.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond het feest wel tegenvallen eigenlijk :/
voorin was wel alles goed te doen, de sfeer & geluid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede samenvatting hierboven

Devoted was goeie house, geen la fuente of vato gonzales house(daarvoor moest je in delicious dutch zijn)

En 1 ding vond ik wel krom, nobody beats the drum moesten draaien in delicious dutch, terwijl dit echt rauwe zooi is.

Space pirates waren echt snoeihard.

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten