Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

LINE-UP
Area 1 ; RAW
23:00 - 00:00 Proto bytez
00:00 - 01:30 Frequencerz
01:30 - 02:00 D'cepticon
02:00 - 03:00 Deazel & Denza
03:00 - 04:00 Crypsis
04:00 - 05:00 Titan
Mc tellem
Mc ISee

Area 2 ; All styles
23:00 - 23.45 Decay
23.45 - 00.30 Block
00.30 - 01.15 Sourcerz
01.15 - 02.00 Roenes & Proteaz
02.00 - 02.45 Ironite
02.45 - 03.30 Boneyard & Dr.Darkness
03.30 - 04.15 J-roon & Kosmix
Mc Isee
Mc Demencion

VRIJDAG 20 DECEMBER 2013
23:00 - 05:00

Normal Ticket: €15
Doorsale : €20

Alle kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.clubcell.nl of alle PRIMERA WINKELS.
En voor de partyflockers : http://partyflock.nl/party/260196:WEARE1
http://www.facebook.com/events/250138341806563
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes Cyril ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kleine optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Frequencerz
Crypsis
Titan
Protobytez
Denza
Deazel
Ironite
J-roon & Kosmix
D'cepticon
Dr Darkness
Boneyard
Proteaz
Decay
Block
Roenes
Sourcerz
Mc Isee
Mc Demencion
Mc tellem

Normal Ticket: €15
Doorsale : €20

Alle kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.clubcell.nl of alle PRIMERA WINKELS.
http://www.facebook.com/events/250138341806563
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:17 
 
Hardtraxx Elite

Aan de lineup toegevoegd: TITAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 02:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig met CyrilHS :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:41 
 
Hardtraxx Elite

Jordy_E schreef:
Aanwezig met CyrilHS :woot:

Gezellig!

Oja, we geven 3x2 kaarten weg. Wil je deze winnen? Ga dan naar http://www.facebook.com/sourcerzdj
Zondag zullen we de 3 winnaars bekend maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Area 1 ; RAW
23:00 - 00:00 Proto bytez
00:00 - 01:30 Frequencerz
01:30 - 02:00 D'cepticon
02:00 - 03:00 Deazel & Denza
03:00 - 04:00 Crypsis
04:00 - 05:00 Titan
Mc tellem
Mc ISee

Area 2 ; All styles
23:00 - 23.45 Decay
23.45 - 00.30 Block
00.30 - 01.15 Sourcerz
01.15 - 02.00 Roenes & Proteaz
02.00 - 02.45 Ironite
02.45 - 03.30 Boneyard & Dr.Darkness
03.30 - 04.15 J-roon & Kosmix
Mc Isee
Mc Demencion

Zeker de moeite waard om half 1 naar zaal 2 te komen! Tot vrijdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de Frequencerz dan? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:53 
 
Hardtraxx Elite

Wat een dikke avond zeg! Na wat gestress konden we toch nog in zaal 2 draaien b2b met Roenes & Proteaz. Van 2:15 tot 3:15 puur geweld en een geweldig publiek! Ondanks de lange reis was het meer dan geslaagd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Wat een dikke avond zeg! Na wat gestress konden we toch nog in zaal 2 draaien b2b met Roenes & Proteaz. Van 2:15 tot 3:15 puur geweld en een geweldig publiek! Ondanks de lange reis was het meer dan geslaagd. :)


Wat was er dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
CyrilHS schreef:
Wat een dikke avond zeg! Na wat gestress konden we toch nog in zaal 2 draaien b2b met Roenes & Proteaz. Van 2:15 tot 3:15 puur geweld en een geweldig publiek! Ondanks de lange reis was het meer dan geslaagd. :)


Wat was er dan? :P



Nou, we kwamen aan in almere, via artiesten ingang naar binnen, allemaal mooi en geen probleem, maar het eerste dat de heren sourcerz te horen kregen was dat zaal 2 niet open zou gaan, ivm drukte etc. Dit zette meteen wel even de stemming. Gelukkig ging zaal 2 toch nog open en werd de line up daar een beetje gecombineerd. Je kunt zeggen wat je wilt maar Sourcerz & roenes & proteaz hebben daar wel de set van de avond gedraait. Crypsis was wel leuk en Titan ook, maar dit kwam niet aan het niveau en platenkeuze van Cyril en z'n collega's.
Al met al uiteindelijk wel heel goed vermaakt!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten