Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:21 

Hardtraxxer

Vrijdag 24 April 2015
23:00-05:00

- Unexist
- Amnesys
- Dj Incinerator
- Ysiss
- Tharoza
- Artistic Audio
- Spinello
- Rough Forces

Hosted by : MC Loudly

Voorverkoop € 10,-
Deurverkoop € 15,-

- LEEFTIJD :
18 + ID Verplicht

- OPENBAAR VERVOER / PARKEREN
Club Cell ligt op nog geen 5 minuten lopen van Almere Centrum station en is ook met verschillende bussen (regiovervoer) te bereiken. Ook met de auto is de locatie prima te bereiken, achter de club is een parkeergarage aanwezig. Let op: Betaald parkeren.
Na 00:00 is het parkeren gratis.

- ZERO TOLERANCE
Dit evenement kent een zero-tolerance beleid. Wapens, soft- en harddrugs zijn tijdens dit evenement niet toegestaan.

- Kluisjes aanwezig

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:22 

Hardtraxxer

aanwezig, de vakantie inluiden met een feestje dichtbij én makkelijk te bereiken voor een tientje klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 10:43 

Hardtraxxer

wauw wat een kut club...

Het begon ermee dat om 04:00 opeens allen lichten aangingen en toen begon iedereen al een beetje op te kijken omdat het nog een uur zou duren. En toen om 04:30, halfuur voor het einde werd de muziek stopgezet, zonder aankondiging en zonder overleg met de DJ's(!), het werd letterlijk midden in een nummer allemaal uitgezet. Nou de DJ's waren witheet en zo ook het publiek. Maar ze wilden er niks van weten, ook de bar ging, zonder enige aankondiging een half uur eerder, dicht en kon dus niet m'n muntjes niet meer opmaken. We konden vertrekken :mad:. En daar sta je dan om 04:30 in almere zonder dat er ook maar iets van openbaar vervoer rijdt.

Het ergste vond ik het nog voor Artistic Audio (afsluiter). Een vriend van mij kent hun heel goed en ze hadden echt veel tijd gestopt in dit setje en dan worden ze, zonder ook maar iets van communicatie naar hun toe, onderbroken en afgesloten. Die lieten dat niet op zich zitten kan ik je wel vertellen en de zaal ook niet. De geluidsman scheet echt 7 kleuren stront
Het was gewoon in één klap over en er werd ons een prettige reis gewenst... dit heb ik (gelukkig) echt nog nooit meegemaakt :thumbdown:

Artistic Audio heeft kunnen bevestigen dat dit buiten Naraka omging, maar vanuit club cell kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 18:20 

Hardtraxx Veteran

lekker dan als je om 4 uur nog flink hebt bijgepakt, zodat je het laatste uurtje nog harder kon gaan :oh:
heb je nog iets van een reden van organisatie/club gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 19:29 

Hardtraxxer

Jezus wat triest zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 19:41 

Hardtraxxer

yowan schreef:
lekker dan als je om 4 uur nog flink hebt bijgepakt, zodat je het laatste uurtje nog harder kon gaan :oh:
heb je nog iets van een reden van organisatie/club gezien?

Nope.. :/
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten