wauw wat een kut club...
Het begon ermee dat om 04:00 opeens allen lichten aangingen en toen begon iedereen al een beetje op te kijken omdat het nog een uur zou duren. En toen om 04:30, halfuur voor het einde werd de muziek stopgezet, zonder aankondiging en zonder overleg met de DJ's(!), het werd letterlijk midden in een nummer allemaal uitgezet. Nou de DJ's waren witheet en zo ook het publiek. Maar ze wilden er niks van weten, ook de bar ging, zonder enige aankondiging een half uur eerder, dicht en kon dus niet m'n muntjes niet meer opmaken. We konden vertrekken

. En daar sta je dan om 04:30 in almere zonder dat er ook maar iets van openbaar vervoer rijdt.
Het ergste vond ik het nog voor Artistic Audio (afsluiter). Een vriend van mij kent hun heel goed en ze hadden echt veel tijd gestopt in dit setje en dan worden ze, zonder ook maar iets van communicatie naar hun toe, onderbroken en afgesloten. Die lieten dat niet op zich zitten kan ik je wel vertellen en de zaal ook niet. De geluidsman scheet echt 7 kleuren stront
Het was gewoon in één klap over en er werd ons een prettige reis gewenst... dit heb ik (gelukkig) echt nog nooit meegemaakt

Artistic Audio heeft kunnen bevestigen dat dit buiten Naraka omging, maar vanuit club cell kwam.