Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line Up
Vrijdag 25 December - Gunz For Hire Special
Adaro
Audiotricz
Danny Scandal
Digital Punk
E-Force
Gunz For Hire
Jack of Sound
Ran-D
Hosted by MC Da Syndrome

Afbeelding

Line Up
Zaterdag 26 December - The Raw Battle Edition
Artifact vs. Unresolved
Regain vs. Delete
Sub Sonik vs. Jason Payne
Requiem vs. Degos & Re-Done
Deetox vs. Kronos vs. Outbreak
Partyraiser vs. F.NøIzE
Mythix vs. Charter
Hosted by MC Apster


De Rusheuvel, Oss
Voorverkoop: 10 oktober 2015, 11:00 uur.

Regular Ticket 25 December: € 25,00 (ex fee.)
Regular Ticket 26 December: € 25,00 (ex fee.)
Regular Combi ticket: € 45,00 (ex fee.)
Leeftijd: 16+

Website
Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 00:46 
 
Hardtraxxer

Drie feesten op de meest logische datum van het jaar, prima afgestemd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:52 
 

DJ JellyBean schreef:
Drie feesten op de meest logische datum van het jaar, prima afgestemd :lol:


Zow of niet dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dus Adaro heeft zijn comeback night in Schagen en een Gunz avond in Oss xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:00 
 

Basshunterzz schreef:
Dus Adaro heeft zijn comeback night in Schagen en een Gunz avond in Oss xd


Als ik naar het linker doek kijk is dat 25 december en de comeback night van Adaro op 26 december ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Basshunterzz schreef:
Dus Adaro heeft zijn comeback night in Schagen en een Gunz avond in Oss xd


Als ik naar het linker doek kijk is dat 25 december en de comeback night van Adaro op 26 december ;)


Ooh wacht, verkeerd gelezen inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro draait waarschijnlijk ook solo, net zoals voorgaande edities

Mogelijk zelf eerste kerstdag hier, 2e kerstdag tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Mogelijk zelf eerste kerstdag hier, 2e kerstdag tijdmachine

Rt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard raw lineup tot nu toe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 03:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dus Adaro heeft zijn comeback night in Schagen en een Gunz avond in Oss xd



Adaro comeback? Waar komt ie van terug dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Adaro comeback? Waar komt ie van terug dan?


De tandarts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jack of Sound nog wel leuk maar ik ben bang dat ik de rest van de lineup al kan voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al wat namen toegevoegd in OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Regain vs Delete. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig op één van de twee of beide dagen want om de hoek.

Vrijdag heeft zeker geen bijzondere lineup maar is 'wel leuk'. Alleen E-Force ben ik een beetje op uitgekeken, om over Digital Punk nog maar te zwijgen.
Zaterdag heeft tot zover geen battles waar ik op zit te wachten. Artifact en Delete zijn erg leuke namen, maar Regain en Unresolved vind ik dan weer totaal niks aan. Benieuwd naar de andere battles, hopelijk zijn dat wel mooie combinaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig op één van de twee of beide dagen want om de hoek.

Vrijdag heeft zeker geen bijzondere lineup maar is 'wel leuk'. Alleen E-Force ben ik een beetje op uitgekeken, om over Digital Punk nog maar te zwijgen.
Zaterdag heeft tot zover geen battles waar ik op zit te wachten. Artifact en Delete zijn erg leuke namen, maar Regain en Unresolved vind ik dan weer totaal niks aan. Benieuwd naar de andere battles, hopelijk zijn dat wel mooie combinaties.

Deze hele tekst op Regain een beetje na, kan dat nog wel enigzins waarderen.
Artifact vs Unresolved begrijp ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox vs Kronos vs Outbreak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Deetox vs Kronos vs Outbreak :lol:


Dat is hetzelfde als een fijne margherita pizza met zure melk en zweetsokken. Arme Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artifact vs Unresolved... als ik Artifact was zou ik het gewoon afzeggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird Ticket 25 December: € 20,00 (ex fee.)
Early Bird Ticket 26 December: € 20,00 (ex fee.)
Early Bird Combi ticket: € 37,50 (ex fee.)

Regular Ticket 25 December: € 25,00 (ex fee.)
Regular Ticket 26 December: € 25,00 (ex fee.)
Regular Combi ticket: € 45,00 (ex fee.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende rape is die zaterdag lineup zeg. Zitten behoorlijk wat combinaties tussen die niet al te best zijn, waarvan je al weet dat de ene artiest zal aansturen op een standaard raw setje. En om het dan helemaal af te maken afsluiten met een uptempo act, nee dankjewel, wat een verschrikking.
Krijg je trouwens korting als je Regain, Requiem en Jason Payne tegelijk boekt ofzo? :/

Blear schreef:
Dat is hetzelfde als een fijne margherita pizza met zure melk en zweetsokken. Arme Deetox.

Paultheone schreef:
Artifact vs Unresolved... als ik Artifact was zou ik het gewoon afzeggen dan.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Krijg je trouwens korting als je Regain, Requiem en Jason Payne tegelijk boekt ofzo? :/


Gezien ze alledrie bij een andere agency zitten; nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was niet iets wat ik me daadwerkelijk afvroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dag 1 aanwezig, wat opzich jammer is aangezien dag 2 leuker is qua line-up, hoewel sommige battles echt nergens op slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

trailert:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten