Alleen de 2e dag geweest. Heb me hartstikke goed vermaakt. Het geluid was ook boven mijn verwachting goed, de kicks van Delete klonken heerlijk.

Overal meeeer dan genoeg ruimte en de opkomsten van de djs in boksoutfit was ook wel grappig.
Ook mooi om te zien hoe 2 gasten tijdens het laatste uurtje compleet uit hun plaat gingen, inclusief koprollen over de natte smerige vloer
