Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Alleen liever Regain vs Delete na Deetox vs Kronos vs Outbreak gezien. Maar dat zal vast komen omdat Regain nog een boeking daarna heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis kaartjes gewonnen voor de tweede dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de 2e dag geweest. Heb me hartstikke goed vermaakt. Het geluid was ook boven mijn verwachting goed, de kicks van Delete klonken heerlijk. :) Overal meeeer dan genoeg ruimte en de opkomsten van de djs in boksoutfit was ook wel grappig.

Ook mooi om te zien hoe 2 gasten tijdens het laatste uurtje compleet uit hun plaat gingen, inclusief koprollen over de natte smerige vloer :lol: :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten