The Machine zit idd bij Pure Bookings
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dikke line-up! Waarschijnlijk wel aanwezig en hopen op goed geluid!
Waarschijnlijk aanwezig. Lekker dichtbij en die Line-up 
B2b2b op zn minst, anders ga je het niet redden met zoveel namen. Mag elke dj 2 van zn hitjes draaien en dan is de set alweer afgelopen..wrote:Alle live acts 30min alle andere namen 45-60min B2B
Bizarre line up. Ongelooflijk wat een namen. Ook nog eens in de buurt. Beetje jammer alleen dat het op Tweede Kerstdag valt.
Zeker een optie. Kijken of ik vriendlief over kan halen 
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Zijn er hiervoor vanuit het oosten nog mensen opzoek naar vervoer? Wil met een bus die kant op maar zit een beetje met weinig animo op dit moment.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ticket binnen!
Wat vinden jullie ervan dat iedereen zowat LIVE staat?
Wat vinden jullie ervan dat iedereen zowat LIVE staat?
Flauw! Nu lijkt het er op dat LIVE een excuus is om heel veel artiesten op éénzelfde stage te proppen. Ik zie zelden de meerwaarde van de meeste live-set's. Geef mij maar 1u30 setjeswrote:Wat vinden jullie ervan dat iedereen zowat LIVE staat?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dat dus.wrote:Flauw! Nu lijkt het er op dat LIVE een excuus is om heel veel artiesten op éénzelfde stage te proppen. Ik zie zelden de meerwaarde van de meeste live-set's. Geef mij maar 1u30 setjeswrote:Wat vinden jullie ervan dat iedereen zowat LIVE staat?
Eens. Ook krijg je alleen maar platen van die artiesten in dat half uur. Niet dat ik die niet vet vind, maar vind setjes met platen van anderen + wat vergeten parels altijd veel fijner!
F
Hardtraxxer
204 posts member since 2015
Kaartje gekocht om Chris One weer eens te zien
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Tijd voor de Time-Table hiervan. 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Zou leuk zijn.. op Mind Dimension zijn Instagram zag ik 01:00 - 02:00 uur al staan.wrote:Tijd voor de Time-Table hiervan.
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Liveset van een uur?wrote: Zou leuk zijn.. op Mind Dimension zijn Instagram zag ik 01:00 - 02:00 uur al staan.
B2b met Malice hewrote:Liveset van een uur?wrote: Zou leuk zijn.. op Mind Dimension zijn Instagram zag ik 01:00 - 02:00 uur al staan.
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Wat is dit voor ellende dan?wrote: B2b met Malice he
Dat is echt totaal langs me heen gegaan
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Das helemaal niet waar mag ik hopen?wrote:B2b met Malice hewrote:Liveset van een uur?wrote: Zou leuk zijn.. op Mind Dimension zijn Instagram zag ik 01:00 - 02:00 uur al staan.
Ik lul maar wat. Ben wel benieuwd naar de indeling. Met zoveel namen op de affiche kan dit wel eens dik tegenvallen.
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
You got mewrote:Ik lul maar wat.
Dikke paniek al in de groepsapp
Aangezien iedereen live staat, zullen er lijkt mij geen b2b setjes plaatsvinden in area 3. Heb in ieder geval nog nooit gezien dat artiesten b2b live staan, haha (m.u.v. speciale b2b acts natuurlijk).wrote:You got mewrote:Ik lul maar wat.![]()
Dikke paniek al in de groepsapp
Duurt inderdaad wel lang. En dan zou de TT wel vies tegen vallen. Ach, zo lang t geluid maar goed staat.wrote:Tijd voor de Time-Table hiervan.