Jezus christus wat een line up voor een binnenfeest. Beter kan je het niet krijgen bijna. Proberen aanwezig te zijn 
The Machine
Clockartz
Delete VIP
O fuck dit is met kerstwrote:What the fuck.. wat een line-upEr mag wel veel gebeuren om het zuipen met mn vrienden met kerst over te slaan, maar dit komt dicht bij.
Kan me hier wel in vinden. Meer namen is zeker niet altijd beter.wrote:De helft minder namen en elke dj wat meer draaitijd, was het voor mij veel interessanter geweest
We kunnen niet alles verklappen helaaswrote:Mogen we ook al weten of de labels apart staan (bv: Eerste deel vd avond Gearbox en daarna Spoon) of compleet willekeurig.wrote:inderdaad solo live act's
Als je m'n producties normaal gesproken ook vet vindt komt dat met m'n live act goed, dat beloof ik ;-)wrote:DJ sets van bijvoorbeeld D-Verze, Vyral of Radiance vind ik altijd heel vet aangezien ze vaak wat onverwachte platen erbij pakken
Dan niet, gok ik.wrote:En als je die niet zo vet vind?
Ik heb zelf nog wel wat vet wat ik kwijt moet, misschien heb je daar dan wat aan?wrote:Dan niet, gok ik.wrote:En als je die niet zo vet vind?
Hypeboy.wrote:Die vind ik zeker vet!
Daar zal het wel op neerkomen, maar waarom in vredesnaam?wrote:Alle live acts 30min alle andere namen 45-60min B2B
wrote:Daar zal het wel op neerkomen, maar waarom in vredesnaam?wrote:Alle live acts 30min alle andere namen 45-60min B2BOm bezoekers aan te trekken? Had er bijvoorbeeld onderstaande line-up neergezet en het was voor mij een zekerheidje geweest, maar naar die chaos van 45min b2b sets ga ik niet luisteren. Had de organisatie ook nog eens (tien)duizenden euro's aan boekingfee's gescheeld
![]()
Gunz for Hire // Frequencerz // Ran-D / B-Front // Sub Zero Project – The Project LIVE // Bass Modulators // Audiotricz / Phuture Noize // //ANDY SVGE // Sound Rush // Devin Wild // Cyber // Hosted