Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 07:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starxyy schreef:
Bij deze wil ik alvast alle hardtraxxers bedanken voor de geweldige sfeer tijdens Delete Special. 90 prachtige minuten :loving:


Wat een set was dat :loving: anderhalf uur lang kicks, kicks en nog een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister toch nog gegaan wel prima vermaakt. Alleen op Main geweest van 22 tot 3:30, delete vip was weer nice! Maar wat een lange pauzes steeds pffff ook gunz was echt een waardeloze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet feest gehad, die set van Delete was geniaal :D ook erg genoten van Thera vs Prefix & Density, D-Verze en The Purge, spijtig genoeg de sets Infirium en Vyral gemist door te laat aan te komen :/ Maar het was weer gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was gisteren aanwezig met een gezellige groep.

Grim had 'm in z'n 6 gezet en door zijn race kunsten hebben we nog de tweede helft van Vyral kunnen zien. Bedankt Max Verstappen. :love: The Shadow Council en Evolve gingen best hard op dat systeem in area 3! Leuke binnenkomer. Al ging het in het begin wel wat moeizaam omdat ik in de auto nog een halve fles cava naar binnen had gekapt. Daarna maar muntjes en een 18+ bandje gaan halen en even bij de main gaan kijken. Hier werden nog leuke plaatjes gedraaid zoals die Tonight 2.0. Het geluid en met name de bass stond hier echt veel te hard. Helaas de tijd wat uit het oog verloren en de eerste 2-3 platen van D-Verze gemist. Heb je dan met die half uur setjes... Wel heel vet dat hij sommige breaks live speelde op de piano.

Het anderhalf uur dat volgde moest ik nergens iets zien dus zijn we terug bij de main gaan staan. Hier meteen het hoogtepunt van de avond gehad. MANDY gesproken! Ondertussen was B-Front vs. Ran-D vs. Phuture Noize begonnen. Maar wat waren die intro's kut. Ik denk dat het 7min+ duurde voor ze alle drie waren aangekondigd. Volgens mij is dit bij elke act gebeurd op de main. Hebben ze al zo weinig tijd om plaatjes te draaien, komen ze nog met van die ellenlange intro's aankutten... Na de nieuwe Phuture Noize plaat (Black Mirror Society), snel naar The Purge gelopen aangezien de rest van de groep daar stond. Hier werden zoals verwacht een hoop klappers gedraaid. Die kicks van The Purge zijn echt om van te smullen live.

Na The Purge voor het eerst richting area 2 gegaan voor Chris One vs. Clockartz. Wat een bazen, meer kan ik er niet van zeggen. :worship: Nog even blijven hangen bij DNR vs. Endymion maar dat kon me eigenlijk niet echt boeien. Snel even van zaal gewisseld voor Freakshow. Dit is volgens mij de laatste keer dat ik nog naar een set van hun ga. Ik weet niet wat het is, maar bij hun klinkt het altijd bagger. Vol in het rood aan het draaien of gewoon slechte mastering. Ik heb echt geen idee.

Dan was het tijd voor Delete VIP. Volgens mij de derde keer dat ik een VIP setje van hem kon bijwonen. Het zat weer strak in elkaar allemaal. Daarna terug richting area 2 gelopen voor Thera vs. P&D. Die nieuwe Thera platen zijn echt stuk voor stuk goud. :bomb:

Na dit setje was ik behoorlijk kapot en het beste moest nog komen. ANDERHALF UUR DELETE MET SPOONTECH PLATEN!!!! Lekker een plaatsje vooraan ingenomen om te genieten van al die klappers. Ze zijn allemaal voorbij gekomen. Wat ongelofelijk vet was dit! Na deze set ook maar meteen beslist om te vertrekken. Beter ging het niet meer worden. Nog even met mijn dronken heufd door de inkomhal zitten lopen als een stier. Man, man, man...

TL;DR top feest gehad, bijna op elk moment wel een leuk setje aan de gang, maar toch een paar minpuntjes en heel veel vaag volk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:09 
 
Hardtraxxer

Tijdens en na The Purge zat de sfeer er weer heerlijk in. (L)
Veel leuke sets gehoord met als hoogtepunten Delete en die nieuwe platen van Thera. :surrender:
Gelukkig was het heen-en-weer tussen zaal 2 & 3 ook maar een kleine wandeling, toch heb ik liever langere sets zoals bij Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren mooi op tijd vertrokken naar Gorinchem. Na een snelle en goede fouillering was ik letterlijk als eerste binnen.
In het begin liep ik een beetje verloren rond maar daarna meteen bij een groepje met Spoontechshirts aangesloten. Ook iemand van op Hardtraxx geloof ik, alleen ben ik de naam van deze persoon vergeten. :$
Mooi dat het een zeer ruime locatie was, iedereen had lekker de ruimte. Tijdens de set van Vyral kwamen de bekende gezichten binnendruppelen. De lengte van de eerste sets was veel te kort maar op het einde van de avond viel dit veel beter mee.

Beste sets vond ik:
Thera & Prefix & Density
The Purge
Vyral
Delete Spoontech tribune & Delete VIP
Chris One & Clockartz (L)

Na Genox voldaan naar het station gelopen.

Vet om EHRNK tegen te komen en met hem op de foto te gaan.
Oja, wat was het hilarisch om El Torrocaze aan het werk te zien xd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Na Genox voldaan naar het station gelopen.


Dus je hebt heel dat teringstuk gelopen? Ik heb gewoon de eerste bus gepakt naar het station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
simon10pont schreef:
Na Genox voldaan naar het station gelopen.


Dus je hebt heel dat teringstuk gelopen? Ik heb gewoon de eerste bus gepakt naar het station.


Simon heeft voor hetere vuren gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sennid schreef:
simon10pont schreef:
Na Genox voldaan naar het station gelopen.


Dus je hebt heel dat teringstuk gelopen? Ik heb gewoon de eerste bus gepakt naar het station.


Het was eigenlijk ideaal, anders moest ik toch maar wachten op het station op mijn volgende trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In zijn 6 vanuit Helicaze zijn kasteel richting Gorinchem gereden en juist geen 10 minuten ingehaald op 1,5u reistijd zodat we nog een stukje van Vyral zijn set konden meepikken. Hierna even munten gaan halen en bij de mainstage gaan kijken. Hier waren Audiotricz, Code Black & Bass Modulators aan het draaien. Zo hoog aan het zweven dat we de eerste 5-6 minuten van D-Verze gemist hebben. :$ Na D-Verze terug naar de main gegaan voor Deetox, Requiem & Regain.

Paar stukken pizza naar binnen gewerkt en even gerust na deze set want hier ging geen tijd meer voor zijn de rest van de nacht. Koen stuurde nog dat Mandy gespot was linksachter op de main terwijl Simon & ik aan het eten waren. Samen met Simon nog even gaan kijken om een foto te scoren maar helaas niet gevonden en maar vertrokken richting The Machine. :(

The Purge & Clockartz vs Chris One hebben ervoor gezorgd dat ik weer voldoende gezweet heb om de zeespiegel een aantal centimeter te laten stijgen. xd Eerste deel van Endymion vs Degos & Re-Done nog meegepakt om daarna door te gaan richting Freakshow. Zoals Helicaze al eerder zei is het live toch niet zo denderend ondanks dat ze wel een aantal dikke platen hebben.

Nog wat dansjes gedaan bij Delete VIP op de main om daarna terug te gaan richting zaal 2 voor Prefix & Density vs dj Thera. Hier ook weer veel dikke platen gehoord zowel van P&D als Thera. :thumbsup: Tijdens dit setje ook nog even overthafloorx gegaan. Shoutout naar Helicaze, #1 wingman.

Dan was het tijd voor het setje van de avond. Delete met een 1,5 Spoontech set. :drool: Sfeer tijdens deze set gaf me toch een aantal keer deja-vu aan afgelopen TCC. Echt prachtig om iedereen kei hard uit zijn plaat te zien gaan. :loving: Ik heb zeer zelden krampen maar ergens tijdens de laatste 20 minuten kreeg ik toch een serieuze kramp in mijn linkerbovenbeen.

Besloten om na deze set nog even iets te eten en daarna te vertrekken. Iedereen was helemaal gesloopt en beter ging het toch niet worden. Daarbovenop nog anderhalf uur terug rijden in de constante regen >.<

Al bij al een mooi feestje om het jaar af te sluiten. Dat er nog vele mooie feesten mogen volgen in 2018. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Was mooie fissa. Na Ran-D, B-Front & PN veel in zaal 2 gestaan en had uiteindelijk bij de Spoontech special van Delete uitgekomen, wat (rechts)vooraan echt bruut was. Flink lopen maaien met alles en iedereen. Vervolgens nog even gekeken bij de main, maar dit was niet helemaal ons ding, dus zijn we maar richting huis gegaan. Qua organisatie zat het wel goed in elkaar, al was het geluid in zaal 2 en 3 wel een stuk beter dan in zaal 1 (naar mijn beleving althans). Ohja en die intro's bij de main waren veel te lang, zeker bij de b2b2b sets duurde het gewoon bijna 10 minuten voor de eerste plaat was ingestart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ohja en die intro's bij de main waren veel te lang, zeker bij de b2b2b sets duurde het gewoon bijna 10 minuten voor de eerste plaat was ingestart.


Ik had staan kijken of bij Deetox of B-Front, maar de intro duurde 7min en rond 11min pas de eerste kicks..

Gelukkig deed de intro van Delete VIP het niet, dus kon die wat sneller beginnen, maar alsnog pas na 3-5min ofso..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best dik feestje gehad. Met als uitschieters The Purge, Thera vs Prefix & Density, en beide Delete sets. De sfeer bij Delete Tribute set rechtsvoor zat er heel goed in, wat ging iedereen heerlijk los. Requiem en Regain nog een kleine ruzie op het einde van de set. Regain die (volgens mij) een nieuwe plaat draaide, maar requiem mixte hem meteen na de intro er uit. Regain boos, en pakte meteen zijn spullen in. Unkind ook nog een kans gegeven, maar wat een aanfluiting blijft dat, alleen maar ellende. Lekker naar gearbox oprotten :thumbup:. Verder viel t organisatorisch best mee. De wc’s waren gratis (al mocht drinken niet mee naar binnen), desperados kwamen in flesjes, wat erg makkelijk naar binnen ging. Alleen was een wc op de 2de etage wel op zijn plek geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 15:30 
 
Hardtraxxer

Gezellig feestje geweest. Vond wel dat er iets te veel artiesten en areas waren. 2 Areas en dan een kwart minder artiesten was een betere match geweest.

+++ Clockartz & Chris One (L)
++ Delete VIP
- Lange intro's
-- Te veel random b2b waardoor de sfeer er soms moeilijk in kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 19:30 
 
Hardtraxx Newbie

Merkten jullie ook dat de vloer @ stage 2 bewoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Merkten jullie ook dat de vloer @ stage 2 bewoog?


Ja, tijdens de Spoontech set van Delete viel mij dit ook op. Bij een houten/sport vloer had ik dit wel logisch gevonden maar dit was gewoon beton...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niets van gemerkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral vooraan merkte ik het ook. Ik dacht al dat het aan het bier lag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Merkten jullie ook dat de vloer @ stage 2 bewoog?


In beide zalen (2 & 3) was dit, zelfs toen de zaal maar voor een kwart of minder gevuld was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Tijdens dit setje ook nog even overthafloorx gegaan. Shoutout naar Helicaze, #1 wingman.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/thepurgedj/vid ... 654968529/

Tracklist:

The Purge - Intro / Wall Of Death (WAH live edit)
The Purge & Unkind - Fight The Power (short cut)
D-Verze & The Purge - Sea of Flames (short cut)
The Purge & Vyral - The Shadow Council (short cut)
The Purge - Get It Poppin' (Live Edit)
The Purge - I gotta maintain / Stand out (Live Edit)
The Purge - Slipping
The Purge - I Am Anger / Holdin' The Hit (live edit)
Activator & MC Da Syndrome - Go To Church (The Purge Remix)
Mind Dimension & The Purge - Roll Up (short cut)
The Purge - What's That Sound
The Purge - Evolution
The Purge - We Are Hardstyle Tool (Jingle bells EDIT)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Merkten jullie ook dat de vloer @ stage 2 bewoog?

Zaal 2 van de HMH heb je dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Nickmallo schreef:
Merkten jullie ook dat de vloer @ stage 2 bewoog?

Zaal 2 van de HMH heb je dat ook.


Volgens mij hoort de vloer ook juist mee te veren om te voorkomen dat die in elkaar stort?

Leuk feest gehad, vond het echt lijken alsof je op een festival was, maar dan binnen..

Regain, Requiem en Deetox was vet om mee te beginnen.. wat ziet die requiem er overigens ineens uit joh.. unkind vond ik live best wel vet eigenlijk met zijn kickswitches. Ook aangenaam verrast door freakshow, wel groot comtrast in de platen die ze draaiden, ene keer loeiharde kicks andere keer dacht je huh wat is dit. Mind Dimension, P&D vs Thera, MYST, Delete Tribute en VIP :yay:

Vond Clockartz samen met Chris One iets minder vet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waren de MC's boven een beetje spraakzaam? Ik heb hem beneden helemaal niet gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niets te klagen over Livid & Focus iig. Met momenten vond ik hun aanwezigheid echt een meerwaarde. MC Renegade heb ik niet aan het werk gezien.

Sommige mensen vinden een afwezige MC een goede MC, maar waarom zou je dan een MC boeken. MC DV8 is ook vaak meer achter de schermen te vinden dan onstage :whistle: (Geen haat op DV8 verder)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten