Past

We Are Hardstyle

Time
– (Wed)
Price
First Round Tickets; €29,95 (ex. Fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Vitality wrote:21.00-22.00 Audiotricz vs Code Black vs Bass Modulators
22.00-23.00 Deetox vs Requiem vs Regain

Hoe kun je het bedenken? :lol:
Groter contrast dan dit kun je niet hebben :lol:
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Ik hoop niet dat dit de trend nu gaat worden. Op Shockerz was t ook al erg, maar dit gaat helemaal nergens meer over.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
We Are Hardstyle (26-12-2017, Evenementen Hal Gorinchem)

Ik ga alvast mijn wandelschoenen zoeken. Tot dinsdag!
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Held van de dag is Helicaze met een overzichtelijke timetable.. Twijfel wel heel erg om of de hele Clockartz vs Chris One set bij te wonen, of half uur en dan naar Mind Dimension.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Dit soort belachelijke line-ups met veel te veel artiesten is juist een reden voor mij om een feest te skippen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
chas1n wrote:Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?
Vraag ik me dus ook af...
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
chas1n wrote:Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?
Heb het idee dat ipv contract per artiest, dat ze het per label/agency in geheel doen en ze dan inderdaad korting krijgen.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Byron wrote:
Heb het idee dat ipv contract per artiest, dat ze het per label/agency in geheel doen en ze dan inderdaad korting krijgen.
Wellicht was er bij most wanted ook een black friday.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Is toch niet te doen dit :lol:
Waarom zou je überhaupt zoveel artiesten op een lineup gooien. Wanneer is die trend eigenlijk begonnen? Komt nooit ten goede van een feest. Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Pipa wrote:Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Vind je?
Ik vind het echt super dik om hun b2b te zien, maar ik zie toch liever Vazard solo. Hoor graag wat meer van z'n eigen (oude) werk in plaats van al die collabs die ik al 30x gehoord heb (op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Pipa wrote:Is toch niet te doen dit :lol:
Waarom zou je überhaupt zoveel artiesten op een lineup gooien. Wanneer is die trend eigenlijk begonnen? Komt nooit ten goede van een feest. Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Vind b2b's over het algemeen wel vet maar dan moet het minstens anderhalf uur duren
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Pipa wrote: Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Noisecock Militia :list:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Redle wrote:
Pipa wrote: Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Noisecock Militia :list:
Dat is een b2b2b :list:
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Joey wrote:
Pipa wrote:Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Vind je?
Ik vind het echt super dik om hun b2b te zien, maar ik zie toch liever Vazard solo. Hoor graag wat meer van z'n eigen (oude) werk in plaats van al die collabs die ik al 30x gehoord heb (op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).
Cannot agree more
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Vandaag nog even 12:00 tot 20:00 werken, en dan met Awezome en de rest van de groep die kant op. Ik ben vanavond te herkennen aan blond haar, bril en een The Purge t-shirt. Voornamelijk te vinden bij area 3. Thera vs Pretix & Density, The Purge en Mind Dimension sowieso bijwonen, en Unkind nog een kans geven. Verder zie ik wel waar we belanden

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Eindelijk terug een feestje doen! Weeral anderhalve week geleden na Theracords Classics dus ik heb er zin in! Deze line up is wel wat overkill.. Al valt het al bij al nog mee.. Enkel Jack of Sound & Myst overlapt met B-Front/Phuture Noize/ Ran-D en Clockartz met Chris One bij Mind Dimension.. Dat wordt nog wat keuzes maken. In ieder geval tot straks, ik laat de biertjes alvast vloeien :cool: :beer:
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Helaaaa tot vanavond :yay:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Iemand omgeving Helmond die hier heen gaat?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Zometeen vertrekken richting Helicaze. Rond 21u zeker daar :clap: :beer:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Hier rond half 10 aanwezig. Herkenbaar aan Gajes shirtje en met een pet als het niet te warm is. Waarschijnlijk veel bij Area 1.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Joey wrote:(op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).
Die is wel heel ziek ja
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Heeft iemand hier enig idee waar de pendelbussen komen? Wij staan hier met een grote groep al een tijdje te wachten op station Dordrecht maar nog geen pendelbus gezien..
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
David_ wrote:Heeft iemand hier enig idee waar de pendelbussen komen? Wij staan hier met een grote groep al een tijdje te wachten op station Dordrecht maar nog geen pendelbus gezien..
Dordrecht?

Het is toch in gorinchem? Je hebt volgens 9292 daar ook gewoon een station.
S
4 posts member since 2017
Bij deze wil ik alvast alle hardtraxxers bedanken voor de geweldige sfeer tijdens Delete Special. 90 prachtige minuten :loving:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago