Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
21.00-22.00 Audiotricz vs Code Black vs Bass Modulators
22.00-23.00 Deetox vs Requiem vs Regain

Hoe kun je het bedenken? :lol:


Groter contrast dan dit kun je niet hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat dit de trend nu gaat worden. Op Shockerz was t ook al erg, maar dit gaat helemaal nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik ga alvast mijn wandelschoenen zoeken. Tot dinsdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held van de dag is Helicaze met een overzichtelijke timetable.. Twijfel wel heel erg om of de hele Clockartz vs Chris One set bij te wonen, of half uur en dan naar Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 23:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit soort belachelijke line-ups met veel te veel artiesten is juist een reden voor mij om een feest te skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?


Vraag ik me dus ook af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 13:05 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?

Heb het idee dat ipv contract per artiest, dat ze het per label/agency in geheel doen en ze dan inderdaad korting krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
chas1n schreef:
Als je zo belachelijk veel artiesten boekt zijn er toch ook veel meer kosten... Of zit er een bepaalde korting op die b2b2b2b2b?

Heb het idee dat ipv contract per artiest, dat ze het per label/agency in geheel doen en ze dan inderdaad korting krijgen.


Wellicht was er bij most wanted ook een black friday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Is toch niet te doen dit :lol:
Waarom zou je überhaupt zoveel artiesten op een lineup gooien. Wanneer is die trend eigenlijk begonnen? Komt nooit ten goede van een feest. Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.

Vind je?
Ik vind het echt super dik om hun b2b te zien, maar ik zie toch liever Vazard solo. Hoor graag wat meer van z'n eigen (oude) werk in plaats van al die collabs die ik al 30x gehoord heb (op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Is toch niet te doen dit :lol:
Waarom zou je überhaupt zoveel artiesten op een lineup gooien. Wanneer is die trend eigenlijk begonnen? Komt nooit ten goede van een feest. Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.


Vind b2b's over het algemeen wel vet maar dan moet het minstens anderhalf uur duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.


Noisecock Militia :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Pipa schreef:
Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.


Noisecock Militia :list:


Dat is een b2b2b :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Pipa schreef:
Er is voor mij maar 1 B2B die vetter is dan een artiest solo en dat is Delete vs Vazard.

Vind je?
Ik vind het echt super dik om hun b2b te zien, maar ik zie toch liever Vazard solo. Hoor graag wat meer van z'n eigen (oude) werk in plaats van al die collabs die ik al 30x gehoord heb (op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).

Cannot agree more
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag nog even 12:00 tot 20:00 werken, en dan met Awezome en de rest van de groep die kant op. Ik ben vanavond te herkennen aan blond haar, bril en een The Purge t-shirt. Voornamelijk te vinden bij area 3. Thera vs Pretix & Density, The Purge en Mind Dimension sowieso bijwonen, en Unkind nog een kans geven. Verder zie ik wel waar we belanden

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 15:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eindelijk terug een feestje doen! Weeral anderhalve week geleden na Theracords Classics dus ik heb er zin in! Deze line up is wel wat overkill.. Al valt het al bij al nog mee.. Enkel Jack of Sound & Myst overlapt met B-Front/Phuture Noize/ Ran-D en Clockartz met Chris One bij Mind Dimension.. Dat wordt nog wat keuzes maken. In ieder geval tot straks, ik laat de biertjes alvast vloeien :cool: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaaaa tot vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand omgeving Helmond die hier heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen vertrekken richting Helicaze. Rond 21u zeker daar :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier rond half 10 aanwezig. Herkenbaar aan Gajes shirtje en met een pet als het niet te warm is. Waarschijnlijk veel bij Area 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
(op Popped & Locked remix na, die mag blijven, ziekste mid ooit tbh).

Die is wel heel ziek ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier enig idee waar de pendelbussen komen? Wij staan hier met een grote groep al een tijdje te wachten op station Dordrecht maar nog geen pendelbus gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 23:18 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Heeft iemand hier enig idee waar de pendelbussen komen? Wij staan hier met een grote groep al een tijdje te wachten op station Dordrecht maar nog geen pendelbus gezien..

Dordrecht?

Het is toch in gorinchem? Je hebt volgens 9292 daar ook gewoon een station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 06:45 
 
Hardtraxx Newbie

Bij deze wil ik alvast alle hardtraxxers bedanken voor de geweldige sfeer tijdens Delete Special. 90 prachtige minuten :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten