Past

We Are Hardstyle

Time
– (Tue)
Price
Early bird: 24,95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
MC Tha Watcher geboekt :lol:
Zet je zoveel vette artiesten neer voor zoveel geld, zet je er een MC bij die het compleet verneukt.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
had bij het zien van de line-up eigenlijk verwacht dat het 3 zalen verdeeld zou worden. dus met spoontech én gearbox zaaltje.

mensen een idee hoe het tweede zaaltje zal zijn qua grootte en geluid?
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Delt-A wrote:MC Tha Watcher geboekt :lol:
Zet je zoveel vette artiesten neer voor zoveel geld, zet je er een MC bij die het compleet verneukt.
Goeie MC!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 14 days ago
yannickvk wrote:had bij het zien van de line-up eigenlijk verwacht dat het 3 zalen verdeeld zou worden. dus met spoontech én gearbox zaaltje.

mensen een idee hoe het tweede zaaltje zal zijn qua grootte en geluid?
Nee, want het is nog nooit in 2 zalen geweest xd

Op mijn ticket staat trouwens Vyral in plaats van Unkind

We Are Hardstyle (26-12-2016, Rusheuvel, Oss)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Chroman wrote:Op mijn ticket staat trouwens Vyral in plaats van Unkind
Het was eerst ook de bedoeling dat het Vyral zou worden, maar door een communicatiefoutje is het uiteindelijk Unkind geworden
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wat Unkind dat Vyral is vervangen zeg :(
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
meende ook al vyral op de line-up gezien te hebben ja. jammer :x
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Iemand die weet hoe het geluid hier over het algemeen is?
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Goed te doen/zoals je mag verwachten. Voor het eerst een 2e zaal maar ik heb er wel vertrouwen in dat die zaal ook prima geluid krijgt.
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2016
last seen Jul 2018
Vyral is inderdaad vervangen voor Unkind.
Jfurda wrote:Iemand die weet hoe het geluid hier over het algemeen is?
Goed te doen/zoals je mag verwachten. Voor het eerst een 2e zaal maar ik heb er wel vertrouwen in dat die zaal ook prima geluid krijgt.
Dit jaar gaan we nog meer investeren in het geluid. We gaan de L'Acoustics SB28 (subs) vervangen voor de L'Acoustics - KS28!! Daarnaast gaan we ook de L'Acoustics line array sets verder uitbreiden om het dynamiek in balans te houden.

Area 2 gaan we ook zeker blazen! De locatie is volledig akoestisch geïsoleerd speciaal voor evenementen, we kunnen dus flink gas geven! :) :) :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Gaat er niet zo om wat voor spul jullie er hebben staan maar of er de juiste man achter zit, hopen dat dit nu in orde is. Met SB28's kun je namelijk ook 'flink gas geven' :)
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2018
MelvinFR wrote:Gaat er niet zo om wat voor spul jullie er hebben staan maar of er de juiste man achter zit, hopen dat dit nu in orde is. Met SB28's kun je namelijk ook 'flink gas geven' :)
Dat beseffen wij natuurlijk ook wel dat een goede geluidstechnicus de basis is! Je vond het vorig jaar niet "in orde" dan?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
WAH Events wrote:Dat beseffen wij natuurlijk ook wel dat een goede geluidstechnicus de basis is! Je vond het vorig jaar niet "in orde" dan?
Was zelf niet aanwezig, maar ik interpreteerde jullie comment een beetje als een soort verdediging. Dat het vorig jaar minder was en daarom dit nu posten om te laten zien dat jullie eraan gingen werken.

Maar als het vorig jaar al prima was en jullie gaan het nu nog verder verbeteren, good job. :thumbup:

Dit feest is trouwens nog steeds een optie. :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
In 2013 en 2014 geweest, toen stond het geluid hard maar zuiver. Erg lekker :thumbsup:
Ben wel erg benieuwd waar die 2e zaal komt, waarschijnlijk dan toch die tennishal?
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2018
MelvinFR wrote:
WAH Events wrote:Dat beseffen wij natuurlijk ook wel dat een goede geluidstechnicus de basis is! Je vond het vorig jaar niet "in orde" dan?
Was zelf niet aanwezig, maar ik interpreteerde jullie comment een beetje als een soort verdediging. Dat het vorig jaar minder was en daarom dit nu posten om te laten zien dat jullie eraan gingen werken.

Maar als het vorig jaar al prima was en jullie gaan het nu nog verder verbeteren, good job. :thumbup:

Dit feest is trouwens nog steeds een optie. :)
Nee dit is zeker niet gepost om de verdediging in te gaan, we willen alleen elke editie steeds meer verbeteren. Geluid is hier een belangrijk onderdeel in.

We hopen je te zien op 26 december :thumbup:
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
Rest in peace bank rekening maar ben natuurlijk aanwezig xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
waarschijnlijk aanwezig hier :)

ontzettend veel zin in na afgelopen zaterdag.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Aanwezig. :beer:
Overdag kerstfeest met de familie dus die calorieën gaan er hier weer afgestampt worden. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Grim wrote:Aanwezig. :beer:
Overdag kerstfeest met de familie dus die calorieën gaan er hier weer afgestampt worden. :D
zie je daar :cool:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
98% uitverkocht
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Koen wrote:98% uitverkocht
Eigenlijk is het een thuisfeestje, alleen weet ik nog niet of ik met tweede kerstdag thuis ben. Toch maar een kaartje gehaald, want met zoveel procent al verkocht durf ik het wel te wagen dat ik 'm nog op ticketswap verkocht krijg, mocht ik uiteindelijk niet kunnen. Lineup van de Spoontech zaal is natuurlijk top, dus hopelijk aanwezig.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Uitverkocht!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Hmm, ik was toch nog aan het twijfelen voor deze. Pure schijt dat ik die dinsdag moet werken.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:Hmm, ik was toch nog aan het twijfelen voor deze. Pure schijt dat ik die dinsdag moet werken.
gewoon gaan jong
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Rechtstreeks door naar je werk. :yes:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago