Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 10:51 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
stealsyourpizza schreef:
Geslaagde avond, alleen at the main geweest, geluid was top alleen de redbull was al tegen 4 uur op xd
Minpunt was toch die 16 jarige meiden die zien als je een 18+ band hebt of je alcohol voor ze kan halen, letterlijk heel de avond door, flikker toch op :thumbdown:


Kun je wel wat tegenover laten stellen toch?

Ow ja dat zeker, maar als gij al een meid hebt dan is dat toch wel een kut gevoel :lol:
Aja de feest wat dik en vooral DT vs Partyraiser was verdomd bruut, volgend jaar gwn weer :list: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ben wel benieuwd wat Genox dan zowel draait, want ik vind zijn platen best wel nice.


Heb er uiteindelijk niet heel veel van mee gekregen, maar hij draaide volgens mij veel hedendaagse raw nummers. Bijvoorbeeld Collateral Damage.

S/O naar fluxie trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zéér leuk feestje gehad ondanks de maagproblemen. :( Was echt zo kut dat ik niet/amper kon losgaan hierdoor. Toch staan genieten van hoe de rest goed los ging. Voornamelijk de HT'ers. :loving:

++ D-Verze, Infirium & Delete
++ Sfeer
+ Gratis parking
- Betaalde toiletten
- EHBO die niets heeft tegen braakneigingen/onrustige maag
----------------- Buikgriep

(


Dan ben ik je nog op de wc tegen gekomen haha je vertelde al dat je hoopte dat ze er iets bij de EHBO voor hadden.

Vet feest ondanks dat ik area2 beetje tegen vondt vallen qua licht, geluid en de plaatsing van de eet tafels en wc's.
Vooral genoten van Delete en Mind dimension :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
Dan ben ik je nog op de wc tegen gekomen haha je vertelde al dat je hoopte dat ze er iets bij de EHBO voor hadden.


Hahahaha, kan wel zijn ja. :lol:

Op de EHBO hadden ze enkel iets tegen maagzuur waar ik dus helemaal niks aan had. :/

De EHBO was trouwens wel slecht aangegeven. Ik heb nog aan een security gast moeten vragen omdat ik het niet zo direct vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens irriteerde ik me wel aan de MC, had volgens mij 0,0 kennis van spoontech.
Gelukkig zei hij niet al teveel over de hele nacht heen, maar bijv in het filmpje van de Infirium en D-Verze remix hoor je hem telkens remix remix zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Overigens irriteerde ik me wel aan de MC, had volgens mij 0,0 kennis van spoontech.
Gelukkig zei hij niet al teveel over de hele nacht heen, maar bijv in het filmpje van de Infirium en D-Verze remix hoor je hem telkens remix remix zeggen?

Hij had ook een heel hoge stem. Verder inderdaad weinig gehoord. Toen ik hem tijdens Hardstyle Mafia ging vragen of ze het geluid wat harder konden zetten is hij dit wel meteen gaan doorvertellen aan de verantwoordelijke. Wat ik wel kan waarderen. Of het uiteindelijk iets heeft uitgehaald is iets anders. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
S/O naar fluxie trouwens.

(L)

Onverwachts echt een tof feest gehad.

Door de plattegrond van een feest op dezelfde locatie een paar dagen eerder had ik dus verwacht dat de 2e area in een klein kut hokje zou zijn, dit was gelukkig niet het geval. De hele avond erg veel ruimte gehad, alleen bij Delete was het iets drukker maar ook daar was nog zat ruimte.

We waren ongeveer om kwart over 10 binnen en precies op tijd klaar voor het begin van de set van D-Verze. Erg blij dat ze anderhalf uur kregen want dit gaf genoeg ruimte voor wat onverwachte platen, zoals je op de vorige pagina al ziet was het een erg dikke lijst. Het was helaas nog wel erg rustig.

Set van Infirium was ook erg dik, hij heeft ook nog een Embrionyc track gedraaid als ik me niet vergis, weet iemand welke dit was? Infirium draaide nog een kwartier langer door omdat Unkind technische problemen had oid. Ik vond het stiekem niet zo heel erg. :$ Maar dat moet natuurlijk ontzettend kut zijn geweest voor Unkind vooral als ik nu lees dat het zijn 1e optreden was. Hij heeft daarna nog samen met Mind Dimension gedraaid, hier is nog Scary Voices gedraaid wat een erg leuke verrassing was.

De set van Radiance was opzich wel leuk maar wel wisselvallig. Platen als Wait For You en Deadly Threat 2016 zijn erg gaaf, Diverse komt live eigenlijk niet echt goed door (net als op End Of Days), sommige platen waren leuk maar sommige waren ook kut. Hij draaide ook nog Chemistry Of Sound wat errrrrug dik en onverwacht was.

Delete, godverdomme wat stond iedereen te rammen. Parel na parel werd gedraaid en het was bijna niet vol te houden. Mede dankzij deze set heb ik nu overal in mijn lichaam spierpijn. xd Maar het was het waard.

Tijdens Genox heb ik even de tijd genomen om wat mensen te meeten in zaal 1 en ik heb volgensmij niet echt iets gemist. In zaal 1 heb ik Number 23 (WAH edit) en het #FearTheGear anthem gehoord, bij de laatste hoorde je zo ongeveer twee mensen ''Zet em in zn 5 dan'' meeschreeuwen. :lol: Voor de rest echt geen idee wat er in die tijd is gedraaid.

Terug naar zaal 2 om het setje van Hardstyle Mafia bij te wonen. Het geluid stond echter veel te zacht. Ik kwam net van zaal 1 af waar het geluid loeihard stond en dit was nu wel echt even een tegenvaller, bij Delete stond het geluid namelijk wel goed. De set was overigens wel heel tof.

Set van Mind Dimension was ook wel tof, even lekker lomp afsluiten. Hij draaide echter wel twee platen die al gedraaid waren, CC Flow Remix had hij zelf namelijk al gedraaid tijdens de Unkind set xd en Cosmic Sin dan nog. Op het laatst nog een paar industrial platen wat ook wel even leuk was.

Erg gezellig gehad met alle HT'ers. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
ij heeft ook nog een Embrionyc track gedraaid als ik me niet vergis, weet iemand welke dit was?


Volgens mij wist Corneel welke dit was.
Dan wil ik hem ook gelijk vragen wanner Deetox & Delete - Fatal (CRO's Keta Vocal Edit) uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
[Set van Mind Dimension was ook wel tof, even lekker lomp afsluiten. Hij draaide echter wel twee platen die al gedraaid waren, CC Flow Remix had hij zelf namelijk al gedraaid tijdens de Unkind set xd

Hier hoopte ik op. Heeft hij voornamelijk gedaan omdat er wel wat volk (waaronder ikzelf) naar Delete vs. Deetox is gegaan tijdens Unkind denk ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 21:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tof om te lezen dat mensen m'n set konden waarderen :D
Ik zag wat vragen over bepaalde tracks, dus hier de volledige tracklist ^^ :

01. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
02. The Machine - Renaissance
03. Carnifex Ft. TLM - Forever Hard
04. Septyme - Telepathic Chemistry
05. Infirium - Then Before Once More
06. Activator - Icon (Infirium & D-Verze Remix)
07. Embrionyc - The Promise I Gave You
08. Infirium - Undefined (150 Mix)
09. Hardstyle Mafia - Till The Roof Comes Off
10. Infirium - The Impending
11. Hardstyle Mafia, Infirium & Yuna-X - Angel Spells
12. Infirium & Septyme - Recovery
13. Infirium, Vyral & Yuna-X - TBA
14. Infirium - Arcs On Gliese 581 c
15. Zany - Animated Audio (Infirium Rekick Edit)
16. Vazard - The Debt
17. Micromakine - Human Cortex
18. The Outside Agency - The Strangers
19. The Outside Agency & Ophidian - The Silence
20. Micromakine - Grip Design
21. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)
22. Dark Pact - Black Death (Vazard Remix)
23. Hardstyle Mafia - Be One With The BPM

Aan het einde misschien een beetje vaag kwa opbouw (of gebrek daaraan :P ). Maar moest iets verzinnen, en was tegelijk ook bezig met Unkind z'n USB's troubleshooten, en met Mind Dimension in overleg over eventuele mogelijkheden voor Unkind.
Anyway, was een toffe avond. En ik heb veel respect voor hoe Unkind met de situatie om kon gaan. Was mooi om te zien dat mensen de b2b set met Mind Dimension ook konden waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
16. Vazard - The Dept


Is dat een nieuwe? :x

Verder wel veel lekkere tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 22:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Infirium schreef:
16. Vazard - The Dept


Is dat een nieuwe? :x

Verder wel veel lekkere tracks

Ja zeker! komt van de 'Typo EP', SPON0104 :P

En thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 01:21 
 
Hardtraxx Addict

Infirium schreef:
03. Carnifex Ft. TLM - Forever Hard


:surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
22. Dark Pact - Black Death (Vazard Remix)

Neeeeeeee :cry: :cry: Ik wil al zo lang die Black Death remix live horen, maar wij waren tijdens The Silence naar Delete & Deetox gegaan omdat we dachten dat Unkind zou beginnen.
Erg balen, maar wel een hele gave set verder. Volgende keer die plaat in reguliere settijd aub :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 09:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat een lijst zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Mind Dimension:

Mind Dimension - Loudness Tool
Mind Dimension & Rooler - Nothing
Vazard - Seeker of Fire
Mind Dimension - Dark Angel (Live Edit)
Mind Dimension - Obedience
Warface - Cosmic Sin
Mind Dimension - D.M.M
Mind Dimension - Warfare (cut)
Vazard - Obey
Activator - The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
Main Concern x Malice x Mind Dimension - Waiting for
Mind Dimension - Haters
Main Concern - Psychological Warfare
Wavolizer - Sympho
Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
N-Vitral - Such Kick
Endymion & The Viper ft FERAL is KINKY - Raging in the Dancehall (The Outside Agency Remix)

Laatste nummer klapte er ook lekker op zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, van alle TOA platen die ie had kunnen kiezen vind ik deze toch wel de minste denk ik. Gelukkig was de rest van z'n set wel genieten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig moegestreden na dat laatste uurtje Mind Dimension ja, was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Aardig moegestreden na dat laatste uurtje Mind Dimension ja, was mooi.


Legend.
Bedank voor de inspiratie om hoofdletters te gebruiken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Legend.
Bedank voor de inspiratie om hoofdletters te gebruiken. :P


Hahahaha held, het viel me ook al meteen op de afgelopen dagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde voor de lijst van Infirium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Citaat:
ij heeft ook nog een Embrionyc track gedraaid als ik me niet vergis, weet iemand welke dit was?


Dan wil ik hem ook gelijk vragen wanner Deetox & Delete - Fatal (CRO's Keta Vocal Edit) uitkomt.

Bij 500 likes op m'n artiesten pagina. Met andere woorden, binnen nu en 30 jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten