Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 21:29 
 
Hardtraxx Elite

Time Table komt slecht uit voor me, kan namelijk het Spoontech en het Gearbox stijltje wel waarderen.

Voornamelijk te vinden in het Spoontech zaaltje, even op het moment zelf beslissen of het Malice etc. word of toch Hardstyle Mafia, beetje de twijfel tussen verstand op 0 en rammen of genieten van kwalitatief goeie ram muziek, we zien het wel.

In ieder geval te herkennen aan m'n hoofd met daaronder een Malice shirtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e zaal is gedeelte van tennishal met toiletten en food court erbij,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rooler draaide een een vette we are hardstyle edit van damnation. Be prepared :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad. Eigenlijk heel de avond in zaaltje 2 geweest, met een uitstapje naar Deetox & Delete. Met name omdat ik de nieuwe platen van Delete wilde horen, en wat waren ze vet zeg :worship:
Verder eigenlijk ook (bijna) alleen maar leuke setjes gehoord. De sets van Radiance & Genox deden me iets minder.
Hoogtepunten van de avond waren voor mij Infirium, Delete en Mind Dimension.

Jammer dat het vaak erg leeg was in het zaaltje. Veel ruimte is natuurlijk altijd lekker, maar nu was het op sommige momenten wel heel erg leeg. Bij Delete was het wel lekker vol.
Ook het geluid was met vlagen heel erg zacht en kwamen de kicks niet lekker door.

Al met al, een leuke avond gehad. Ook weer lekker veel hardtraxxers gesproken/ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren werd weer maar eens bewezen hoe erg het is gesteld met de scene. Er stond echt maar 1% van het aanwezige volk in zaal 2. WTF xd

Desondanks heb ik wel een toffe avond achter de rug. De mensen dat er stonden kwamen duidelijk puur voor de muziek. Dat brengt toch altijd een goede sfeer met zich mee. Lekker veel bekenden/hardtraxxers. Inderdaad wel jammer dat het geluid soms echt heel slecht was (vooral bij Hardstyle Mafia). Vreemd, aangezien het bij de tribute set van Delete wel goed stond afgesteld.

++ Delete (zowel b2b met Deetox als zijn tribute set)
++ Mind Dimension
++ Sfeer zaal 2 vooraan
+ Snel binnen
+ Gratis Parking
- Betalen voor toiletten
- 16+ (stond ik in zaal 2, kon ik helemaal terug naar de Main voor een 18+ bandje voor bier)
- Picknicktafels/wc's/kassa's vrij random geplaatst in zaal 2.

Ohja, supervet dat er veel dj's gewoon tussen het volk kwamen meefeesten. Speciale vermelding voor Barbietasje-Vyral. Wat een vent. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij willen deze gasten blind worden? Niet erg slim, elkaar huggen in de scanzone van een laser :/

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Al met al een geslaagd feest, vooral muzikaal gezien. Veel tussen de zalen geswitcht, dit had niet gehoeven als het geluid in area 2 gewoon goed was... jammer, waarom kan het bij Delete wel en bij de rest niet. Veel bekende gezien en gesproken.

Nog wel wat aanmerkingen op de organisatie, betalen voor de wc's... Weinig soorten eten, op sommige plekken te druk en te heet, en t water plus sommige andere drankjes waren op, dus maar n bekertje kraanwater voor 2,75 verkopen, wat n grap.
Geluid in zaal 1 was wel echt monsterlijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Inderdaad wel jammer dat het geluid soms echt heel slecht was (vooral bij Hardstyle Mafia).

Is vaker bij Hardstyle Mafia het geval volgens mij. Heb ook gehoord dat zij over hun koptelefoon masteren, wat misschien kan verklaren dat het niet helemaal lekker klinkt over een normaal geluidssysteem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zéér leuk feestje gehad ondanks de maagproblemen. :( Was echt zo kut dat ik niet/amper kon losgaan hierdoor. Toch staan genieten van hoe de rest goed los ging. Voornamelijk de HT'ers. :loving:

++ D-Verze, Infirium & Delete
++ Sfeer
+ Gratis parking
- Betaalde toiletten
- EHBO die niets heeft tegen braakneigingen/onrustige maag
----------------- Buikgriep

Joey schreef:
Helicaze schreef:
Inderdaad wel jammer dat het geluid soms echt heel slecht was (vooral bij Hardstyle Mafia).

Is vaker bij Hardstyle Mafia het geval volgens mij. Heb ook gehoord dat zij over hun koptelefoon masteren, wat misschien kan verklaren dat het niet helemaal lekker klinkt over een normaal geluidssysteem.


Dit. Alle keren dat ik dit jaar en vorig jaar Hardstyle Mafia heb gezien leek het alsof het geluid niet goed was terwijl bij de artiesten ervoor het wel gewoon goed was.

Wat scheelde er nu bij Unkind? Infirium heeft 15-20m langer gedraaid en toen Unkind eindelijk begon was het Mind Dimension die in zijn plaats draaide terwijl Unkind gewoon mee on stage stond. Toen Unkind/Mind Dimension 10m bezig was ben ik naar Deetox&Delete gegaan dus geen idee of er toen nog iets veranderd is.

PS: mocht er iemand buikgriep krijgen de komende dagen van wie ik wat van zijn drinken heb gedronken of vice versa, alvast sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hey guys,
I really want to apologize with who yesterday night was waiting my set, first set ever!
To be honest I don't know what happens, but cdjs didn't read my tracks, the files weren't supported.
So that's why I played b2b with Mind Dimension
I'm so sorry guys, but shit happens you know.
I want to thanks everyone who came at me and said me that everything was okay, I was really upset.
And especially thanks to all the Spoontech Records guys who tried to resolve these issues.
For apologizes stay tuned tonight, I will release a free track, thanks to all guys!


dit zegt die erover op facebook.

beterschap grim :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heul gezellig jongens. Ondanks dat het niet druk was in zaal 2, het volk dat er stond ging goed los (Yannick die zo hard stond te rammen dat ie kramp kreeg, ik z'n been opgetild en hij ging vervolgens gewoon weer door _O_ legend)

++++++ D-Verze. Eindelijk weer eens een D-Verze setje mee kunnen maken. Heerlijk dat jullie er ook vergeten platen bij pakten. Heb geen slechte plaat gehoord. Hopen dat jullie wat vaker geboekt gaan worden heren.
++++ Delete tribute set. Dit soort setjes zullen (voor mij) niet gauw gaan vervelen. En wat een sfeer in de zaal _O_
+++ Vyral z'n nieuwe platen. Deze man gaat echt lekker. Gripless :O :O Wat een kicks.
Verder geen zin meer om te typen. Meeste is al gezegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
(Yannick die zo hard stond te rammen dat ie kramp kreeg, ik z'n been opgetild en hij ging vervolgens gewoon weer door _O_ legend)


Spierpijn is aanwezig. Was mooi. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje, veel echte spoontech fans, ook mooi dat ze zelf allemaal in het publiek stonden
(bijv. Hardstyle Mafia vanaf Bestia al). Erg gezellig gehad met veel hardtraxxers :thumbsup:

Setje van D-Verze was erg lekker, leuke eigen tracks met oudere tracks :thumbsup: Oude tracks als; x2x remix, bombs away, veritas (hmh edit?), one blade, openen met soul train :loving:

Infirium hierna was ook leuk, maar vind het live toch minder, kon er jammer genoeg niet echt op losgaan al waren de tracks wel genieten. Het zijn meer luisterplaten in mijn ogen.

Jammer van Unkind die problemen, ben toen ook even naar de main geweest voor delete & deetox.

Delete draaide echt overheerlijk, met name door het geluid, al die oude klappers :worship:
Hardstyle mafia klonk erg leuk maar was al best kapot en heb energie gespaard voor Mind Dimension, wat een ongelooflijke harde set was dat die CC flow remix :worship:

Het geluid was een groot nadeel, tijdens Delete stond het echt heel heerlijk, maar daarvoor en daarna was het veel minder. Jammer als je dan zoon main zaal hebt met zo ontiegelijk hard en zuiver geluid, dat een 2e zaal zo "slecht" is..

Erg jammer dat Bestia, Radiance & Genox er erg buiten vielen. Al is het van Bestia logisch. Had liever een andere time-table gezien in deze volgorde;
Bestia - Genox - Radiance - Unkind - Infirium - D-Verze - Delete - Hardstyle Mafia - Mind Dimension

+++ Delete spoontech set
++ D-Verze / Hardstyle Mafia / Mind Dimension
+ Infirium
+ Beide stages zagen er leuk uit

--- Genox & Radiance, hebben beide lekkere spoontech releases maar hun setjes zijn echt zaaddodend :/
--- Geluid in 2e zaal
-- Drukte in 1e zaal
-- Zaalindeling, met food /toiletten / kluisjes / die tafels
- Drank en Eten, red-bull en water waren al best snel op :/
- Betaalde toiletten
- 16+ al dat volk wat er rondliep :/ (met name in de main)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet wat er zo slecht was aan de set van Radiance? Was juist één van zijn betere sets imo.

Hij draaide naast zijn eigen (vaak minder bekende) tracks ook Vazard platen zoals Feel Immortal, Complete Destruction, Liberation remix, hun collab Innocence en daarnaast nog een nieuwe collab van Radiance en Infirium, dus je aandacht blijft toch wel erbij. Dat gecombineerd met een paar van zijn eigen platen als Waiting For, Forsaken Grounds en Deadly Threat maakte dit voor mij juist een van de betere Radiance sets tot nu toe.

Genox was dan wel weer echt belabberd inderdaad. Al vond ik het toch ook wel sneu voor 'm dat mensen praktisch gezien midden in zaal 2 gingen zitten omdat de chill-out vol zat. Was op dat moment ook net zo druk in zaal 2 als aan het begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Liberation remix


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een erg leuk feestje met veel gezelligheid. Ik verbaasde me wel over de leegte in zaal 2 tijdens de keren dat ik moest pissen en door het hek keek (op uitzonderingen na). Op de main was het trouwens wel heet. Over het algemeen lekkere setjes gehoord met als hoogtepunt de tribute set van Delete, dat was optimaal genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de positieve reacties, tof feestje gehad :D Dit was onze tracklist:

01. Geck-o - Soul Train
02. Thalamus - Flash Forward (In Qontrol Anthem 2006)
03. D-Verze - The Storyteller
04. T.C.C. vs. High Voltage - That Acid Bomb (D-Verze Mash-Up)
05. A-lusion - Veritas (Original Mix)
06. Zany feat. Harmonik - Evolution
07. Splinta & Sick Sense - Half Blood
08. Septyme- Dear Questions
09. Blademasterz - One Blade
10. D-Verze - Darkening Contrasts
11. Artifact - Now We're Talking
12. Vyral - Oblivion
13. Brooklyn Bounce - X2X (We Want More!) (Deepack Remix)
14. Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (Original Mix)
15. Project One - The Zero Hour
16. D-Verze feat. YunaXofficial - Painting Perspectives
17. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
18. The Machine - Mistress of Darkness
19. Sasha F & Rooler - Number 23 (Rooler's Ground Zero Edit)
20. D-Verze - TBA
21. D-Verze - Rise Up Together
22. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy?!
23. Main Concern & Zirkum ft. Yuna-X - Voyager 2
24. Vazard - Misbegotten
25. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
26. D-Verze & Blackout feat. Snowflake - Supernatural
27. Density - Specymen (D-Verze Remix)
28. D-Verze - Enligtening Contrasts
29. Human Resource - Dominator (25 Years of Dominator Remix by Embrionyc) (D-Verze Cut)
30. Main Concern - The Rush (D-Verze Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dikke lijst zeg :worship:

Kwam helaas pas tegen het einde van de set binnen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lijst zeg. :drool: Gelukkig al vanaf The Reaper aanwezig, maar als ik de eerste helft zo bekijk was ik er eigenlijk wel heel graag vanaf het begin bij geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is zeker een vette lijst! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geslaagde avond, vond het leuk om HT'ers te leren kennen en samen van de muziek te genieten. Prima setjes gehoord alleen Genox vond ik echt niks. Muzikale hoogtepunten voor mij waren Cold & Mean, Liberation Remix, Gripless & The Silence van TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
verhaal.


Volgens mij heb ik sowieso weinig meegekregen van radiance, mede door het geluid.
Maar zoals je nu opnoemt toch wel veel gave tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 00:26 
 
Hardtraxxer

Geslaagde avond, alleen at the main geweest, geluid was top alleen de redbull was al tegen 4 uur op xd
Minpunt was toch die 16 jarige meiden die zien als je een 18+ band hebt of je alcohol voor ze kan halen, letterlijk heel de avond door, flikker toch op :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 01:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
Geslaagde avond, alleen at the main geweest, geluid was top alleen de redbull was al tegen 4 uur op xd
Minpunt was toch die 16 jarige meiden die zien als je een 18+ band hebt of je alcohol voor ze kan halen, letterlijk heel de avond door, flikker toch op :thumbdown:


Kun je wel wat tegenover laten stellen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wat Genox dan zowel draait, want ik vind zijn platen best wel nice.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten