Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen timetable ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Geen timetable ?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten afgelopen nacht ^^
Je kon merken dat er veel moeite is gestopt om er een hele dikke show van te maken en dat is zeker gelukt.
Geluid in de Afas stond weer heerlijk afgesteld, de bass trilde door je lichaam heen.

Hard Driver en Vertile waren hele fijne setjes om de avond mee te beginnen. Daarna de set van Warface. Deze was echt bizar te noemen. Het zat zo strak in mekaar, misschien wel de set van het jaar. Eigenlijk kwam daarna niemand meer in de buurt van die set. Door het heerlijke geluid me de hele nacht heel goed vermaakt, alleen had toch wat minder met wat de rest van de nacht werd gedraaid. Rooler z’n blije muziek was ook een beetje misplaatst op dit feest. Gelukkig was de set van Bloodlust echt geweldig, wat een album heeft hij neergezet :worship:

Deze editie was muzikaal gezien niet zo goed als de voorgaande maar voor een raw feest wordt het niet veel beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 09:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg genoten, het event mogen openen en eindigen met een volle zaal. Heel gaaf! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze locatie blijft dik. Geen schommelingen in geluid wat soms harder dan weer slechter is afgesteld.
Hier is het gewoon de hele avond voor elkaar. Bass moet je voelen en dat lukt hier zeker.
Ook de temperatuur is altijd goed te doen.

Over het feest zelf. Wat een show. Goeie opbouw van artiesten. Ook voldoende ruimte op de meeste plekken. 1x op tribune geweest. Maar die zat helemaal vol :( ook daar geluid gewoon kneiters hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest weer. Hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, bij de barren was het nooit druk als ik iets haalde en temperatuur was ook de hele nacht goed te doen. En ja het geluid, poh. Dat blijft toch wel de grootste reden om een feest in AFAS te bezoeken. Al vond ik het bij Vertile vrij zacht staan, toen Warface opkwam leek het wel alsof de volumeknop voluit werd gedraaid. Wat ging dat hard zeg, echt niet normaal. Ook heel vet dat die classics nog voorbijkwamen in zijn set. Had alleen wel het idee dat die b2b sets met Warface vooral solo sets waren van de andere artiest. Had hier nog wel iets meer Warface willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad, enige minpunt die ik kan bedenken is dat de vloer op een gegeven moment spekglad werd. Aantal mensen onderuit zien gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.

Iemand een idee wat dit was?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 11:40 
 
Hardtraxxer

Dat vroeg ik mij ook af. Kwam in beeld op het moment dat Warface het publiek welkom heette met een speech, maar er werd geen link gelegd met het “R.I.P. 2023”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
.

Iemand een idee wat dit was?

foto


Dit is gericht aan al zijn haters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoorde iets over dat Triax met het project ging stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga de producties doen. Wordt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is natuurlijk wel een mooie manier om het volk aan het praten te krijgen. Zal me dan ook niks verbazen als het een album aankondiging is, met wellicht R.I.P. als titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avicii tribute?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Avicii tribute?


doe ff normaal schorem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 13:41 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Is natuurlijk wel een mooie manier om het volk aan het praten te krijgen. Zal me dan ook niks verbazen als het een album aankondiging is, met wellicht R.I.P. als titel.


Misschien een stomme suggestie maar misschien een mini album ofzo met unreleased tracks van hem en Delete die nog op de plank lagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 14:26 
 
Hardtraxxer

Ode to Delete allnighter in de AFAS :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk gewoon een nieuw album inclusief liveshow met een geweldig creatieve naam als RAW IS PRETTY of RESPECT IMPORTANT PEOPLE.

Delete heeft geen kast aan unreleased materiaal liggen, die man zat in een diep dal. Zou ook zeer respectloos zijn om dat zo aan te kondigen op een Warface-feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 17:41 
 
Hardtraxxer

Ook mooi, het moment dat de audioinstallatie er een paar minuten mee kapte, net vóór het setje Warface/Cyrex.

Aan Warface zijn gezicht kon je aflezen dat hij woest was. Gelukkig door het enthousiasme van Cyrex naast hem kwam hij er wel weer in. Maar kwam op mij over alsof hij best perfectionistisch is en zijn avond probleemloos wil laten verlopen, wel mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Maar kwam op mij over alsof hij best perfectionistisch is en zijn avond probleemloos wil laten verlopen, wel mooi om te zien.


Dit lijkt me toch ook niet meer dan logisch wanneer je een solo event draait? :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten