Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat zou dan via de noodtoestand moeten geloof ik.

Grote kans dat dit voor dit evenement mogelijk is. Kans dat je hier ziek wordt is aanzienlijk namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
Dat zou dan via de noodtoestand moeten geloof ik.

Grote kans dat dit voor dit evenement mogelijk is. Kans dat je hier ziek wordt is aanzienlijk namelijk.


Bedoel je nu van de muziek of van de mensen die er lopen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappenmaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Afbeelding


:lol:
Vind de line up (wel) erg goed dus ik kijk nog even wat de kaarten prijs doen en dan koop ik een kaartje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Hopen dat er gedurende de week nog tickets op TS beschikbaar blijven, mochten we vrijdag slecht nieuws krijgen over Qlimax (en daarna) dan kan dit een serieuze optie worden om toch nog een laatste feestje mee te kunnen pakken.

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lkkr wanhopig jatoggg, maar lees op NOS dat de maatregelen morgen om 19:00 ingaan. Ik zou een editie van 10:00 - 19:00 absoluut niet erg vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
een editie van 10:00 - 19:00 absoluut niet erg vinden. :P


Ja, kom maar op. Maximaal feesten alsof het je laatste is (sowieso van dit jaar dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Denkeleda schreef:
een editie van 10:00 - 19:00 absoluut niet erg vinden. :P


Ja, kom maar op. Maximaal feesten alsof het je laatste is (sowieso van dit jaar dan)


In plaats van de eerste trein in de ochtend naar huis de eerste trein om op het feest te komen xd How times have changed..

Zou het ook wel een stunt vinden als ze het gewoon door laten gaan vanaf 10:00 of 12:00, dan gewoon bij elke set die nu 1 uur duurt een kwartiertje afsnoepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 12:03 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Martin Waus schreef:
Denkeleda schreef:
een editie van 10:00 - 19:00 absoluut niet erg vinden. :P


Ja, kom maar op. Maximaal feesten alsof het je laatste is (sowieso van dit jaar dan)


In plaats van de eerste trein in de ochtend naar huis de eerste trein om op het feest te komen xd How times have changed..

Zou het ook wel een stunt vinden als ze het gewoon door laten gaan vanaf 10:00 of 12:00, dan gewoon bij elke set die nu 1 uur duurt een kwartiertje afsnoepen.

Ik zeg doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Martin Waus schreef:
Denkeleda schreef:
een editie van 10:00 - 19:00 absoluut niet erg vinden. :P


Ja, kom maar op. Maximaal feesten alsof het je laatste is (sowieso van dit jaar dan)


In plaats van de eerste trein in de ochtend naar huis de eerste trein om op het feest te komen xd How times have changed..

Zou het ook wel een stunt vinden als ze het gewoon door laten gaan vanaf 10:00 of 12:00, dan gewoon bij elke set die nu 1 uur duurt een kwartiertje afsnoepen.

I’m in. Lekker om 10:00 draaien met een bakkie koffie kom maar door. Betekent wel dat we om 7:00/7:30 moeten vertrekken, aangezien het 2,5 uur rijden is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff zou wel tering hard balen voor jullie zijn man... Vetste boeking (ga ik vanuit) en dan dit.

Ik duim voor jullie maar ben er echt bang voor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Important update: Warface presents Live For This moves to November 12, 2022
Words cannot describe how utterly devastated we are after hearing the announcement of the Dutch government today, just 1 day before Live For This was about to take place. Starting tomorrow (november 13th), another temporary lockdown will be enforced in the Netherlands with yet again a catastrophic impact on our scene. Due to these newly announced restrictions, we are forced to move Live For This to the 12th of November 2022.
Tickets that have already been purchased will remain valid for the new date: November 12th, 2022. If you cannot attend, we directly offer a refund (on request) or the option to transfer your ticket into a voucher. Please note; Live For This is completely sold out, if you want to be guaranteed of a ticket we advise you to keep it.
All ticket buyers will be contacted personally by email regarding the next steps (also check your spam folder).
We hope to see you on the 12th of November 2022, cause we all LIVE FOR THIS!


@Divinez (en iedereen die meeleest)

Wat tering hard balen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 22:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Important update: Warface presents Live For This moves to November 12, 2022
Words cannot describe how utterly devastated we are after hearing the announcement of the Dutch government today, just 1 day before Live For This was about to take place. Starting tomorrow (november 13th), another temporary lockdown will be enforced in the Netherlands with yet again a catastrophic impact on our scene. Due to these newly announced restrictions, we are forced to move Live For This to the 12th of November 2022.
Tickets that have already been purchased will remain valid for the new date: November 12th, 2022. If you cannot attend, we directly offer a refund (on request) or the option to transfer your ticket into a voucher. Please note; Live For This is completely sold out, if you want to be guaranteed of a ticket we advise you to keep it.
All ticket buyers will be contacted personally by email regarding the next steps (also check your spam folder).
We hope to see you on the 12th of November 2022, cause we all LIVE FOR THIS!


@Divinez (en iedereen die meeleest)

Wat tering hard balen...

Echt balen ja… :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat even op de site van Art of Dance te kijken, want vond het toch vrij stil rondom dit evenement nog. Zie dat de line up iig is aangepast. Sub Zero Project eraf en Cryex en Elite Enemy erbij.

Warface
D-Sturb
Rooler LIVE
Deadly Guns
E-Force
Vertile
Hard Driver
Killshot
Crypsis
Bloodlust LIVE
Cryex
Artifact
Elite Enemy
Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Elite Enemy erbij.


Ahhh, daar hebben we d'r weer een
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop echt dat dit feest nog naar overdag wordt verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 23:29 
 
Hardtraxxer

‘kay,
Ik vind het nogal wat, zo mogelijk de grootste naam uit de line-up halen.
Uptempotje erbij, ‘toegankelijkere’ naam eraf.

Maar volledig in lijn met wat er in andere topics besproken werd natuurlijk. Dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
‘kay,
Ik vind het nogal wat, zo mogelijk de grootste naam uit de line-up halen.
Uptempotje erbij, ‘toegankelijkere’ naam eraf.

Maar volledig in lijn met wat er in andere topics besproken werd natuurlijk. Dat wel.


Alsof de LFT bezoeker speciaal een kaartje had gekocht voor Sub Zero Project.

Die zijn 10 x blijer met Cryex joh. Past ook veel beter.

en daarnaast ontkom je er niet aan dat je moet puzzelen om de agenda's weer compleet te krijgen een jaar nadat het feest eigenlijk zou plaats vinden, helemaal met de internationale carriere van SZP. Das ook gewoon overmacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 18:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zin innn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd met jullie plek op de line up Divinez!

Denk toch dat veel mensen (waaronder ik) gehoopt hadden op een exclusieve act/set zoals op de twee voorgaande edities. Daardoor toch minder hyped maar toch wel veel zin in, de vorige editie was één van de dikste indoor feesten waar ik bij ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Gefeliciteerd met jullie plek op de line up Divinez!

Denk toch dat veel mensen (waaronder ik) gehoopt hadden op een exclusieve act/set zoals op de twee voorgaande edities. Daardoor toch minder hyped maar toch wel veel zin in, de vorige editie was één van de dikste indoor feesten waar ik bij ben geweest.


Ja gefeliciteerd mannen! Mooi dat het eindelijk zo ver is na die domper vorig jaar.

Denk dat het hier ook helemaal prima is om te openen, dan sta je tenminste niet gelijk met Warface. Denk dat je nog wel wat volk in die tweede zaal kan verwachten dat binnenstroomt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 10:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks heren! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat FransBezig zegt. Had stiekem wel op Warforce of een T9C setje gehoopt .
Maar zal me best weer vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

Toch naar toe,doe normaal geen nachtfeesten meer maar wil HMH nog 1x meemaken voor ik sterf
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten